nordicnest.nl
Beoordelingen:

1.810 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.099 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

de meest kritische beoordeling

22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matig

Heel vreemd steeds uitstel van verzending tot ik na een paar maanden een klacht indiende, toen was het ineens de volgende dag verzonden.
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleur komt niet overeen met productfoto website .. retourneren verkoopt niet soepel
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht er iets niet in orde zijn met uw product helpt onze klantenservice u graag verder. Mogelijk heeft u reeds contact met ons opgenomen, maar helaas kunnen wij geen mail vinden met uw bestelnummer. Laat u onze klantenservice weten door middel van een foto wat er niet klopt aan het product? Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de lamp die we besteld hadden defect. Daarbij heb ik na twee weken retour zending nog steeds geen ontvangst bericht ontvangen laat staan mijn geld bedrag van €111 terug gestort. Jammer dat we deze negatieve ervaring hebben bij onze eerste bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben contact gezocht via mail om deze situatie zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ons excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw mening en zijn altijd op zoek naar verbetering. Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest.
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heeft lang op zich laten wachten en daar ben ik slecht over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hadden de producten die u besteld heeft al vorens een langere levering, dit stond aangegeven in de orderbevestiging. Ook hebben wij regelmatig informatie emails gestuurd om u op de hoogte te houden van de leveringstijd. Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat u slecht bent geïnformeerd. Wij nemen uw feedback serieus, en zullen onderzoeken of wij op een andere manier informatie kunnen delen. Mocht u nog advies hierover hebben hoor wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons om te zien onze hulp niet 5 sterren waard was. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen om dit beter te kunnen maken, mag u altijd onze klantenservice benaderen. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
It took Customer Services 3 weeks to reply despite several reminders.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat het zo lang heeft geduurd tot dat u daadwerkelijk geholpen bent. Wij hopen dat wij u de hulp hebben kunnen bieden die u nodig had. Voor de toekomst doen wij ons uiterste best u sneller te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooie producten, maar klantenservice is slecht

Mooie producten, maar bij een defect product reageert de klantenservice niet binnen de gestelde 2 tot 3 werkdagen en zelfs niet binnen een week.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat wij u een defect product hebben gestuurd! Dit is uitraard niet de bedoeling en wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Onze claimsafdeling heeft op het moment een iets langere antwoordtijd, maar ik heb mijn collegas direct gevraagd of ze vandaag een reactie kunnen sturen met een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd, zending in 3 etappes en beschadigd artikel gekregen. Ons is beloofd een vervangend exemplaar na te sturen maar tot op heden niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat ontzettend spijtig om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad! Wij nemen direct contact met u op om deze situatie op te lossen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzenden gaat niet fijn, retourneren is allerbelabberdst. Dure spullen en lange levertijd.
Beoordeling melden
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product was van lage kwaliteit ten opzichte van wat ik had verwacht voor deze prijs. Tevens hoge verzendkosten en erg hoge retourkosyen.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en eerlijke feedback over ons product en de bijbehorende kosten. We betreuren het ten zeerste dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele teleurstelling. We streven ernaar om producten van hoogwaardige kwaliteit te leveren en we waarderen uw input om onze dienstverlening te verbeteren. Wat betreft de verzend- en retourkosten, begrijpen we dat deze factoren een rol spelen bij uw algehele ervaring. Onze tarieven zijn gebaseerd op internationale verzending en retourverwerking, wat soms hogere kosten met zich meebrengt. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen intern bespreken hoe we deze aspecten kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw keuze voor ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt enorm lang en blijft onduidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback betreft de levertijd, en onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen dat een langere levertijd frustrerend kan zijn, en we betreuren dat de situatie niet duidelijk is gecommuniceerd. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor eventuele verwarring. We streven ernaar om de communicatie te verbeteren en uw verwachtingen beter te managen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

De kerstversiering is van slechte Kwaliteit

De kerstversiering is van slechte kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat jammer om te horen! U mag heel graag contact met ons opnemen, zodat onze claimsafdeling hiernaar kunnen kijken en een goede oplossing voor u kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
I bought a carpet more than a month ago, It still didn’t arrive
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Dear Customer, Thank you for taking the time to leave feedback! We are very sorry to hear that there were issues with the delivery of the carpet. In the meantime, I can see that you, together with my colleague, have found a solution, but I will contact you as well to help you further with this situation. Kind regards, Nordic Nest
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gegeven verzend info is niet correct
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat wij uw bestelling niet binnen de beloofde levertijd is geleverd. Uiteraard proberen wij bestellingen naar Nederland altijd binnen 3-7 werkdagen te leveren, maar tijdens de drukte van Black Friday kon dit nog wel eens mis gaan. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u heel graag contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd ruim overschreden door achterstand in het magazijn. Informatie daarover volgde pas toen de oorspronkelijke levertijd bijna verlopen was. Het betrof een cadeau en was dus te laat.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering van uw bestelling. Het is spijtig te horen dat de informatie over de achterstand in ons magazijn pas werd gecommuniceerd toen de oorspronkelijke levertijd bijna was verstreken. We begrijpen volledig dat dit extra stress met zich meebracht, vooral omdat het om een cadeau ging dat te laat arriveerde. We streven ernaar om onze klanten een naadloze en tijdige service te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen intern stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dergelijke communicatieproblemen in de toekomst worden vermeden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd en slechte bezorgdienst die zich niet aan de afspraken houdt
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw ervaring met onze bezorgdienst niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u te maken heeft gehad met een lange levertijd. We willen u verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en dat we dit intern zullen bespreken met onze bezorgpartners om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. Het is onze bedoeling om een soepele en betrouwbare leveringservaring te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Spullen zijn best ok. Maar als je wat retour stuurt, duurt het erg lang voor je je geld terug krijgt. Ik wacht hier al op vanaf 1 december 2023. Meer dan 3 weken dus! Dat is niet ok☹️.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren is ingewikkeld en duur

Retourneren is ingewikkeld en je moet ook veel geld betalen voor een retour. Wel mooie merken en producten.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant, Dank u wel voor de tijd die u hebt genomen om uw feedback met ons te delen. We waarderen uw vriendelijke woorden over onze selectie van prachtige merken en producten. We begrijpen dat het retourproces ingewikkeld kan lijken, en we willen verduidelijken waarom we retourkosten hanteren. Ons magazijn bevindt zich in Zweden, en helaas kunnen internationale verzendkosten, inclusief retourzendingen, relatief hoog zijn. Om transparant te zijn naar onze klanten, hebben we een retourkosten ingevoerd om een deel van deze kosten te dekken. We waarderen onze klanten en hun zorgen, en we willen benadrukken dat de retourkosten niet bedoeld zijn om u ongemak te bezorgen, maar een maatregel zijn om bewust winkelen aan te moedigen en de milieu-impact van frequente retourzendingen te verminderen. We streven ernaar bewustzijn te creëren over de milieukosten van verzending en moedigen onze klanten aan om weloverwogen beslissingen te nemen voordat ze een bestelling plaatsen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen en waarderen uw begrip terwijl we met deze uitdagingen omgaan. Als u verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam. Uw tevredenheid staat voorop, en we staan klaar om u op elke mogelijke manier te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest