riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.079 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

11 jun 2023
Bedankt voor je mooie 5 sterren review Iris. Vriendelijke groet, Team Riverwood
11 jun 2023
Fijn dat het online te bestellen is en thuis bezorgd wordt en super snel geleverd. En dan de brok zelf onze hond is er dol op en eet er heerlijk van. Ook zijn ontlasting is prima. Dus kortom super product en service.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wauw, bedankt voor de mooie woorden Marjorie! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en onze service. Veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeter! Vriendelijke groet, Team Riverwood
9 jun 2023
Bedankt voor je mooie waardering, Maaike! Vriendelijke groet, Team Riverwood
8 jun 2023
Top voer, mijn beide honden doen het er erg goed, en eten het graag. De meeste gezonde snacks/traktatie koekjes willen ze helaas niet eten. Alleen de qual with ostrich vinden ze wel lekker. Al de andere soorten kunnen zo de kliko in. Tevens erg fijn dat de bestellingen zo snel geleverd worden. Met vriendelijke groet, M.Jager
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, Mario. Jammer dat niet alle snacks een hit zijn, maar gelukkig heb je iets kunnen vinden wat wel in de smaak valt! Bedankt voor je mooie review en veel smulplezier voor jouw honden. Vriendelijke groet, Team Riverwood
AV
Annette V.
Hagestein
8 jun 2023
Heerlijke brokjes en beloningsnacks voor onze Rebbel
Veel smulplezier voor Rebbel! Vriendelijke groet, Team Riverwood
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie 5 sterren waardering, Tayma! Vriendelijke groet, Team Riverwood
7 jun 2023
Hond eet het graag en blijft er gezond bij
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Daar doen wij het voor, Bep! Bedankt voor je mooie review, wat fijn dat je zo tevreden bent. Vriendelijke groet, Team Riverwood
5 jun 2023
Mijn pup van 6 mnd vindt ze gewoon heeeel lekker
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Veel smulplezier voor jouw puppy, Danielle! Bedankt voor je mooie waardering. Vriendelijke groet, Team Riverwood
AD
5 jun 2023
Wederom snelle levering en goed verpakt.
Bedankt voor de mooie woorden, Arthur! Vriendelijke groet, Team Riverwood
4 jun 2023
Uitstekend voer, snelle levering
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie waardering, Olga! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Vriendelijke groet, Team Riverwood
4 jun 2023
Prima voer voor de hond, snel geleverd en goed advies
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, Rein! We zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
2 jun 2023
Zowel de pup als onze oudere hond vinden de brokken lekker. Onze oude hond krijgt sinds enkele maanden ook brokken van Riverwood en ze vind het heerlijk.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Oh wat een lieve foto van jouw twee viervoeters, Anneke! Super fijn om te horen dat beide honden smullen van onze voedingen. Bedankt voor je mooie waardering, we zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
2 jun 2023
Onze hond lust deze voeding zeer graag alsook de snacks! Snelle levering!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie 5 sterren waardering, Ann. Fijn om te horen dat jouw hond zo smult van onze brokken en snacks. We zien je graag terug in onze webshop! Vriendelijke groet, Team Riverwood
alles goed
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen, Karen! Bedankt voor de 5 sterren review. Vriendelijke groet, Team Riverwood
KB
Kamelia B.
Beveren-Waas
1 jun 2023
Quality of the products and the service.
Thank you for your lovely review, Kamelia! Kind regards, Team Riverwood
1 jun 2023
vandaag bestellen morgen binnen, de hond eet graag deze brokjes en dat is het belangrijkste.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie woorden, Hans. Wat fijn dat jij en jouw hond tevreden zijn over onze producten! We zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
MS
Mariya S.
Baden-Baden
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn dat je tevreden bent, Mariya. Bedankt voor je mooie waardering! We zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie waardering, Renate. Veel smulplezier voor jouw viervoeters! Vriendelijke groet, Team Riverwood
CS
31 mei 2023
Schnelle Lieferung und tolle Produkte.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Vielen Dank für Ihre nette Bewertung Claudia! Mit freundlichen Grüßen, Team Riverwood
31 mei 2023
Altijd alles prima in orde
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie waardering, Lena. Fijn om te horen dat je tevreden bent! We zien je graag terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Team Riverwood