onlinehoortoestel.nl- Logo - Beoordelingen

onlinehoortoestel.nl

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26 beoordelingen in totaal

1 jul 2024
tot mijn verrassing was de prijs van de cerustops in de winkel explosief gestegen (met bijna 75 %). gelukkig ontdekte ik dat ik ze ook stukken goedkoper bij hoorstoestel.nl kon bestellen. nu heb ik twee doosjes voor de oude prijs.
FV
Frank v.
Maarssen

De speaker die ik besteld heb, klinkt niet goed. Hij trilt en geeft een vervelend bijgeluid
MW

Beoordelingen voor onlinehoortoestel.nl

FV
Frank v.
Maarssen

snel en voordelig

1 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen aan voordelige onderhoudsproducten van uw hoortoestel. Graag tot ziens. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
Veel keus, vlotte levering
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemorgen, dank u voor uw positieve feedback! We zijn zo blij te horen dat uw ervaring soepel en bevredigend was. Vergeet niet uw vrienden over ons te vertellen! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl​ ​
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
MW
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen over uw ervaring. Stuur ons alstublieft een e-mail op info@onlinehoortoestel.nl zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Groeten, het Klantenserviceteam.
5 jun 2024
Netjes op tijd ,en goed verpakt
5 jun 2024
Goedemorgen Hennie, dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
30 mei 2024
Gewoon alles goed
31 mei 2024
Goedemiddag Hans, Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
GV
Gerard v.
Niederlande
22 mei 2024
27 mei 2024
Hi, dank u wel voor de mooie review! Wat fijn dat u onze service zo goed vindt. We zien u graag snel terug. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
28 apr 2024
Op voorraad snelle verzending
8 mei 2024
Hi, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
22 apr 2024
snelle verzending
1 mei 2024
Hi Nadine, dankuwel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
15 mei 2024
27 mei 2024
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
20 apr 2024
1 mei 2024
24 mrt 2024
Snelle levering, altijd tevreden
5 apr 2024
Goedemiddag Sylvana, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat wij ook dit keer weer snel hebben kunnen leveren! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
28 mrt 2024
Snelle en goede aflevering
5 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
18 okt 2023
snelle levering en krijg de filters geheel uit het grijze doosje. Vroeger bleef er nog wel eens een filtertje in het doosje hangen.
23 okt 2023
Hi, dankjewel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.
JG
jack g.
Maastricht
11 mrt 2024
Snelle levering goede Service
5 apr 2024
Goedemiddag Jack, Bedankt voor de grandioze beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
20 jan 2024

Snel en goedverpakt verzonden

Snel en goedgepraat verzonden. Verzendkosten voor een brievenbuspakket zijn buiten proporties hoog.
24 jan 2024
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent. Uw feedback betreft de verzendkosten zullen wij meenemen bij onze optimalisatie. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
TM
T M.
Barendrecht
8 feb 2024

Goede winkel

Snelle levering en nette prijzen
14 feb 2024
Goedemorgen, dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
20 okt 2023
Fijne website, snelle levering
23 okt 2023
Hi, dankjewel voor je leuke review! Wat fijn dat je onze service zo goed vindt. We zien je graag snel terug, Groeten Team Onlinehoortoestel.