riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.379 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
Onze hond Vince doet het voortreffelijk op de brokken van Riverwood. Toen een levering door een verkeerde actie van de bezorger fout ging, moesten we even andere brokken kopen bij een plaatselijke winkel. Resultaat: grote hopen poep, heel veel drinken en al snel weer honger. Dankzij de voortreffelijk service van Riverwood hadden we snel weer de goede brokken én een blije hond. Kortom: zowel de brokken als de service van Riverwood zijn perfect. Joke en Jan Hoek, Raamsdonksveer.

4 jun 2024
Ja de honden vinden het lekker, maar onze jacq Russel poept veel dunner, dus helaas gaan wij weer terug naar in balance.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

4 sep 2024
Te duur en doet niet wat het beloofd. Mijn kat graaft net zo lang tot al de korrels uit de bak zijn. Dit deed hij bij andere merken niet. Heb geprobeerd in een gewone kattenbak en een automatische. In de automatische blijft de natte plek hangen in de trommel.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hey Jill wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de kattenbakvulling. Ben je in 1x overgestapt naar onze kattenbakvulling? We adviseren om dit geleidelijk te doen omdat onze korrels anders zijn dan veel andere merken. Ook katten moeten wennen aan nieuwe dingen.
Ik heb een proefpakket ontvangen met brokjes en nat voer. Alle blikjes hebben als basis, tonijn... Laat onze kater dat nou net niet lekker vinden. Hij loopt er voor weg helaas. De brokjes vind ie echter wel lekker.
29 jul 2024
Tis een hondje van 1 1/2 kg krijg een blik voer voor 3 weken en koekjes zo groot die goed zijn voor een iets groter type, dus lijkt mij niet dat dit afgestemd is op de hond. De brokken zijn ook eigenlijk te groot.
29 jul 2024
Goedemiddag Elisabeth, wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent over het proefpakket. Zoals je op onze website kunt terugvinden hebben wij helaas geen speciale small breed variant in ons assortiment. Dat neemt niet weg dat sommige andere varianten ook geschikt zijn voor kleinere hondenrassen! Je ontvangt in een proefpakket full size producten. Het natvoer zou je kunnen opdelen in porties zodat je het kunt invriezen. Zo kan jouw hondje op een later moment alsnog smullen van het natvoer! Hopelijk gaat jouw hondje alsnog lekker smullen van onze producten.
12 aug 2024
De vragenlijst klopt totaal niet. Je geeft aan dat je hondje 2 jaar is en krijgt een proefpakket [ook niet goedkoop] voor honden wat niet actief meer zijn en voor senior honden is
13 aug 2024
Hoi Marly, ik vermoed dat je het kaartje niet helemaal goed gelezen hebt. De brokjes die je ontvangen hebt zijn breed inzetbaar, waardoor ze niet alleen maar óók geschikt zijn voor wat minder actieve honden en oudere honden. Dit komt door de lagere calorische waarde van deze brokken vergeleken de andere brokken in ons assortiment. Geen zorgen, wij hebben geen speciale brokken voor senior honden, dus deze brokjes zijn ook zeer geschikt voor jouw hond van twee jaar! Bij verdere vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, we leggen het graag nog wat uitgebreider aan je uit. Voor nu nog een prettige dag en veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeter!
31 jul 2024

Vis bite box

Mijn hond moet overgeven van de meegezonden snacks wat in dan ook beschouw als meegezonden afval
22 aug 2024
O jeetje, dat is niet de bedoeling Selina. Wat vervelend! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? We kijken graag even met je mee.
3 jul 2024

