nordicnest.nl

1.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.079 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Helaas was de lamp die we besteld hadden defect. Daarbij heb ik na twee weken retour zending nog steeds geen ontvangst bericht ontvangen laat staan mijn geld bedrag van €111 terug gestort. Jammer dat we deze negatieve ervaring hebben bij onze eerste bestelling
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben contact gezocht via mail om deze situatie zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ons excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Matig

Heel vreemd steeds uitstel van verzending tot ik na een paar maanden een klacht indiende, toen was het ineens de volgende dag verzonden.
Kleur komt niet overeen met productfoto website .. retourneren verkoopt niet soepel
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht er iets niet in orde zijn met uw product helpt onze klantenservice u graag verder. Mogelijk heeft u reeds contact met ons opgenomen, maar helaas kunnen wij geen mail vinden met uw bestelnummer. Laat u onze klantenservice weten door middel van een foto wat er niet klopt aan het product? Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
31 mrt 2024
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar verbetering. Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
Mijn bestelling heeft lang op zich laten wachten en daar ben ik slecht over geïnformeerd
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hadden de producten die u besteld heeft al vorens een langere levering, dit stond aangegeven in de orderbevestiging. Ook hebben wij regelmatig informatie emails gestuurd om u op de hoogte te houden van de leveringstijd. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat u slecht bent geïnformeerd. Wij nemen uw feedback serieus, en zullen onderzoeken of wij op een andere manier informatie kunnen delen. Mocht u nog advies hierover hebben hoor wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
It took Customer Services 3 weeks to reply despite several reminders.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat het zo lang heeft geduurd tot dat u daadwerkelijk geholpen bent. Wij hopen dat wij u de hulp hebben kunnen bieden die u nodig had. Voor de toekomst doen wij ons uiterste best u sneller te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons om te zien onze hulp niet 5 sterren waard was. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen om dit beter te kunnen maken, mag u altijd onze klantenservice benaderen. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Lange levertijd, zending in 3 etappes en beschadigd artikel gekregen. Ons is beloofd een vervangend exemplaar na te sturen maar tot op heden niet ontvangen
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat ontzettend spijtig om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad! Wij nemen direct contact met u op om deze situatie op te lossen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Mooie producten, maar klantenservice is slecht

Mooie producten, maar bij een defect product reageert de klantenservice niet binnen de gestelde 2 tot 3 werkdagen en zelfs niet binnen een week.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat wij u een defect product hebben gestuurd! Dit is uitraard niet de bedoeling en wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Onze claimsafdeling heeft op het moment een iets langere antwoordtijd, maar ik heb mijn collegas direct gevraagd of ze vandaag een reactie kunnen sturen met een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Verzenden gaat niet fijn, retourneren is allerbelabberdst. Dure spullen en lange levertijd.
Levertijd ruim overschreden door achterstand in het magazijn. Informatie daarover volgde pas toen de oorspronkelijke levertijd bijna verlopen was. Het betrof een cadeau en was dus te laat.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering van uw bestelling. Het is spijtig te horen dat de informatie over de achterstand in ons magazijn pas werd gecommuniceerd toen de oorspronkelijke levertijd bijna was verstreken. We begrijpen volledig dat dit extra stress met zich meebracht, vooral omdat het om een cadeau ging dat te laat arriveerde. We streven ernaar om onze klanten een naadloze en tijdige service te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen intern stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dergelijke communicatieproblemen in de toekomst worden vermeden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Product was van lage kwaliteit ten opzichte van wat ik had verwacht voor deze prijs. Tevens hoge verzendkosten en erg hoge retourkosyen.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en eerlijke feedback over ons product en de bijbehorende kosten. We betreuren het ten zeerste dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele teleurstelling. We streven ernaar om producten van hoogwaardige kwaliteit te leveren en we waarderen uw input om onze dienstverlening te verbeteren. Wat betreft de verzend- en retourkosten, begrijpen we dat deze factoren een rol spelen bij uw algehele ervaring. Onze tarieven zijn gebaseerd op internationale verzending en retourverwerking, wat soms hogere kosten met zich meebrengt. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen intern bespreken hoe we deze aspecten kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw keuze voor ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Lange levertijd en slechte bezorgdienst die zich niet aan de afspraken houdt
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw ervaring met onze bezorgdienst niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u te maken heeft gehad met een lange levertijd. We willen u verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en dat we dit intern zullen bespreken met onze bezorgpartners om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. Het is onze bedoeling om een soepele en betrouwbare leveringservaring te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
30 dec 2023
I bought a carpet more than a month ago, It still didn’t arrive
Antwoord van nordicnest.nl
Dear Customer, Thank you for taking the time to leave feedback! We are very sorry to hear that there were issues with the delivery of the carpet. In the meantime, I can see that you, together with my colleague, have found a solution, but I will contact you as well to help you further with this situation. Kind regards, Nordic Nest
Levering duurt enorm lang en blijft onduidelijk.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback betreft de levertijd, en onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen dat een langere levertijd frustrerend kan zijn, en we betreuren dat de situatie niet duidelijk is gecommuniceerd. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor eventuele verwarring. We streven ernaar om de communicatie te verbeteren en uw verwachtingen beter te managen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

De kerstversiering is van slechte Kwaliteit

De kerstversiering is van slechte kwaliteit
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat jammer om te horen! U mag heel graag contact met ons opnemen, zodat onze claimsafdeling hiernaar kunnen kijken en een goede oplossing voor u kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Gegeven verzend info is niet correct
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat wij uw bestelling niet binnen de beloofde levertijd is geleverd. Uiteraard proberen wij bestellingen naar Nederland altijd binnen 3-7 werkdagen te leveren, maar tijdens de drukte van Black Friday kon dit nog wel eens mis gaan. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u heel graag contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
7 jul 2023

Onbetrouwbare pakjesbesteldienst

Product in overeenstemming met verwachtingen maar absoluut niet tevreden over levering. 2 maal ander tijdstip voor levering ontvangen. Vervolgens mededeling dat we product zelf moesten ophalen en dat locatie nog meegedeeld zou worden en uiteindelijk hebben ze product gewoon aan de deur achtergelaten op een moment dat niet afgesproken was en wij al op verlof vertrokken waren
21 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023

Dure zware vazen echt slecht verpakt

3 zware vazen en bloempot van Serax besteld. Artikelen zijn onvoldoende beschermd en onhandelbaar samen in één grote doos verpakt. Was niet te tillen. Hierdoor is tijdens transport de doos en de inhoud gesneuveld. Vergoeding ging wel oké, maar was natuurlijk niet de bedoeling.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Bij dit soort producten is het altijd lastig de juiste keuze te maken in de juiste verpakking. Er wordt altijd geprobeerd het product zo goed mogelijk te verpakken zodat er geen schade ontstaat bij de transport. Helaas komt het alsnog voor dat breekbare producten niet goed genoeg worden ingepakt voor de lange reis die ze maken. Ik stuur uw feedback door naar het magazijn zodat wij blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
17 nov 2023
Product is goed. Alleen de bezorger waarmee jullie werken, Budbee, is een ramp. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, hebben een slechte klantcontact, ze lossen mijn probleem niet op terwijl ze er verantwoordelijk voor zijn. Nordic ga niet in zee met Budbee
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product dat u hebt ontvangen. Echter, we betreuren het ten zeerste om te vernemen over de moeilijkheden die u hebt ondervonden met onze bezorgpartner, Budbee. Uw ervaring met hen voldoet niet aan de normen die we nastreven, en we bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen het belang van betrouwbare en responsieve bezorgdiensten, daarom bieden we alternatieve opties voor verzending aan. In het afrekenproces kunt u DHL selecteren als uw voorkeursvervoerder als u in de toekomst liever niet met Budbee wilt werken. We willen ervoor zorgen dat u van begin tot eind een positieve ervaring hebt, inclusief het bezorgproces. Nogmaals onze excuses voor eventuele frustratie of ongemak, en we waarderen uw feedback. Als er nog iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest