riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.082 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

18 aug 2023
Correcte levering en een tevreden hond
5 sep 2023
Dat is wat wij graag horen. Bedankt voor jouw reactie
10 aug 2023
De blikjes vinden onze katten heel lekker. De brokjes wat minder.
1 sep 2023
Bedankt voor de 4 sterren Jose.
8 aug 2023
Katten vinden dit lekker maar ik vraag mij af of tonijn wel gezond is voor katten?
1 sep 2023
Tonijn is heel erg gezond voor de katten. Het bevat belangrijke vetzuren die de vacht en huid verbeteren. Daarbij is tonijn koolhydraatarm en een rijke bron van eiwitten en omega-3.
De bestelling is correct afgeleverd, op tijd en keurig optijd afgeleverd door de chauffeur, dat mag ook wel eens gezegd worden, alleen jammer van de bestelkosten, verder alles goed.
1 sep 2023
Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor jouw reactie.:-)
6 aug 2023
Goed voer, ik zou alleen meer omega 3 in het voer willen. Nu voer ik het zelf bij, wat het extra duur maakt.
1 sep 2023
Bedankt voor de goede beoordeling Petra. Onze voer is een compleet voer. Daar zit voldoende Omega 3 in. Mocht je toch nog extra Omega 3 willen dan kan je ook onze variant van vis nemen. Deze bevat meer natuurlijke omega 3.
4 aug 2023
Goede middag, hetgeen waar ik me toch wel serieus in ergerde was dat eerst de bestelling zaterdag zou aankomen. Wij planningen afgezegd en thuis gebleven. Toen kregen we de melding dat het plots dinsdag zou aankomen. De dag nadien versprong het naar maandag en maandag vroege avond stonden ze er mee aan de deur.🤷‍♀️ de berichtgeving vind ik niet top….😔
1 sep 2023
Ik snap jouw ergernis helemaal. Het is helemaal niet leuk als je ook nog je plannen hebt moeten aanpassen. Helaas is dit een probleem dat ligt bij de vervoerder. Wij hebben geen enkele invloed op de levering zelf.

Heelijk

Hij vind de puppy brokken en de snacks heerlijk. Na lang zoeken iets gevonden
31 aug 2023
Fijn! Met een tevreden klant zijn wij ook tevreden.
25 jul 2023
31 aug 2023
Bedankt voor de beoordeling Miriam.
16 jul 2023
Snelle levering.. Diertje is dol op haar nieuwe brokken.
31 aug 2023
Fijn om te horen dat je tevreden ben Henny!
BR
Bianca R.
Nootdorp
16 jul 2023
Snelle levering, hond vind het heerlijk
31 aug 2023
Bedankt voor de goede beoordeling
16 jul 2023
Moeilijke Ragdoll eter, maar voorlopig eet ze dit natvoer wel.
31 aug 2023
Wat goed om te horen dat het natvoer in de smaak valt!
AV
Ad V.
Middelburg
11 jul 2023
Prima voer. Maar voor een smalle beurs wel duur.
13 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling.
9 jul 2023
Prima start pakket, de hond vindt t erg lekker
13 jul 2023
Wij zien je graag terug in onze webshop Danielle.
4 jul 2023
Mijn kat vindt het heerlijk nu eet ze haar bord leeg. Wat ik alleen jammer vind is dat het proefpakket maar uit 1 vlees of vis product met div. toevoegingen bestaat. Zo weet ik niet of mijn kat de andere smaken ook lust. Want mijn kat is nogal kieskeurig.
6 jul 2023
Hoi Katja. Wat fijn dat de kat al iets gevonden heeft wat ze lekker vind. Helaas is het voor ons onmogelijk om alle smaken in een proefpakket te stoppen. Wij hebben ook kleine zakjes van 300gr. Dit is een kleine hoeveelheid. En zo kan je ook uitproberen of te kat het lekker vind.
1 jul 2023
Was er relatief snel, enkel een exacte leveringsdatum krijgen zou handiger zijn
6 jul 2023
Bedankt voor de goede beoordeling. Bestellingen gemaakt voor 16:00 uur gaan dezelfde dag nog mee met onze vervoerder. Wij hopen natuurlijk dat de bestellingen de volgende dag geleverd worden. Echter zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder. Via de track en trace code kunt u uw bestelling altijd in de gaten houden. Zo weet u wanneer ze de bestelling komen bezorgen.
27 jun 2023

Berner sennen vind deze brokken heerlijk

Onze berner sennen vind deze brokken heerlijk. Ook qua formaat brok is het perfect. Want te grote brok eet ze weer niet. En goede ontlasting.
20 jun 2023

Een tevreden gebruiker...

Het ziet er goed uit, heel natuurlijk. Mijn hond vindt het heerlijk. Wij gebruiken beloning brokjes. En hij doet er graag zijn best voor. Omdat we het nu met het warme weer fijn vinden als hij het water ingaat, stimuleert een brokje om wat dieper het water in te gaan. Jammer is wel dat sommige brokjes niet drijven en andere wel. We voeren dus ook de vissen...
4 jul 2023
Wat een goed idee om zo uw hond lekker het water in te laten gaan! Misschien kunt u de snacks van lamslong of runderlong eens proberen? Deze zijn lichter en zullen dus niet zo snel zinken.
16 jun 2023
Bedankt voor je mooie waardering, Henk! Vriendelijke groet, Team Riverwood
13 jun 2023
Weet namelijk niet of de brokken echt biotisch vlees bevatten . Heb altijd Orijen Tundra gegeven. Deze is overgenomen door Mars en aan de hondenbeten merken dat er iets veranderd is in de samenstelling . En hopelijk is Riverwood een goede vervanger maar ik ga eerst nog alles uitzoeken . In namiddag krijgen ze altijd vers vlees . De brokjes zeggen omdat ze anders te lang een lege maag hebben . En gal spuwen . En dan is een hand brokken ook lekker makkelijk . Maar wil wel een goede brok .
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hoi Anita, onze brokken zijn niet biologisch maar bevatten vlees van vrije uitloopdieren. Daarnaast zijn onze brokken krokant. We adviseren normaliter niet om krokante brokken te mengen met vers vlees, omdat beide voedingen anders verteerd worden in het lichaam van de hond. Dit kan resulteren in maagdarmproblemen. Hopelijk is dit bij jouw honden niet het geval en gaat het goed. Mocht je nog vragen hebben of advies willen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@riverwoodpetfood.com. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Team Riverwood