onlinehoortoestel.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2023
onlinehoortoestel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor onlinehoortoestel.nl

snelle verzending
24 mrt 2024
Snelle levering, altijd tevreden
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag Sylvana, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat wij ook dit keer weer snel hebben kunnen leveren! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
JG
jack g.
Maastricht
Snelle levering goede Service
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag Jack, Bedankt voor de grandioze beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
TM
T M.
Barendrecht

Goede winkel

Snelle levering en nette prijzen
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemorgen, dank u wel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.nl
20 jan 2024

Snel en goedverpakt verzonden

Snel en goedgepraat verzonden. Verzendkosten voor een brievenbuspakket zijn buiten proporties hoog.
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 5-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent. Uw feedback betreft de verzendkosten zullen wij meenemen bij onze optimalisatie. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.
18 okt 2023
snelle levering en krijg de filters geheel uit het grijze doosje. Vroeger bleef er nog wel eens een filtertje in het doosje hangen.
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi, dankjewel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij Onlinehoortoestel. Hopelijk tot snel! Groeten, Team Onlinehoortoestel.
20 okt 2023
Fijne website, snelle levering
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi, dankjewel voor je leuke review! Wat fijn dat je onze service zo goed vindt. We zien je graag snel terug, Groeten Team Onlinehoortoestel.
13 okt 2023
Snelle en correcte levering.
Snelle en goede aflevering
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn om te horen dat onze levering snel was! Veel plezier van uw aankoop. Groet, Klantenservice Onlinehoortoestel.nl
16 okt 2023
Alles was goed
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Bedankt voor deze 4-sterrenbeoordeling. We zijn erg blij dat u één van onze klanten bent en dat u tevreden bent met onze servive. Wij staan ​​altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Onlinehoortoestel.nl
RO
René O.
Hoeilaart
25 nov 2023
Antwoord van onlinehoortoestel.nl
Hi Rene, bedankt voor de mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling. Groeten, Team Onlinehoortoestel.
GD
G d.