nordicnest.nl

1.810 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.099 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

26 mei 2023
Ik zit al bijna drie weken te wachten op een retour storting van een lampje Wat door Budbee opgehaald is bij mij
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Foto's van producten. Messen gekocht die bleken van slechte kwaliteit te zijn. Gelijk spijt en retour gezonden
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat ontzettend jammer om te horen dat de messen niet de kwaliteit hadden die u van ons mag verwachten! Ik stuur uw feedback uiteraard direct door. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
23 jun 2023
Delay in delivery was communicated poorly yet in the end they offered a fair and decent solution to compensate
27 jun 2023
Dear Customer, Thank you for taking your time to leave your feedback! We are sorry about the delays, but I'm happy to hear that our customer service provided you with a solution you feel pleased with. If there's anything else we can do for you, please contact our customer service again and we will be happy to help you. Best regards, Nordic Nest
23 nov 2023

Nog veel te verbeteren

Ruim assortiment, maar onduidelijke retour policy en geen goede informatie via email over status van retour.
23 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat onze retour policy niet helemaal duidelijk is. U kunt alle informatie hier zien: https://www.nordicnest.nl/klantenservice/retourbeleid/ Mocht u feedback hebben over wat wij kunnen toevoegen, mag u heel graag contact met ons opnemen, zodat wij de website kunnen blijven verbeteren! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023

Mooie producten, levering kan beter

Mooie producten, met kleine korting maar levering bezorging duurt soms veel te lang
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelde artikelen! De langere levertijd heeft te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Echter zie ik dat uw bestelling binnen 2 dagen na de verzending is geleverd. Hopelijk was alles naar wens! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
6 okt 2023
Goede producten, maar zeer lange wachttijden als product niet op voorraad is
12 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Het spijt ons dat de levertijden van uw bestelling zeer lang waren, mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Mooie producten, trage retouren.

Mooie producten en goede website. Levering en retouren duren echter lang.
Producten ontbraken maar zijn nagestuurd. Communicatie verloopt langzaam
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het is altijd vervelend wanneer artikelen uit de verzending missen, en ook al is het fijn dat het probleem is opgelost spijt het ons dat wij niet sneller hebben kunnen reageren. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag opnieuw contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Mooie spullen. Ingewikkeld terug sturen en dan lang op je geld wachten
Antwoord van nordicnest.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd te horen dat u onze producten waardeert. Deze vertraging kan te maken hebben met verschillende factoren, waaronder de internationale verzending en verwerkingstijd in ons magazijn. We streven er echter voortdurend naar om onze processen te verbeteren en de efficiëntie te verhogen. We willen benadrukken dat uw tevredenheid onze prioriteit is, en we waarderen uw geduld tijdens het retourproces. Mocht u verdere vragen hebben over uw retourzending of als er iets is waarbij wij u kunnen assisteren, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023
klantcontact, snelheid, product is mooi en goed geleverd.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de klantencontact, snelheid en uw product! Mochten wij nog iets kunnen betekenen om uw ervaring een 5 sterren ervaring te maken kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 sep 2023
ik ken jullie van 1 zending, dus niet echt ervaring
6 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het is begrijpelijk dat u op basis van slechts één zending geen uitgebreide ervaring hebt met ons. We hopen echter dat u positieve indruk hebt gekregen van die ene zending en dat we in de toekomst de kans krijgen om u een nog betere ervaring te bieden. Als u specifieke feedback hebt of vragen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep 2023
Levering door bpost ging helemaal niet goed.
26 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat de levering met bpost niet helemaal goed is gegaan. Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen mag u graag contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Niet op tijd

Veel te late versturing van het bestelde..
Levertijd ondanks € 3 voor snel erg lang
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Dank voor uw feedback. De extra € 3 verzendkosten zorgen ervoor dat uw bestelling in ons magazijn wordt geprioriteerd voor een snellere verwerking. Houd er echter rekening mee dat de daadwerkelijke verzending nog steeds vanuit ons magazijn in Zweden plaatsvindt, wat resulteert in een totale levertijd van 3-7 werkdagen. We begrijpen uw wens voor snellere levering en waarderen uw investering in de extra verzendkosten. Als u verdere vragen heeft, staan we tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 okt 2023
Geen snelle lever tijd wel goede prijzen
16 nov 2023
Beste klant, Dank u hartelijk voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat de levering niet zo snel verliep. Aangezien wij een internationaal bedrijf zijn gevestigd in Zweden, kan het zijn dat onze levertijd iets langer is dan u gewend bent. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met onze prijzen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep 2023
Verzending en afwikkeling retour
19 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer om te horen dat niet alle artikelen naar wens waren! Het spijt ons te horen dat de retourafwikkeling niet helemaal naar wens is. Aangezien de retour helemaal terug moet komen naar ons magazijn in Zweden, kan het een aantal weken duren om uw terugbetaling te ontvangen. U mag echter graag contact opnemen met onze klantenservice om sneller hulp te krijgen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Een retourformulier ontbreekt
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is mij helaas niet helemaal duidelijk wat u bedoelt. Wanneer u iets wilt retourneren naar ons kunt u de retour via onze website aanmelden: https://www.nordicnest.nl/klantenservice/returns/ U ontvangt dan een retourlabel, of als uw bestelling met Budbee was verstuurd instructies om de retour via hun te boeken. Ze komen de retour dan bij u thuis ophalen. Ik hoop dat dat wat meer duidelijkheid geeft! Met vriendelijke groet, uw Nordic Nest
12 mei 2023
Lange levertijd is een minpunt
17 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer om te horen dat onze langere levertijd een minpunt is. Dit heeft te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn, en wij versturen alles vanuit ons magazijn in Zweden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
21 jul 2023
Bestelling kwam erg laat!!!
28 jul 2023
Beste klant, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levertijden niet aan uw normen voldoen. We hebben een standaard levertijd van Zweden naar Nederland. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice als u vragen heeft of hulp nodig heeft. Vriendelijke groeten, uw Nordic Nest
levering duurt lang....