riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.082 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

8 jul 2023
Snelle verzending 'H'eerlijk en goed hondenvoer
13 jul 2023
Wij zijn blij met je beoordeling Claudia
8 jul 2023
13 jul 2023
Esther bedankt voor de goede beoordeling :-)
7 jul 2023
Ik bestelde het geweldig goeie eten voor mijn puppy en meteen was het de volgende dag in huis💯ook leuke aanbieding ben heel blij en 🐶ook!
7 jul 2023
Dat is een mooie beoordeling 😊 En een blije 🐶, daar doen wij het voor!
5 jul 2023
Zelfs als de zak van 12 kg bijna leeg mijn hond blijft er altijd zeer smakelijk van eten. Top dus
6 jul 2023
Fijn dat je hond er lekker van blijft eten. Bedankt voor de leuke reactie.
4 jul 2023
Mijn kat vindt het heerlijk nu eet ze haar bord leeg. Wat ik alleen jammer vind is dat het proefpakket maar uit 1 vlees of vis product met div. toevoegingen bestaat. Zo weet ik niet of mijn kat de andere smaken ook lust. Want mijn kat is nogal kieskeurig.
6 jul 2023
Hoi Katja. Wat fijn dat de kat al iets gevonden heeft wat ze lekker vind. Helaas is het voor ons onmogelijk om alle smaken in een proefpakket te stoppen. Wij hebben ook kleine zakjes van 300gr. Dit is een kleine hoeveelheid. En zo kan je ook uitproberen of te kat het lekker vind.

Super voor hond en kat

De hond gaat heel goed met het voer, dit keer een proefpakket gekocht voor de kat ook helemaal super!!
6 jul 2023
Wat fijn om te horen dat beide dieren het zo goed doen op ons voer. Daar doen wij het voor. Bedankt voor de beoordeling.
IV
Ine v.
Someren
4 jul 2023
Vlotte verzending. De hond geniet er van !
6 jul 2023
Fijn om te lezen Ine dat jij en de hond tevreden zijn. Daar worden wij ook vrolijk van!
Snellen bezorging, duidelijke site
6 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling. Wij zien je graag terug in onze webshop!
Snel en netjes geleverd, goede producten.
6 jul 2023
Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen 😊
Het zou fijn zijn als de brok iets groter geperst zou worden dan zou mijn hond bruce wat meer moeite moeten doen 😂
6 jul 2023
Hoi Lilian. Zo te horen is Bruce een Schrokkebrok 😉 Ik heb even gekeken welke brokken jij hebt besteld. Dat is de Riverwood Adult geweest. Dit is geen geperste brok, maar een krokante brok. De brokken van Riverwood zijn allemaal krokant (geëxtrudeerd). Deze brokken hebben een gemiddelde grootte zodat elke gemiddelde hond deze kan eten. Als je een grotere brok zou willen dan kan je altijd overgaan naar de Adult Large breed. Wij adviseren je dan vooraf even contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan namelijk n.a.v. de grootte en gewicht van Bruce een voerberekening maken.
Onze honden krijgen al jaren riverwood en doen het er erg voed op
6 jul 2023
Fijn om te lezen dat je al jaren een goede ervaring hebt met Riverwood.
Uitstekend!
6 jul 2023
Kort maar krachtig. Maar wij zijn er erg blij met deze beoordeling
1 jul 2023
goede kattenvoer van het beste en altijd wat lekkers erbij voor de kattten.
6 jul 2023
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel
1 jul 2023
Ik ben nog maar net begonnen met , dit product. Dus kan nog niet veel zeggen. Hopelijk over paar mnd wel.. het ziet er in ieder geval goed uit.
6 jul 2023
Goedemiddag Monique. Wij zijn heel benieuwd of het product in de smaak gaat vallen. Wij horen het graag van je.
1 jul 2023
Was er relatief snel, enkel een exacte leveringsdatum krijgen zou handiger zijn
6 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling. Bestellingen gemaakt voor 16:00 uur gaan dezelfde dag nog mee met onze vervoerder. Wij hopen natuurlijk dat de bestellingen de volgende dag geleverd worden. Echter zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder. Via de track en trace code kunt u uw bestelling altijd in de gaten houden. Zo weet u wanneer ze de bestelling komen bezorgen.
30 jun 2023
6 jul 2023
Bedankt voor de 5 sterren! Daar worden wij heel vrolijk van.
29 jun 2023
Mooie pure producten, netjes verpakt, snelle levering
6 jul 2023
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de beoordeling.
6 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling!. Erg fijn
6 jul 2023
Tanja bedankt. Wij zijn blij met deze goede beoordeling.
MV
Martina V.
Wageningen
28 jun 2023
Goed hondenvoer en snelle levering.
6 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling. Wij zien je graag terug in onze webshop.