nordicnest.nl

1.822 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.131 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
nordicnest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Mooie producten, trage retouren.

Mooie producten en goede website. Levering en retouren duren echter lang.
26 nov 2023
Antwoord van nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
23 nov 2023

Nog veel te verbeteren

Ruim assortiment, maar onduidelijke retour policy en geen goede informatie via email over status van retour.
23 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat onze retour policy niet helemaal duidelijk is. U kunt alle informatie hier zien: https://www.nordicnest.nl/klantenservice/retourbeleid/ Mocht u feedback hebben over wat wij kunnen toevoegen, mag u heel graag contact met ons opnemen, zodat wij de website kunnen blijven verbeteren! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 okt 2023
Retourafhandeling duurt gemiddeld 4 weken, in die tijd geen enkele reactie over ontvangst of status afhandeling. Zelf mailen naar klantenservice duurt dan ook nog erg lang voor je reactie ontvangt. Ik bestel alleen nog maar als ik zeker weet dat product goed gaat zijn.
16 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u nog een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Ook onze excuses voor de langere antwoordtijd van onze klantenservice. Mocht u dringende vragen hebben mag u ons altijd bellen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
28 okt 2023
Mooi product
16 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ontvangen product. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 okt 2023
18 glazen voor onze koffiebar besteld en 3 glazen geleverd. Na twee keer mailen (en pas reactie na een paar dagen) kregen we te horen dat er nog 3 opgestuurd zouden worden. Aangegeven dat het om 15 glazen ging en weer pas na een paar dagen reactie. Uiteindelijk, precies 1 maand na bestelling, zijn de glazen binnen.
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de levering van de glazen voor uw koffiebar. We betreuren het dat er aanvankelijk slechts 3 glazen werden geleverd en dat de communicatie en correctieprocedure langer duurden dan verwacht. We begrijpen hoe belangrijk het is om een bestelling tijdig en volledig te ontvangen, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw geduld. We nemen uw feedback serieus en zullen onze interne processen bekijken om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze dienstverlening en hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen dat de glazen uiteindelijk naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
27 okt 2023
Geen snelle lever tijd wel goede prijzen
16 nov 2023
Beste klant, Dank u hartelijk voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat de levering niet zo snel verliep. Aangezien wij een internationaal bedrijf zijn gevestigd in Zweden, kan het zijn dat onze levertijd iets langer is dan u gewend bent. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met onze prijzen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
14 okt 2023
18 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Via onze klantenservice helpen wij u graag verder en doen er alles aan om een juiste oplossing voor uw situatie te vinden! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
6 okt 2023
Bestelling was niet compleet bij bezorging. Na het versturen van een mail duurde het nog een week voordat ze reageerde.
12 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de bestelling niet compleet was en dat wij niet direct hebben kunnen reageren. Fijn dat wij u daarna toch wel hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen krijgen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
6 okt 2023
Goede producten, maar zeer lange wachttijden als product niet op voorraad is
12 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Het spijt ons dat de levertijden van uw bestelling zeer lang waren, mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29 sep 2023

Verzending oké, maar helemaal verfrommeld in de verpakking gedaan.

Verzending was vlot, maar het schort van Marimekko dat ik had besteld was helemaal verfrommeld in een doos gestopt. Beetje vervelend als je iets cadeau wil geven.
3 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback, en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de staat waarin uw Marimekko-schort bij aankomst verkeerde. We begrijpen volledig dat u graag een perfect cadeau wilt geven, en we betreuren het dat de schort niet in optimale staat was. Het is belangrijk voor ons dat onze producten met zorg worden behandeld en geleverd, en het spijt ons dat dit in uw geval niet is gebeurd. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en corrigerende maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals dank voor uw feedback, en we hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep 2023
Verzending en afwikkeling retour
19 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer om te horen dat niet alle artikelen naar wens waren! Het spijt ons te horen dat de retourafwikkeling niet helemaal naar wens is. Aangezien de retour helemaal terug moet komen naar ons magazijn in Zweden, kan het een aantal weken duren om uw terugbetaling te ontvangen. U mag echter graag contact opnemen met onze klantenservice om sneller hulp te krijgen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15 sep 2023
Levering door bpost ging helemaal niet goed.
26 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat de levering met bpost niet helemaal goed is gegaan. Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen mag u graag contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023

Mooie producten, levering kan beter

Mooie producten, met kleine korting maar levering bezorging duurt soms veel te lang
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelde artikelen! De langere levertijd heeft te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Echter zie ik dat uw bestelling binnen 2 dagen na de verzending is geleverd. Hopelijk was alles naar wens! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
8 sep 2023
klantcontact, snelheid, product is mooi en goed geleverd.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de klantencontact, snelheid en uw product! Mochten wij nog iets kunnen betekenen om uw ervaring een 5 sterren ervaring te maken kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
1 sep 2023
ik ken jullie van 1 zending, dus niet echt ervaring
6 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het is begrijpelijk dat u op basis van slechts één zending geen uitgebreide ervaring hebt met ons. We hopen echter dat u positieve indruk hebt gekregen van die ene zending en dat we in de toekomst de kans krijgen om u een nog betere ervaring te bieden. Als u specifieke feedback hebt of vragen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
4 aug 2023

Graag meer aandacht voor een spoedige verzending dan voor cross sell

Het duurde een tijd voordat mijn aankoop werd verzonden, ondertussen werd gespamd met mails met cross sell aanbiedingen.
29 jul 2023
21 jul 2023
Bestelling kwam erg laat!!!
28 jul 2023
Beste klant, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levertijden niet aan uw normen voldoen. We hebben een standaard levertijd van Zweden naar Nederland. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice als u vragen heeft of hulp nodig heeft. Vriendelijke groeten, uw Nordic Nest
21 jul 2023
Prijs-kwaliteit