nordicnest.nl

1.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.079 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Snellere levering of betere informatie wanneer levering
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij werken altijd aan manieren om onze bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Wij nemen uw feedback serieus en proberen hierin te verbeteren. Wel versturen wij alles vanuit ons magazijn in Zweden, en is het moeilijk te vermijden dat de levertijd een paar dagen extra duurt. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Niet op tijd

Veel te late versturing van het bestelde..
Levertijd ondanks € 3 voor snel erg lang
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Dank voor uw feedback. De extra € 3 verzendkosten zorgen ervoor dat uw bestelling in ons magazijn wordt geprioriteerd voor een snellere verwerking. Houd er echter rekening mee dat de daadwerkelijke verzending nog steeds vanuit ons magazijn in Zweden plaatsvindt, wat resulteert in een totale levertijd van 3-7 werkdagen. We begrijpen uw wens voor snellere levering en waarderen uw investering in de extra verzendkosten. Als u verdere vragen heeft, staan we tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Trage levering
Levering
9 jun 2023

Mijn retouren werden pas na drie weken bevestigd aan klarna

Mijn bestelling werd netjes verpakt en bezorgd , echter was het niet zoals ik had verwacht ( het servies was mat in plaats van glans ) dus heb ik mijn retour aangemeld en kwamen ze het ook netjes afhalen ( het was een zwaar pakket dus dat was handig ) helaas kreeg ik van klarna herinneringen omdat mijn retour niet was bevestigd , dus moest ik gaan bellen met klarna en daarna met nordic nest ! Daarna was het snel opgelost !
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u niet tevreden was met uw geleverde artikelen en dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas wat langer, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Fijn om te horen dat wij u, nadat u contact met ons heeft opgenomen, snel hebben kunnen helpen! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Goede producten, levering slecht

De producten zijn goed maar de leveringen zijn ellendig. De bestellingen waren allemaal op voorraad en zouden snel geleverd worden. Maar het duurde weken! 'Out of stock', werd gezegd, toen weer dat er iets was misgegaan. Eenmaal waren ze een ontbrekend deel van onze bestelling (serviesgoed) gewoon vergeten na te sturen. Uiteindelijk kwam alles binnen, maar ik kijk nu eerst verder voordat ik weer hier bestel.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat jammer om te horen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dit is absoluut niet de bedoeling en de service die wij willen geven. Ik kan helaas geen mailcontact hierover vinden, maar wil dit graag verder onderzoeken zodat wij hier intern mee verder kunnen gaan. Ik stuur u direct een mail, dan kunt u hopelijk een beetje uitleggen wat er is gebeurt. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 okt 2023
18 glazen voor onze koffiebar besteld en 3 glazen geleverd. Na twee keer mailen (en pas reactie na een paar dagen) kregen we te horen dat er nog 3 opgestuurd zouden worden. Aangegeven dat het om 15 glazen ging en weer pas na een paar dagen reactie. Uiteindelijk, precies 1 maand na bestelling, zijn de glazen binnen.
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de levering van de glazen voor uw koffiebar. We betreuren het dat er aanvankelijk slechts 3 glazen werden geleverd en dat de communicatie en correctieprocedure langer duurden dan verwacht. We begrijpen hoe belangrijk het is om een bestelling tijdig en volledig te ontvangen, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw geduld. We nemen uw feedback serieus en zullen onze interne processen bekijken om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze dienstverlening en hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen dat de glazen uiteindelijk naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
21 mei 2023

Communicatie

Ik heb een deel van de bestelling nog steeds niet binnen .Besteld op 26 maart. Heb nu te horen gekregen binnenkort, terwijl op de site destijds 2-3 weken was aan gegeven. Hierover geen enkele informatie ontvangen, heb twee keer moeten bellen. Was fijn geweest als ik informatie had gekregen over de vertraging.
22 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Spijtig om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten om het laatste deel uit uw bestelling te ontvangen en dat wij niet genoeg informatie hierover hebben gegeven. Uiteraard is dit niet de bedoeling, en normaal sturen wij per mail updates, mocht een bestelling vertraagd zijn. Wij nemen uw feedback serieus en proberen ons hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 mei 2023

Mooie producten, snelle levering, maar het retourproces is heel slecht

De levering van twee orders was perfect. Snel en een fijne vervoerder. Ook de retour pick-up was goed geregeld van de order die ik terug wilde sturen. 2 mei zijn deze artikelen echter opgehaald en ik wacht nu (27 mei) nog steeds op de terugbetaling. Over het retourbeleid ben ik daarom minder te spreken.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat het zo lang heeft geduurd voordat u uw terugbetaling heeft ontvangen! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour iets langer dan wanneer een retour binnen Nederland wordt gestuurd, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 jun 2023
Lange wachttijd van wel 6 maanden. Besteld op 29 nov 2022. Na 3 maanden heb ik contact opgenomen. Bestelling zou geleverd worden midden maart 2023. Geen levering in maart,april gelukkig wel in mei. Ik heb als compensatie wel een mooie korting gekregen welke ik enorm geapprecieerd heb.
29 okt 2023
Retourafhandeling duurt gemiddeld 4 weken, in die tijd geen enkele reactie over ontvangst of status afhandeling. Zelf mailen naar klantenservice duurt dan ook nog erg lang voor je reactie ontvangt. Ik bestel alleen nog maar als ik zeker weet dat product goed gaat zijn.
16 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u nog een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Ook onze excuses voor de langere antwoordtijd van onze klantenservice. Mocht u dringende vragen hebben mag u ons altijd bellen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
25 dec 2023

Mwah….

Ik moest lang op het pakket wachten en ondertussen hoorde ik er niks van tot er van Budbee een melding kwam. Ook was het in onnodig grote doos verpakt. De design van de site is wel cool.
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback over uw recente ervaring met onze bezorgdienst. We betreuren ten zeerste dat u lang op uw pakket moest wachten en dat u pas van Budbee een melding ontving, terwijl u in afwachting was van informatie over de levering. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen dat dit erg teleurstellend moet zijn geweest. Wat betreft de grootte van de doos, we erkennen dat het belangrijk is om verantwoordelijk om te gaan met verpakkingsmateriaal en we zullen ons beleid op dat gebied herzien om onnodig verspilling te voorkomen. Het verheugt ons te horen dat u de design van onze website waardeert. We zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat uw toekomstige ervaringen met ons soepeler verlopen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
CD
Christien D.
Breukelen
De artikelen zijn alsnog voor de kerst geleverd. Had n bericht gekregen dat ze niet op voorraad waren. De communicatie kan beter. Na n mail was er n wekenlang radiostilte
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zijn erg dankbaar voor uw feedback, en nemen dit erg serieus zodat wij kunnen blijven verbeteren. Ik stuur uw feedback door naar de goede afdeling. Fijn om te horen dat uw bestelling nog voor de kerst is geleverd, hopelijk is alles naar wens! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 sep 2023

Verzending oké, maar helemaal verfrommeld in de verpakking gedaan.

Verzending was vlot, maar het schort van Marimekko dat ik had besteld was helemaal verfrommeld in een doos gestopt. Beetje vervelend als je iets cadeau wil geven.
3 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback, en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de staat waarin uw Marimekko-schort bij aankomst verkeerde. We begrijpen volledig dat u graag een perfect cadeau wilt geven, en we betreuren het dat de schort niet in optimale staat was. Het is belangrijk voor ons dat onze producten met zorg worden behandeld en geleverd, en het spijt ons dat dit in uw geval niet is gebeurd. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en corrigerende maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals dank voor uw feedback, en we hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 apr 2023

Lange levertijden

De levertijden zijn erg lang, dit wordt niet correct aangegeven. 2 weken worden zomaar 8 weken. Er wordt wel over gecommuniceerd, maar ook veel later.
2 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Jammer om te horen dat uw bestelling zo vertraagd was! Wij proberen zo vaak mogelijk updates te sturen over de levertijden van een product, maar het spijt ons dat wij dat in dit geval niet goed hebben gedaan. Alsnog veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 aug 2023

Graag meer aandacht voor een spoedige verzending dan voor cross sell

Het duurde een tijd voordat mijn aankoop werd verzonden, ondertussen werd gespamd met mails met cross sell aanbiedingen.
6 okt 2023
Bestelling was niet compleet bij bezorging. Na het versturen van een mail duurde het nog een week voordat ze reageerde.
12 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de bestelling niet compleet was en dat wij niet direct hebben kunnen reageren. Fijn dat wij u daarna toch wel hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen krijgen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest