budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

16 aug 2023
Mooi resultaat. Jammer dat we in de levering al een potje vonden dat niet sluit. Hopelijk zijn er niet meer van deze en blijft het bij ééntje.
17 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het potje niet goed sluit. Mochten er meer potjes zijn met hetzelfde probleem, neem dan vooral contact met ons op, dan gaan we samen even kijken naar een passende oplossing. En mocht u andere vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het uiteraard ook graag! Nogmaals bedankt voor uw bestelling en review, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
De communicatie is prima verlopen, snelle levering en netjes verpakt. Enige verbeterpuntje is om de inhoud te vermelden op de dozen.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de communicatie en de levering. Ik ga de feedback wat betreft het vermelden van de inhoud op de dozen doorzetten naar onze productie, bedankt daarvoor. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
7 nov 2023
Goede service en bereikbaarheid. Uitgebreid assortiment voor een prima prijs. Bedrukking is ook prima.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Erg goed om te horen dat u tevreden bent met onze service, het assortiment en de bedrukking :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Prima service.

goede snelle service. Mooi product, met hier en daar wel een drukfout/beschadiging in de bedrukking.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en het product. Vervelend dat de bedrukking op een aantal producten beschadigd is. Ik vraag mijn collega om z.s.m. contact met u op te nemen voor meer informatie. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, horen we dat graag! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
24 jul 2023
Het contact was fijn. Hierdoor is de levertijd vervroegd en kon ik het alsnog bij u bestellen.
28 jul 2023
Bedankt voor uw bestelling en voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u het contact met ons zo positief heeft ervaren. Ook bij een strakke leverdatum bent u bij ons aan het juiste adres inderdaad :) Heel veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
29 jun 2023
Snelle reactie op mails. Die dan ook duidelijk waren. Snelle service zoals afgesproken.
14 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
8 jun 2023
De producten waren boven verwachting goed. De levertijd bleek langer dan ik verwachtte.
9 jun 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat de producten boven verwachting zijn, dat horen we natuurlijk graag. Wat vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Helaas kunnen we een leverdatum niet in alle gevallen 100% garanderen, maar als u een strakke deadline heeft en dit aan ons doorgeeft, zullen we natuurlijk alles op alles zetten om dit wel te kunnen doen. Desondanks wens ik u veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten, hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
8 sep 2023
Goed en snel geleverd, enig kleurverschil (grijs is zwart) maar was geen probleem.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wij drukken met PMS kleuren en uw PMS kleur neigt helaas iets meer naar zwart dan grijs op dit artikel. We gaan kijken of wij dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
16 mei 2023
Goede, snelle commissie over de mail en we zijn erg tevreden met het product
16 mei 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie en dat het product ook naar wens is :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 jun 2023
mooie bedrukte thermosfles graag iets minder snel een reminder sturen ;-)
23 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u blij bent met de thermosflessen. Ik geef uw feedback over de snelheid van de reminders door aan de juiste afdeling, dank daarvoor :) Veel plezier met het uitdelen van de flessen en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Goede kwaliteit en goed geholpen door budgetgift bij het logo ontwerp
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en onze service, dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
13 jun 2023
Snelle reactie op vragen. De proefdruk moest meerdere keren opnieuw.
23 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u blij bent met onze snelle reactietijd. Onze excuses dat de proefdruk meerdere keren opnieuw moest. Ons doel is te allen tijde dat het eindproduct 100% overeen komt met de wensen van de klant, in sommige gevallen komen daar meer proeven bij kijken. Desondanks fijn om te lezen dat u blij bent met het product. Veel plezier met het uitdelen van de tasjes en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 aug 2023
Duidelijke website, fabrieks-layout vooraf gezien en snel geleverd.
17 aug 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat alles duidelijk was en dat u tevreden bent over de levering, dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle reactie en levering. Maatproducten geleverd zoals verwacht.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service, de levering en de producten. Dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
12 sep 2023
Ik vond de snelheid prettig, maar ik vind het systeem omslachtig.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wij zijn dagelijks bezig ons systeem te verbeteren. Uw review draagt hier aan bij, dus dank hiervoor. Wie weet hebben wij ons systeem bij een vervolgbestelling verbeterd :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
1 jul 2023

Goede service!

Goede service en levering eerder ontvangen dan gepland!
14 jul 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u blij bent met onze service en de levering. Als wij een bestelling eerder kunnen leveren, zullen we dat inderdaad zeker doen (indien anders afgesproken natuurlijk). Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
18 jul 2023
Snelle reactie bij telefonisch of mail contact
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reactietijd. Een persoonlijke én snelle service staat bij ons hoog in het vaandel dus het is goed om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
goede snelle service en vriendelijk contact.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en het contact :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 okt 2023
Goed contact via de mail. Snelle levering.
20 okt 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u onze service en de levering positief heeft ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
2 nov 2023
De facturatie verliep niet soepel.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de facturatie niet goed verliep, ik ga de feedback doorgeven aan de juiste afdeling. Desondanks veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl