riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.082 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

21 jul 2023
Fijn droog voer voor mijn hond. Werkt zeer goed voor haar darmen.
31 aug 2023
Hoi Martine. Wat fijn om te horen dat het voer goed werkt op de darmen van jouw hond. Zowel het baasje als de viervoeter is dus tevreden.
19 jul 2023
Snelle bezorging en goede voeding
31 aug 2023
Fijn dat je tevreden bent Sandra
18 jul 2023
Dankjewel Monique!
16 jul 2023
Snelle levering.. Diertje is dol op haar nieuwe brokken.
31 aug 2023
Fijn om te horen dat je tevreden ben Henny!
BR
Bianca R.
Nootdorp
16 jul 2023
Snelle levering, hond vind het heerlijk
31 aug 2023
Bedankt voor de goede beoordeling
16 jul 2023
Goede kwaliteit waar mijn hond dol op is. En snelle levering, waar z'n baasje dol op is.
31 aug 2023
Zo te horen zij de hond en het baasje allebei tevreden :-)
16 jul 2023
Moeilijke Ragdoll eter, maar voorlopig eet ze dit natvoer wel.
31 aug 2023
Wat goed om te horen dat het natvoer in de smaak valt!
GB
gusta b.
Spijkenisse
15 jul 2023
Snelle levering en kwaliteit van het voer
31 aug 2023
Bedankt voor de goede beoordeling Gusta!
31 aug 2023
Fijn om zo goede beoordeling te krijgen en te lezen dat wij er weer een vaste klant bij hebben! Wij zien jou graag terug in onze webshop!

Mijn kat eet het graag

Dat het natvoer mooie stukjes vis bevatten en uiteraard dat mijn kieskeurige kat het direct at net zoals de brokjes.
14 jul 2023
Fijn dat jouw (kieskeurige 😉) kat smult van ons natvoer. Wij zien je graag terug in onze webshop.
GB
gusta b.
Spijkenisse
13 jul 2023
de snelle levering en de kat vindt het natvoer geweldig!
14 jul 2023
Wij zijn heel blij met tevreden klanten 🐱
12 jul 2023

Zeer goede kwaliteit voer en snacks

Ze hebben hondenvoer en -snacks van ontzettend goede kwaliteit. Mijn hondje is er gek op (en hij is zeer kieskeurig en lust veel merken niet). Ook wordt de bestelling zeer snel én goed geleverd. Ik heb hier al vaker besteld en blijf dat zeker doen!
14 jul 2023
Wat een hele mooie beoordeling Natascha! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
12 jul 2023

Top kwaliteit!

Snelle bezorging, goede kwaliteit; no nonsens !
Top beoordeling. Daar zijn wij blij mee 😊
AV
Ad V.
Middelburg
11 jul 2023
Prima voer. Maar voor een smalle beurs wel duur.
13 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling.
Nadat mijn honden opeens hun neus optrokken voor het verse vlees ( verschillende merken) en de brok moest ik op zoek naar ander voer. Èèn van mijn honden weigert al haar hele leven droge brok te eten maar toen het proefpakket binnen kwam at ze de brokken achter elkaar op. Dat doet ze nu twee maanden later nog steeds en de rest eet er ook smakelijk van.
13 jul 2023
Wat fijn om te horen Katja. Dat je hond nog steeds smult van de brokken. Erg fijn om te lezen. Bedankt voor het delen.
Kwaliteit voeding met goede grondstoffen. Op lange termijn beter voor mijn hond. En ben al blij dat het niet afgevuld word met goedkopere maïs. Bepaalt wel degelijk energie niveau van je hond. 38 jaar instructeur ervaring met werkhonden, zowel in de jacht als waak- verdediging honden
13 jul 2023
Goede grondstoffen zijn heel erg belangrijk voor ons. Fijn dat jij het zo waardeert Kees.
9 jul 2023
Prima start pakket, de hond vindt t erg lekker
13 jul 2023
Wij zien je graag terug in onze webshop Danielle.
9 jul 2023
Top bezorging met een extra cadeautje voor onze kat. Helemaal top!
13 jul 2023
Een cadeautje is altijd leuk om te geven. 🐱
9 jul 2023
Onze hond vind het eten heerlijk! Daarnaast wordt het heel snel bezorgd. Top!
Een blije hond. Daar doen wij het voor. 🐶