budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer prettige samenwerking, snelle reactie. Het is super fijn dat ze vooraf eventueel samples toesturen zodat je de kwaliteit goed kan bekijken. Aan de hand hiervan een bestelling geplaats, deze is snel en geleverd. Het contact met Arnoud verliep zeer vlot.

10 aug 2023
De kwaliteit van het karton van het doosje is een beetje minimaal. En er zitten nog papiertjes in die eruit gehaald moeten worden (omdat het doosje met de potloden erin gedrukt wordt, het papiertje is dus om de inkt door het gat van het doosje op te vangen), wat een beetje veel werk is voor 500 stuks.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Leverancier niet vermelden

Misschien is het handig om in de proefdruk niet jullie leverancier te vermelden en op de eindproducten geen stickers van jullie leverancier te laten plakken. Nu weten jullie klanten waar jullie bestellen en kunnen dat daar nu zelf rechtstreeks gaan doen. Producten en levering waren verder prima. Track en trace mag wel iets eerder verzonden worden ipv op de dag van de levering.
24 mei 2024
Bedankt voor uw review en de feedback! Ik zet uw feedback door naar onze verkoopafdeling. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
31 mei 2024
Meerdere bestellingen van verschillende artikelen gedaan. Hele goede communicatie en als er iets mis gaat word het heel snel opgepakt en gecorrigeerd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! We proberen alles altijd zo mogelijk te communiceren en fouten snel op te lossen. Gelukkig heeft u dit ook zo ervaren. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
27 mei 2024
De persoonlijke aandacht/ begeleiding is erg prettig. De snelle afhandeling en levering van de order is top!
28 mei 2024
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij hebben een persoonlijke en deskundige service hoog in het vaandel staan, fijn om te horen dat u dit zo positief heeft ervaren :) Dat horen we graag. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
21 mei 2024
De gevraagde ballon op voorraad hebben of kostenloos alternatief sturen.
24 mei 2024
Bedankt voor uw review en uw feedback! Ik zet het door naar onze verkoopafdeling. Veel plezier met het uitdelen van de ballonnen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De service is uitermate goed. Ze denken goed met je mee en helpen je een stapje verder!

Top service

Zeer duidelijke en snelle communicatie, snelle levering, mooi product. Dank je wel.
24 mei 2024
En u bedankt voor uw bestelling en de mooie review! :) Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met het product. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de producten en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
klantvriendelijke, snel geholpen, snelle levering en mooie bedrukte producten
27 mei 2024
We zijn zeer te vrede over onze aankoop.
28 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling, daar doen we het voor :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Korte lijntjes, meedenken, snel werken
Goede service en snel geleverd!
snelle levering en topkwaliteit
Communicatie en snelle levering
28 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review! Fijn te horen dat u tevreden bent met onze communicatie en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
goed product en snelle service
21 mei 2024

Erg tevreden

Snel, makkelijk en goed!
24 mei 2024
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling bij ons :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
DM
DJ M.
Enschede
Rugzakken snel geleverd
24 mei 2024
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat de rugzakken snel zijn geleverd :) Veel plezier met het uitdelen van de rugzakken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
24 mei 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl