riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

652 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.034 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review Sylvia! We zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
29 mei 2023
De hond vindt het erg lekker, het ziet er goed uit en het krabben wordt ook al minder nu een week bezig.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je slechts na één week al verbetering merkt met onze voeding, dat belooft wat! Vriendelijke groet, Team Riverwood
Bedankt voor je mooie waardering! Vriendelijke groet, Team Riverwood
29 mei 2023
Top service. Wel fijner als we Riverwood spullen in onze eigen woonplaats een verkooppunt hebben. Onze hond smult van het eten en kauwbotjes
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie waardering, Margie. Fijn om te horen dat jouw hond zo smult van onze producten. Een overzicht van al onze verkooppunten vind je hier: https://www.riverwoodpetfood.com/over-ons/winkels En anders zien we je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
Bedankt voor je mooie waardering, Alcinda! Vriendelijke groet, Team Riverwood
27 mei 2023
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat je tevreden bent, Regina! Vriendelijke groet, Team Riverwood
23 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Team Riverwood
NB
Nadine B.
Vinkeveen
23 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling, Nadine! Vriendelijke groet, Team Riverwood
21 mei 2023
Goed assortiment, altijd netjes verpakt en snel bezorgt. We hebben nog lang niet alles in het assortiment gekozen dus er blijft nog genoeg over om te proberen. Onze jonge hond vind vooral de viskoekjes , kabeljauw stukjes en de kip trainers heel erg lekker. Ook hebben we sinds kort de blikjes (lam en kalkoen) geprobeert en ook die vind hij erg lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat onze producten jullie zo goed bevallen! Bedankt voor je mooie review en veel smulplezier voor jouw hond! Vriendelijke groet, Team Riverwood
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Super bedankt voor deze mooie review Annette! Vriendelijke groet, Team Riverwood
Bedankt voor je mooie review, Gerdia! Vriendelijke groet, Team Riverwood
Bedankt voor je mooie review Albert! Vriendelijke groet, Team Riverwood
HV
Han v.
Zwolle
18 mei 2023

Tevreden klant maar óók kritisch! Laatste aankoop onvoldoende!

Ik ben een tevreden klant en zeker onder de indruk van de glans van het merk. Het ambachtelijke ‘spat’ er af. En tóch: als ik relativeer en door de gewiekste marketing heen prik..mijn laatst bestelde product góéd beoordeel ook door Vos de hond..dan ben ik echt minder tevreden.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Goedemiddag Han, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je een tevreden klant bent. Uit nieuwsgierigheid zijn we erg benieuwd waarom je je laatste bestelling als minder hebt ervaren. Wellicht kunnen we samen kijken naar een oplossing! Je kunt ons bereiken op info@riverwoodpetfood.com Voor nu nog een fijne dag gewenst! Vriendelijke groet, Team Riverwood
17 mei 2023

Goede voeding!

Snelle levering, super mooi verpakt en super goede voeding en snacks! Onze hond is er dol op!
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Het Riverwood team.
17 mei 2023

Gezonde glanzende vacht!

Geweldig hypoallergeen voer waar mijn honden het geweldig op doen.
16 mei 2023
De katten (2 volwassen en 2 kittens) eten echt alles op. Minder geur en minder uitwerpselen. Het voer ruikt ook goed. De katten komen snachts niet meer zeuren om eten
DD
Diana d.
Groningen

Enthousiast

Mijn hond heeft zijn voederbak in een ogenblik leeg
16 mei 2023
Mijn katten vinden het nog steeds lekker. ook vind ik het mooi dat "Riverwood" er steeds een blikje nat voeding van eerste keuze bij doet. Zeer tevreden, zal steeds blijven bestellen.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Het riverwood team
16 mei 2023
Goedemiddag Tom, Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Het Riverwood team
16 mei 2023
Kwalitatief goed voer, snelle levering
16 mei 2023
Goedemiddag Mieke, Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Het Riverwood team