onlinehoortoestel.nl- Logo - Beoordelingen

onlinehoortoestel.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55 beoordelingen in totaal

1 jul 2024
tot mijn verrassing was de prijs van de cerustops in de winkel explosief gestegen (met bijna 75 %). gelukkig ontdekte ik dat ik ze ook stukken goedkoper bij hoorstoestel.nl kon bestellen. nu heb ik twee doosjes voor de oude prijs.
FV
Frank v.
Maarssen

17 jul 2024
De speaker die ik besteld heb, klinkt niet goed. Hij trilt en geeft een vervelend bijgeluid
MW

Beoordelingen voor onlinehoortoestel.nl

Fijne service!
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw feedback is echt waardevol voor ons! Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Hartelijke groet, OnlineHoortoestel Team
kan weer horen,,alleen niet in gezelschap, jammer !
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hallo, Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gesteld. Helaas kunnen we geen bestelling van hoortoestellen van jou in ons systeem vinden. Als je hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om je te helpen het probleem op te lossen! Bedankt, Het Onlinehoortoestel Team
Weet ik niet, prima geregeld allemaal
TH
Tanja H.
Nijmegen
Goed product, snel geleverd.
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en onze snelle levering! We doen ons best om onze klanten altijd de beste service te bieden, en uw feedback motiveert ons om zo door te gaan. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, OnlineHoortoestel Team
Alles super, gerne wieder!
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel Team.
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi, wat fijn dat u zo goed bent geholpen! Het is ons doel onze klanten zo goed mogelijk te helpen aan een goed gehoor, dus wij horen altijd graag als dat gelukt is! Groeten, Team Onlinehoortoestel.
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterren beoordeling! We waarderen uw feedback enorm en zijn blij om te horen dat u een fijne ervaring met ons heeft gehad. Uw tevredenheid betekent veel voor ons, en we staan altijd voor u klaar mocht u in de toekomst nog hulp nodig hebben. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en steun! Met vriendelijke groet, Online Hearing-Aids Team
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw positieve feedback motiveert ons om iedere dag ons best te blijven doen. Mocht u nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, OnlineHoortoestel Team
9 okt 2024
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Het OnlineHoortoestel Team
HD
Harrie D.
Uithuizen
29 sep 2024
3 okt 2024
Hallo, bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je een goede ervaring had met onze service. Als er iets is dat we kunnen verbeteren, laat het ons gerust weten – we staan altijd klaar om te helpen! OnlineHoortoestel Team
16 sep 2024
Gemakkelijk te bestellen en keurig op tijd geleverd.
16 sep 2024
Hi, we zijn verheugd te horen dat u zo’n geweldige ervaring met ons heeft gehad! Uw aanbeveling aan anderen zou ons enorm helpen. Groeten, Team Onlinehoortoestel.
20 sep 2024
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze service. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl​
12 sep 2024
13 sep 2024
Hi, dank u wel voor uw leuke review! We zullen dit delen met ons team om hen te laten weten dat ze fantastisch werk blijven doen. Groeten, Team Onlinehoortoestel.
10 sep 2024
13 sep 2024
Hi, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl​ ​
11 aug 2024
levering en product o.k. maar niet meer zoveel mails, om dit in te vullen, sturen a.u.b. . het lijkt erop, dat je absoluut wil, dat ik wil reageren... nou , bij deze ...
12 aug 2024
Hallo Leon, We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. We stellen het op prijs als u een feedback voor ons achterlaat, zodat we onze klantenservice verder kunnen verbeteren. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Het Onlinehoortoestel-team
30 jul 2024
Het ontvangen van een brievenbuspakje. Daar hoef je niet voor thuis te zijn.
5 aug 2024
Hallo, we waarderen uw prachtige recensie. Het zijn klanten zoals u die ons werk zo leuk maken. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, het Online-HearingAids.com team
25 jul 2024

Snelle service, met deskundig advies

Snelle service, en vriendelijk, deskundig advies
26 jul 2024
Hoi, het is geweldig om te weten dat onze service nuttig voor je was. We streven ernaar onze klanten het beste te bieden. Met vriendelijke groet, het Online-HearingAids.com team
13 aug 2024
Snelle perfecte verzending naar het buitenland.
20 aug 2024
Hallo, Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en de 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Het is geweldig om te weten dat de internationale verzending soepel is verlopen. Als je nog iets anders nodig hebt, staan we voor je klaar! Hartelijke groet, Het OnlineHoortoestel Team.
10 aug 2024
Snel geleverd en werkt goed.
12 aug 2024
Hi, dank u wel voor uw leuke review! We zijn verheugd te horen dat u van onze service heeft genoten. We kijken ernaar uit om u snel weer van dienst te zijn. Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl​ .
GE
gerard e.
winterswijk
24 jul 2024
De leveringen
26 jul 2024
Hallo Gerard, we zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze service. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Met vriendelijke groet, het Online-HearingAids.com team