Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen).
Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag.
Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd.
Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven.
Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft.
Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst.
Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt.
Communiceren is niet het sterkste punt.
Het voelt niet goed.
Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
De producten waren prima.
Het was fijn geweest als er wat meer duidelijkheid was geweest over de levertermijn. Ik heb nu een dikke week op m’n spullen moeten wachten. Terwijl de website zei 3-5 werkdagen.
Beoordeling melden
30 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering
Na mijn bestelling heb ik een aantal revieuws gelezen waar er nogal klachten waren over de leveringen. In mijn geval is alles zeer vlug en correct verlopen waarvoor dank.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De bestelling van de koffiemokken was…
De bestelling van de koffiemokken was erg goed en mooi.
De bestelling was op een foutief adres (heel iemand anders) bezorgd door de bezorger, terwijl stond aangegeven dat het bij mij bezorgd was. Ik moest er zelf achteraan om uit te vinden waar het pakket bezorgd was
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 dagen geleden
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons om te horen dat uw bestelling op een verkeerd adres geleverd is.
Onze klantenservice had u graag geholpen met deze situatie! Mocht dit nogmaals voorkomen, mag u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
30 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Long delivery times, not always on stock. Sometimes they increase pricing and then give discounts.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 dagen geleden
Dear Customer,
Thank you very much for your feedback.
We are sorry to hear that our service did not meet your needs. We make every effort to ship our products to customers as quickly as possible.
We would like our customers to get the best price of the day with us. Because of this, prices may fluctuate daily. Should you find a better price at another webshop and the conditions are the same, we are of course happy to make a price match, so you will always have the best price.
Please let our customer service know, if we can do something for you in this case!
Kind regards,
Nordic Nest
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
In ieder geval laten weten dat mijn retour binnen is en dat het geld terug gestort word
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
No refund
I have returned the order more than 3 weeks ago. No refund no confirmation. Nothing.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
12 dagen geleden
Dear customer,
We are very sorry that your return has not been processed yet.
Your return is being sent back to Sweden which may take approximately 14 working days.
Your return is expected to be processed and refunded this week.
Thank you very much for your patience.
Kind regards,
Nordic Nest
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.