riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.082 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

katten vinden het lekker

Goede bezorging en katten vinden het lekker. Wel een beetje duur. De aanbieding was prima
Antwoord van riverwoodpetfood.com
We snappen dat een 1+1 gratis aanbieding prima is, Carla ;) Kwaliteitsvoeding is inderdaad prijziger dan sommige andere merken, maar dat zie je ook terug in de gezondheid van je kat. Veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeters!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn dat je zo tevreden bent, Marion!
13 jan 2024
Het blik en de brokken vinden lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Jammie! Veel smulplezier voor jouw viervoeter!
13 jan 2024
Bedankt voor je mooie review!
Kat is dol op.de blikjes zit er ook.zeer appetijtelijk uit
6 jan 2024
Bedankt voor je mooie review!
Makkelijk bestellen en snelle levering.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en over onze service. Tot ziens in onze webshop!
LD
Lida d.
Dodewaard
Goede kwaliteit kattenbrok
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze kattenbrokken!
Samenstelling lijkt goed te zijn voor de prijs die je betaald. Beide zéér kieskeurige katten eten het en nu enkel benieuwd naar de effecten op maag/darm stelsel. Voor nu (week gebruik) ben ik erg positief!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn wat we jouw fijnproevers hebben kunnen overtuigen van onze heerlijke voedingen, Valéry! Bedankt voor je mooie waardering.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie waardering Miriam!
Ik vind de brokken wat klein de hond van mij kauwt er niet op jammer hij vind ze wel heerlijk
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Christy, ik kan uit je review niet opmaken welke variant je momenteel voert, maar we hebben ook een speciale large breed variant in ons assortiment waarbij het formaat van de brokken groter is. Mocht je willen dat we even met je meekijken dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice! :)
SV
Goed betrouwbaar en snel in huis
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! We zien je graag terug in onze webshop
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie waardering!
Kan er nog niet zo veel over zeggen Guus krijgt het voer nu 5dagen en vindt het lekker ontlasting is goed maar ik als baasje ben heel tevreden alles ziet er goed uit en ben heeeel goed geadviseerd en daarvoor dank
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Graag gedaan! Fijn om te lezen dat je vooralsnog tevreden bent. Veel smulplezier voor Guus!
25 nov 2023
Wij zijn opzoek naar voer /koekjes voor onze labrador waar hij minder jeuk van.heeft?
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Marco, welke snacks geschikt zijn voor jouw gevoelige viervoeter is afhankelijk van de oorzaak van de jeuk bij jouw hond. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag even met je mee!
24 nov 2023
De katten vinden de caviar lekker.
Jammie! Lekker smullen!
21 nov 2023
Snelle levering!
24 nov 2023
Bedankt voor je mooie waardering :)
24 nov 2023
Bedankt voor je mooie waardering, Hardie!
16 nov 2023
snelle en adequate beantwoording van mijn vragen per email helder en op een aangename toon. En welkom om nog eens wat te vragen. Ongeveer drie maand geleden een keer gebeld, het advies om nog even de brokken van dat moment (ander merk) uit te proberen gaf ik vertrouwen
17 nov 2023
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Marjan. We helpen je graag :) Bedankt voor je mooie review!