MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

Draden achterlicht waren verkeerd gekoppeld , waardoor bv het stoplicht begon te knipperen in plaats van de richtingaanwijzer … China brol

Gewoon kut

Onderdeel Nog niet binnen. Track en tracé werkt niet. Ze zouden het uit gaan zoeken en mij iets laten weten. Niet gehoord

Carburateur Triumph Spitfire

Stond in beschrijving Carburateur wordt geleverd met bekabeling handchoke ; doch echter niet aanwezig in pakket !!!!!
Bestelling nooit gekregen. Flut bedrijf
16 apr 2024
niks ontvangen

Bad service/mauvais service

Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle met het TNT-trackingnummer blijkt dat het pakket is geregistreerd als geleverd op 04/03/2024. Onze excuses voor het ongemak. MVG
11 feb 2024
Gaf aan onderdeel is in voorraad, geen communicatie, geen reactie op e mail, komt 2 maanden later pas binnen
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend voor u kan zijn dat de leverancier de deadline niet heeft gehaald. Wat betreft onze antwoorden op uw e-mails, kan ik bevestigen dat dit inderdaad is gebeurd. Hieronder vindt u de data en de mensen die uw e-mails hebben beantwoord: 18/12/2023 => Ornella X1 19/12/2023 => Ornella X1 20/12/2023 => Philippe X5 21/12/2023 => Alba X2 05/01/2024 => Cyril X2 08/01/2024 => Philippe X2 16/01/2024 => Alba X1 MVG
3 feb 2024
Lang gezocht naar juiste artikel, en dan komt nog de verkeerde
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Mijn collega Alba heeft je een e-mail gestuurd over het product dat je hebt besteld. MVG
Informeren en leveren!!!
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na controle van je bestelling bleek deze te zijn geplaatst op 27/12/2023 om 12:46 uur en deze heeft ons bedrijf op dezelfde dag verlaten. Volgens de TNT tracking, op 29/12/2023 is het genoteerd : "Op verzoek van de klant, of omdat de klant op vakantie is, zijn de leveringsdatum en -tijd gewijzigd". En op 02/01/2023 staat er op de TNT tracking: "Zending afgezet op de aangegeven plaats zoals gevraagd". Het belangrijkste is dat je je bestelling hebt ontvangen. MVG
11 sep 2023
Mijn bestelling ging vrijdag ten laatste zaterdag geleverd worden,maandag nog niets ontvangen. waar is men bestelling ? weet jij het ik niet hoor! Dan was er een fout met het adres terwijl het juist was. Rarara waneer ga ik mijn bestelling krijgen?
23 sep 2023

GTI Mk1 grill past niet .

De losse delen van de mk1 grill passen niet ! Heb 5 losse delen ontvangen . Bij het monteren paste echter niets ! Geen schema nix erbij . Helaas 160€ in de prullenbak gegooid .
25 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na verificatie heb we alleen een bestelling op 16/09/2023 voor een kit carburator GC41002, maar geen enkele bestelling voor onderdelen van een grill MVG
8 mei 2023

Bestelling niet volledig opgestuurd

Halve bestelling maar verzonden. Geen info over gekregen. Gebeld en zou verstuurd worden. Een weekje later nu en nog niets gehoord/ontvangen.
26 mei 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Er is zojuist een verklarende e-mail naar uw e-mailadres gestuurd. MVG
2 mei 2023

Grant stuur

Producten eerst is checken voor je ze verzend zodat fouten in producten in orde zijn ipv met fabrieksfouten !!!!!
17 mei 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. Het is voor ons niet mogelijk om elk stuk dat we versturen te controleren, aangezien we +/- 2000 pakketten per dag versturen. MVG
5 jul 2023
Nummerplaathouder Volkswagen Classic is met gebroken pinnetjes aangekomen. Kan hem dus niet monteren. Erg jammer
13 jul 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Heeft u een claim ingediend over de beschadigde plaatsteun? Zo ja, met wie heeft u contact opgenomen? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
FB
Freddy B.
Stadskanaal
8 jul 2023
zorgen dat spullen die niet geleverd worden opnieuw worden verstuurd of geld retour doen
13 jul 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Zoals aangegeven tijdens onze e-mailgesprekken, kon het product niet worden geleverd vanwege een postcodefout bij de vervoerder. Het trackingverzoek is ingediend bij de vervoerder. We konden je geen nieuw product sturen omdat het momenteel niet op voorraad is, maar zodra we het product ontvangen, wordt de bestelling ingepakt en verzonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. MVG
29 okt 2023
De helft maar geleverd, geen bericht van nalevering ! Alleen peilstok geleverd
Beste, Het antwoord is al naar u verzonden. MVG
30 mrt 2024
Kan niet makkelijk retour doen. Niet mogelijk
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat is het doel van uw verzoek ? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
4 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet!!
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. het blijkt dat je de bestelling op 29-10-2023 hebt geplaatst, het pakket ons heeft verlaten op 30-10-2023 en via controle met het TNT-trackingnummer is het pakket op 06-11-2023 om 06:17 uur afgeleverd. MVG
21 jul 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
16 aug 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Na verificatie met de TNT Track & Trace, blijkt het dat uw bestelling op 04/07/2023 om 14u15 geleverd is. Uitkijkend naar uw antwoord. MVG