la-feve.nl- Logo - Beoordelingen

la-feve.nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2022
la-feve.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie producten, duidelijke informatie over status van de bestelling en fantastische klantenservice. Chocoladeletters besteld. Alles werd foutloos afgehandeld. Ik zou de bestelling bij het atelier afhalen. Vanwege ziekte kon ik dat niet meteen doen en is het in de vergetelheid geraakt. Na een aantal dagen werd ik gebeld om mij erop te wijzen dat mijn bestelling niet door me was opgehaald. Super attent!

Valentijn pakket met Giandua hart, hier zat zoveel zeezout in.heb mail gestuurd, maar deze wordt niet beantwoord. Dus maar in de prullenbak gegooid, jammer dat ze niet op een mail reageren

Beoordelingen voor la-feve.nl

Super snelle levering & waanzinnig lekkere chocolade!

Super snelle levering en -reactie van de klantenservice. De chocolade en bonbons zijn kleine smaak explosies - waanzinnig lekker! De verpakkingen zijn ook bijzonder mooi, zeker als het een cadeautje is.
Supervlotte & correcte afhandeling, de medewerkers hebben altijd tijd voor een persoonlijk praatje. En heel soms mag je één van die verrukkelijke bonbons proberen.
Een heel grote en heerlijke verrassing voor mijn vriendin. Een supermooi hart en een doosje bonbons. Altijd goed en heerlijk bij La-Feve ❤
28 okt 2023
De beste bonbon van Nederland besteld voor onze collega die al 20 jaar bij ons is. Mooi op tijd bezorgd. In een mooie verpakking.
29 sep 2023
Ontzettende goede service en lekkere chocolade waarvan je nooit genoeg in huis hebt. En altijd een goed en welkom cadeau.
Geweldige smaken, verrassend en lekker👍🏻 Verpakking mag beter: bonbons door elkaar in doosje en platgedrukt
16 sep 2023
Snelle reactie op vragen en goede afhandeling en verzending. De bonbons zijn fantastisch
Snelle levering, door eigen chauffeur. Fantastische kwaliteit en supergoed verpakt.
De chocolade bevalt in het bijzonder heel erg goed en er hoeft niets te veranderen
Antwoord van la-feve.nl
Hartelijk dank voor het mooie compliment! We blijven ons best doen... ;-) Groetjes Team la Fève
8 jul 2023

Heerlijke Cadeautip!

Heerlijke chocolade om cadeau te geven en altijd mooi verpakt
Hartelijk dank voor het mooie compliment...!! Groetjes Team la Fève
De ervaring is niet te beschrijven. Het is een beleving.
14 jan 2024
Leuk kado, op tijd geleverd en goed verpakt
10 aug 2023
Top service en de lekkerste bombons van NL!
7 jul 2023
De kwaliteit en smaken, waren buitengewoon
Hartelijk dank voor het mooie compliment...!! Groetjes Team la Fève
18 nov 2023
Uitstekende kwaliteit, sneller levering
7 sep 2023

Prachtige bonbons

Heerlijke en mooie bonbons, goed kado.
24 dec 2023
Snelle levering en heerlijke bonbons
24 dec 2023
Heerlijke bonbons en goede service.
26 okt 2023
Heerlijke bonbons en goede service
Zoals altijd een feestje !!