MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

Poor after sales service

Made a retour request for a part that didn't fit, but after 3 weeks it's still pending. Already sent a reminder email, but still no answer. Poor after sales service.
Ik heb mijn artikel niet ontvangen.
Lange levertijd en geen communicatie hierover
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. We zijn afhankelijk van de leverancier die helaas vertraging heeft opgelopen bij de levering. Helaas is het voor ons technisch onmogelijk om alle bestellingen door te nemen om te zien of de levertijd van de leverancier is vertraagd. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
29 sep 2023
Heb 2 achtervleugels plaatwerk besteld,1 van de 2 is beschadigd toegekomen.De beschermpakking laat te wensen over.
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Heeft u de producten gecontroleerd in aanwezigheid van de vervoerder, en zo ja, heeft u een voorbehoud gemaakt op de leveringsbon? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
20 jun 2023

Teleurstellende informatie

Geen enkele actieve feedback op de levertijd van mijn bestelling nu 21 dagen geleden. Ik wacht.....
27 jun 2023
Beste, Er is een trackingverzoek gedaan aan de vervoerder om uit te zoeken waarom je je pakket nog niet hebt ontvangen. Zodra ik het antwoord van de transporteur heb, neem ik contact met je op. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. MVG
Niks ontvangen geen bericht
Antwoord van MECATECHNIC NL
Goedemorgen, Waar verwijst dit naar? Als u een probleem of vraag heeft die u met ons wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via international@mecatechnic.com. We staan klaar om u te helpen. Bedankt voor uw vertrouwen en een fijne dag toegewenst.
13 sep 2023
8 jul 2023