MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

Andere vervoerder nemen. Pakket nog niet ontvangen
7 apr 2024
Te trage levering.
Product was op voorraad en na bestellen opeens niet meer duurde lang voordat het binnenkwam dit keer , normaal alles top en prima
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij te lezen dat alles soepel is verlopen Maar namens de leverancier bieden we onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling en daar geen melding van gekregen. Zelf meerdere malen moeten vragen.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
20 mrt 2024
het boek is goed verpakt bij levering; leveringstijd is wel erg lang;
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. De leverancier was inderdaad te laat met het verzenden van de producten naar ons bedrijf. Namens de leverancier bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
26 aug 2023
Ik heb een mail verstuurd waarin dat staat vermeld dat ik onlangs een bestelling heb gedaan , waarin staat dat ik niet alles heb toegekregen. Het gaat over de rubber plafondschakelaar. Ik heb 1 aangekregen en ik moest er 2 hebben gekregen. Graag feed beak hierover aub
5 sep 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Een nieuwe bestelling met het missende onderdeel is op 31/08/2023 verzonden. Onze excuses voor het ongemak. MVG
MW
michel w.
wommelgem

Duurder en van andere winkel !

Bij ontvangst zag ik dat het van andere winkel kwam ( BBT) WAAR IK 10 % KORTING KRIJG. helaas niet goed gezocht bij BBT.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Het product is inderdaad afkomstig van onze leverancier BBT met wie we al vele jaren samenwerken. MVG
4 nov 2023
producten zijn beschadigd en vodoen niet aan wat er geadverteerd wordt.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Als het product beschadigd is aangekomen, nodigen wij u uit om ons hiervan op de hoogte te stellen. In de toekomst nodigen wij u uit om de producten in aanwezigheid van de vervoerder te controleren en bij het minste probleem een ​​voorbehoud te maken. Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
27 jun 2023
Het product kwam beschadigd aan
13 jul 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Zoals aangegeven in de vorige e-mail, zijn de nodige stappen ondernomen om een nieuw onderdeel terug te sturen. Onze excuses voor het ongemak. MVG
22 nov 2023
3 dagen later dan geschat
23 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. De leverancier heeft de levering aan ons bedrijf inderdaad een beetje vertraagd. Namens hem bieden wij onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak. MVG
16 okt 2023
De bezorging kan sneller.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. U heeft uw bestelling geplaatst op 10-10-2023. Het pakket verliet ons bedrijf op 10/11/2023 en volgens TNT tracking werd het pakket afgeleverd op 10/12/2023. Helaas kunnen wij niet sneller dan 2 dagen leveren. MVG
11 nov 2023
Prijs