Phone-Factory.nlReviews

Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen
Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl - Verkoop van smartphonehoesjes & -accessoires

Phone-Factory.nl is al ruim 6 jaar een begrip in smartphone hoesjes en -accessoires. Zo kun je bij ons terecht voor hoesjes en accessoires voor bijna alle iPhone, Samsung en Huawei modellen. Heb je liever een persoonlijk hoesje die je helemaal zelf maakt? Zelf een telefoonhoesje ontwerpen kan natuurlijk ook met onze handige tool. Naast hoesjes verkopen wij ook horlogebandjes zoals Apple Watch bandjes, Samsung bandjes en Fitbit bandjes voor verschillende varianten. Deze bandjes verkopen wij ook in onze webshop smartwatchbanden.nl waar we onszelf gespecialiseerd hebben in smartwatch bandjes. Al onze producten zijn snel, eenvoudig en veilig online te bestellen. Wat kun je van ons verwachten? - Al onze bestellingen worden gratis bezorgd, zodat je precies weet waar je aan toe bent en niet voor onverwachte kosten komt te staan. - Je bestelling wordt altijd door de brievenbus bezorgd, zodat je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. - Als je voor 20:00 uur 's avonds je bestelling plaatst, leveren wij je bestelling dezelfde werkdag nog af bij onze verzendpartner PostNL. Zij bezorgen deze doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen bij u thuis in Nederland. Voor bestellingen naar België gaat vaak een levertijd van 2-5 werkdagen. - Niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze altijd retourneren binnen 30 dagen.
V.O.F. Phone-Factory
Naaldwijkseweg 18