riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.082 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

16 nov 2023
Snel geleverd, hondjes vinden het erg lekker.
17 nov 2023
Super om te horen! Bedankt voor je mooie review.
31 okt 2023
1 nov 2023
Bedankt voor je mooie review Marion!
26 okt 2023
Mijn 5 katten en 4 poezen eten het allemaal, ze moesten er wel even aan wennen. Over smaak valt zeker wel wel te twisten .
1 nov 2023
Katten kunnen inderdaad behoorlijke fijnproevers zijn, Samantha. Fijn om te lezen dat we jouw kieskeurige katten hebben kunnen overtuigen met onze overheerlijke voedingen!
20 okt 2023
Snelle levering, blikje vlees kado
25 okt 2023
Veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeter! Vriendelijke groet, Team Riverwood
17 okt 2023
Mijn labrador gaat hier goed op na vele soorten geprobeerd te hebben maar helaas best prijzig en niet echt in de buurt verkrijgbaar. Zie ook nooit aanbiedingen of spaaractie zou leuk zijn.
25 okt 2023
Bedankt voor je mooie waardering, Léontine. We doen ons best om Riverwood op zoveel als mogelijk plekken beschikbaar te maken :) Gelukkig kan je ook online bestellen op onze webshop, dan wordt het tot aan de voordeur bij je afgeleverd. Voor kortingsacties kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief; zo ben je altijd als eerste op de hoogte mochten we een leuke actie organiseren! Vriendelijke groet, Team Riverwood
CO
Carla O.
Apeldoorn
15 okt 2023
Ze vinden hier het blikvoer lekker. Ik heb 2 verschillende zakken met brokken gekocht in de hoop dat er een kleinere brok tussen zat want voor Chihuahua’s vind ik de brokken te groot. De tweede zak die ik later kocht was helaas nog groter als de eerste. Vandaar mijn 4 sterren ipv 5 voor de rest tevreden. Hoop dat het het juiste vier is voor mijn hondjes. En ik hoop dat jullie er misschien in de toekomst een kleinere brok bij doen?
25 okt 2023
Goedemiddag Carla, Bedankt voor je bericht. Wij hebben helaas geen speciale small breed variant in ons assortiment. Op de webshop tussen de afbeeldingen staan foto's van de brokken met het formaat erbij vermeld. De Hert/Lam/Konijn brokken of de Zalm/Witvis/Haring brokken zijn het meest geschikt voor kleinere hondenrassen. Fijn om te horen dat onze natvoedingen in de smaak vallen! Vriendelijke groet, Team Riverwood
13 okt 2023
Prima voer voor mijn teckel
25 okt 2023
Veel smulplezier gewenst voor jouw kleine viervoeter! Vriendelijke groet, Team Riverwood
11 okt 2023

Goed verpakt verzonden, tijdige levdering
11 okt 2023
Bedankt voor je mooie waardering, fijn dat je tevreden bent! Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Team Riverwood
Bedankt voor je mooie waardering, Sandra! Vriendelijke groet, Team Riverwood
3 okt 2023

Veel verschillende soorten snacks voor honden.

De verschillende soorten snacks en de grootte van de snacks zijn heel fijn. Voor grote honden als ook kleine honden is er wat. Waarom dan geen 5 sterren, omdat ik sommige snacks aan de dure kant vind.
11 okt 2023
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het aanbod van onze snacks, Pascalle! Vriendelijke groet, Team Riverwood
MW
Marlies W.
Oudewater
22 sep 2023
Bedankt voor je mooie waardering Marlies! Vriendelijke groet, Team Riverwood
7 sep 2023
Hond vind het voer heerlijk, hij weigert oude voer nog te eten. Blikvoer vond hij ook heerlijk maar voor de vissnacks haalde hij zijn neus op. Stonken enorm!
3 okt 2023
Leuk om te horen dat we jouw fijnproever hebben weten te overtuigen van onze overheerlijke brokken en natvoer Wilma! Er zit inderdaad een sterk luchtje aan de vissnacks ;) Vriendelijke groet, Team Riverwood
7 sep 2023
Dat mijn hond het lekker vind tot nu toe
3 okt 2023
Fijn om te horen dat jouw viervoeter smult van onze producten Marian :) Vriendelijke groet, Team Riverwood
5 sep 2023
Aangeraden door holistische dierenarts ivm verschillende allergieen van mijn Maine Coon. Acceptatie is in ieder geval heel goed. Over het verhelpen van haar allergieen nog niets te zeggen. Snelle levering, alleen duur in verzendkosten.
3 okt 2023
Jeetje, wat een heftige foto's Manouk. We schrikken ervan! Hopelijk heb je met onze voeding de oplossing gevonden voor jouw kat en kan hij lekker smullen van onze voedingen zonder last te krijgen van zijn allergieën. Voor wat betreft de verzendkosten; vanaf €49 verzenden wij gratis. Vriendelijke groet, Team Riverwood
4 sep 2023

Rust in de buik

Onze Shiba Inu heeft sinds wij overgegaan zijn naar Riverwood geen onrustige buik meer
5 sep 2023
Dat is goed nieuws. Zo zie je maar wat een invloed voer kan hebben. Fijn om te horen.
28 aug 2023
1 sep 2023
Bedankt voor goede je beoordeling.
28 aug 2023
1 sep 2023
Fijn dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Dankjewel
23 aug 2023
Proefverpakking voor de kat was netjes verpakt met een boekje erbij voor alles wat er is met duidelijke beschrijving en ingrediënten
5 sep 2023
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zo tevreden zijn. Bedankt Bianca
21 aug 2023
Super verzorgd pakket ontvangen. Wat het daadwerkelijk met Willow gaat doen weet ik nog niet. Het valt me wel op dat ze veel overgegeven het maar dat kan toeval zijn.
5 sep 2023
Bedankt voor jouw reactie Jolanda. Wat vervelend dat Willow veel overgegeven heeft. Ik hoop dat het toeval is geweest en dat het nu goed gaat.
18 aug 2023
Snelle levering mag wel goedkoper worden
Bedankt voor jouw beoordeling Sabina