Lucardi Juwelier Haarlem

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden134 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik kwam voor een paar zilveren oorringen. Mijn keuze was snel gemaakt. Toen ik had afgerekend, en die mijn klantenkaart Haag ik ook nog eens 10%korting, vroeg de medewerkster of ze de oorbellen in moest doen. Dat vond ik fijn en zei ja graag. Ze pakte een paar handschoentjes een deed mijn oorbellen aan. Echt super.

26 dec 2023
Ik wilde graag de sieraden vergelijken door ze vast te houden of op de pols te leggen daar werd heel kinderlijk op gereageerd. Dat terwijl ik voor de aankoop nog geen kwartier in de winkel ben geweest en misschien 5 minuten tijd van de medewerkster heb gehad. De toon van de medewerkster was zeer onvriendelijk alsof ze slechte zin had, er klaar mee was, voor een juwelier zeer ongepast zeker op kerstavond.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Haarlem

19 apr 2024

Niet zo'n goede service

De zilveren armband was heel mooi. Helaas iets te groot. De medewerkster zei dat deze niet meer online was. In een ander filiaal hadden ze deze nog wel. Op mijn vraag of ze kon bellen om deze armband dan op te dturen, zei ze dat ze geen telefoonnummer had. Slechte service. Ik heb m'n geld teruggevraagd en ga naar een andere winkel, niet zijnde Lucardi
Niemand in de zaak, medewerkster kwam pas na paar minuten. Beetje afstandelijk
Heb horloge voor kerst gekocht en er was geen inpak papier of in pak zakjes voor !!! Beetje jammer