onlinehoortoestel.nl

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2023
onlinehoortoestel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor onlinehoortoestel.nl

20 apr 2024
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
Snelle en goede aflevering
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
16 okt 2023
Alles was goed
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze servive. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl