la-feve.nl- Logo - Beoordelingen

la-feve.nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2022
la-feve.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie producten, duidelijke informatie over status van de bestelling en fantastische klantenservice. Chocoladeletters besteld. Alles werd foutloos afgehandeld. Ik zou de bestelling bij het atelier afhalen. Vanwege ziekte kon ik dat niet meteen doen en is het in de vergetelheid geraakt. Na een aantal dagen werd ik gebeld om mij erop te wijzen dat mijn bestelling niet door me was opgehaald. Super attent!

Valentijn pakket met Giandua hart, hier zat zoveel zeezout in.heb mail gestuurd, maar deze wordt niet beantwoord. Dus maar in de prullenbak gegooid, jammer dat ze niet op een mail reageren

Beoordelingen voor la-feve.nl

28 jul 2023
Leveren
Antwoord van la-feve.nl
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw pakket is de 25 juli verstuurd en is vast blijven hangen bij DHL zoals u kunt zien via het track and trace nummer. Na het aanbieden bij de postbezorger hebben wij helaas geen grip meer op het pakket. Zie zojuist dat het pakket vandaag tussen 13.50u en 17.50u bij u geleverd wordt. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groet Team la Fève