Deze keer minder

Deze keer geen 5 sterren omdat product niet voorradig was en hierdoor genoodzaakt was om een ander voer te bestellen. Tevens ook wel irritant dat na iedere bestelling om een review gevraagd wordt.
23 jul 2024
Goedemiddag Frans, dat is vervelend! Ik zou je graag willen verzoeken om de volgende keer contact met ons op te nemen als dit het geval is. We kunnen namelijk zien wanneer producten terug op voorraad komen en we krijgen wekelijks nieuwe leveringen, dus als het goed is zijn onze producten nooit lang uitverkocht. We zien je graag terug in onze webshop, tot de volgende keer!
21 jul 2024
Snoepjes komen ze bij mij niet aan. Droogvoer lopen ze ook niet echt warm.voir. blikvoer vinden ze erg lekker.
29 jul 2024
Fijn om te horen dat jouw hond smult van onze natvoedingen, Grietje. Hopelijk moet de hond even wennen aan het droogvoer en de snacks en smult hij daar over een tijdje ook lekker van! Bedankt voor je review.
4 jun 2024
5 jun 2024
Jammer om te horen Monique. Hoe ben je overgestapt van de vorige voeding en hoe lang hebben de honden Riverwood gekregen? Houd er rekening mee dat de ontlasting na overstappen bijna altijd wat dunner is; de hond moet namelijk wennen aan nieuwe voeding. Het duurt zo'n 6-8 weken voordat het lichaam volledig gewend is aan de nieuwe voeding. Vaak zie je dat na deze periode de ontlasting weer verbetert. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice. We kijken graag even met je mee naar een mogelijke oorzaak voor de dunnere ontlasting. Met vriendelijke groet, Team Riverwood
15 jun 2024
Ons hondje eet het niet en heb het al open gemaakt ik doe nu wat brokjes door het zachte voer dan eet ze het wel
17 jun 2024
Hoi Marian, wat jammer dat jouw hondje niet direct fan is van onze brokjes. Misschien dat ze even moet wennen aan de nieuwe smaak? Als de brokjes wel worden gegeten met wat natvoer dan is dat ook al heel fijn! Hopelijk is het een kwestie van wennen en gaat jouw hondje snel smullen van ons voer!
Volgens mij vind Zodiac ze wel lekker, maar ik had gehoopt dat de brokjes groter waren. Hij slokt ze zonder te bijten naar binnen. Het was juist de bedoeling dathij zijn tanden meer gebruikt. Dus als jullie nog iets anders hebben?
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat Zodiac smult van de brokken! Wij hebben voor zowel honden als voor katten een speciale Large Breed variant. De brokken van deze varianten zijn wat groter qua formaat dan normale adult varianten. Je zou ook de brokken kunnen aanbieden in een anti-schrokbak waardoor het dier wat beter zijn best moet doen om de brokken te pakken te krijgen.
Er zijn geen dierenspeciaalzaken die Riverwood verkopen in nabijheid van mijn woonplaats. Dat vind ik erg jammer. Om te bestellen heb je weer extra verzendkosten. Ik heb geen ruimte om grote hoeveelheden op te bergen.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je feedback, Marjan! We doen ons uiterste best om onze lijst met verkooppunten uit te breiden. Tot die tijd kan je altijd je bestelling via onze webshop plaatsen. Nog een fijne dag gewenst.
Voor het kattenvoer ook met vlees ipv alleen maar met vis. Want mijn katten vinden vlees lekker 1 vindt het lekker 2 laten het staan.
1 nov 2023
Bedankt voor je feedback Katja. Het staat zeker op onze planning om ons assortiment natvoedingen ook in de toekomst uit te breiden met natvoeding op basis van vlees. We nemen dit dus zeker mee bij productontwikkelingen :) Hopelijk zien we je gauw terug in onze webshop.
Jullie kunnen er niet aan doen dat mijn bestelling terug aan jullie bezorgd is. Adres was correct! Zal aan bezorger liggen...
Aan de producten niets, ziet er prima uit, de blikjes vis lust yuna wel maar de kattebrokjes loopt ze hard voor weg..
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer van de brokjes Corry, maar fijn om te lezen dat jouw kat lekker smult van de blikjes natvoedingen!

Jammer…..

Beppie haalt, jammer genoeg, haar neus op voor de brokken…. Ze blijft kieskeurig 😡
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer dat we jouw fijnproever niet hebben kunnen overtuigen, ondanks vele goede ervaringen met kieskeurige eters en onze voedingen, Annelies. Hopelijk vind je snel een andere passende voeding waar Beppie wel van smult!
Helaas vinden onze poesen het voer niet lekker
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer om te lezen dat wij jouw fijnproevers niet hebben kunnen overtuigen van onze smakelijke brokjes. Hopelijk vind je snel een andere passende voeding!
Katten vinden vis vaak niet erg lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer dat jouw katten geen fan blijken te zijn van onze natvoedingen. Bedankt voor je review!
Niemand vond het lekker, sorry 😞
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Dat is jammer! Bedankt voor je feedback.
AW
Anita W.
Duuven
16 dec 2023
Ik heb nog steeds niets gekregen
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hi Anita, dat is vreemd inderdaad en dat kan niet de bedoeling zijn! Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice dan kijken we graag even met je mee naar de status van jouw pakketje.
De poesjes lusten het niet.
21 mei 2024
Wat jammer dat we jouw katten niet hebben kunnen overtuigen van onze smakelijke voedingen, Ange. Hopelijk vind je snel een andere passende voeding!