riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

644 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.024 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Jullie service is prima. Mijn hond vindt de voeding echter helemaal niet lekker (ook niet gemengd of met iets lekkers erdoor) en gaat ervan aan de diarree. Jammer dat we nu een hele zak voer moeten weg doen.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Karen. Wanneer je overstapt op ander hondenvoer is het normaal dat een hond tijdelijk wat dunnere ontlasting kan hebben. Dit komt doordat het lichaam van een hond moet wennen aan het nieuwe voer. Dit kan zo'n 6-8 weken duren. Normaal gesproken adviseren wij dan ook altijd om het nog even aan te kijken, maar als jouw hond de voeding niet lekker vindt dan is dat geen optie natuurlijk. Jammer! Hopelijk vind je snel een andere passende voeding waar jouw viervoeter wel van zal smullen.

Teleurstellend

Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent Thomas. Een Duits informatieboekje is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij geen invloed op het transport. Gelukkig is de inhoud van de producten onbeschadigd. Met het proefpakket profiteer je van een flinke korting op full-size producten (geen samples) én betaal je geen verzendkosten (normaal verzenden wij vanaf €49 gratis). Wij zijn daarom van mening dat onze proefpakketten een hele mooie manier zijn om op een voordeligere manier kennis te maken met ons merk en onze producten. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice via info@riverwoodpetfood.com kunnen we je de kortingscode voor de volgende bestelling alsnog toezenden. Vriendelijke groet, Team Riverwood
2 aug 2023
Mijn hond vindt het helaas niet lekker, zowel de brokken als de treats. Jammer, maar het is ook een enorme pietlut wb eten.
1 sep 2023
Wat jammer dat je hond geen vast klant gaat worden van ons Willeke :-(
19 okt 2023
Mijn katten lusten de variant tonijn niet.
25 okt 2023
Jammer om te lezen dat jouw katten geen fan zijn van onze blikjes natvoer met tonijn. Hopelijk vind je snel een andere passende voeding waar ze wel van gaan smullen! Vriendelijke groet, Team Riverwood