oilvinegar.nl- Logo - Beoordelingen

oilvinegar.nl

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden528 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 nov 2021
oilvinegar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Bestelling van twee mango azijn. Een was een andere kleur en dat heb ik in mijn recensie geschreven samen met een foto. Geweldige communicatie want ze hebben contact met mij opgenomen. Ze gaan mij een andere fles toesturen want dit is nooit eerder gebeurt en na mevrouw gebeld te hebben het was duidelijk het echt spijtig was. Dit wilden ze meteen goed maken. Dank u Oil & Vinegar voor jullie geweldig customer service en eerlijkheid om metten contact met mij op te nemen om het recht te zetten. Ik kijk ernaar uit om verder bestellingen bij u te plaatsen. Oil & Vinger zou ik heel hoog aanraden

16 jul 2023
Stuur niks meer met DHL. Ook al ligt het in hun sorteercentrum klaar om verstuurd te worden. Ligt het nog steeds bij hun. En willen ze zelf niet kijken wat er mee mis is maar wijzen ze gelijk naar jullie de verstuurde

Beoordelingen voor oilvinegar.nl

MM
Micheline M.
Hoegaarden
Voor een eerste bestelling was alles ok,
20 apr 2024
correcte en snelle levering van goede producten.
13 apr 2024
Goede kwaliteit bio olijfolie
Nadat de bestelling weer retour ging, was het telefonisch contact plezierig en is het pakket heden op een ander opgegeven adres afgeleverd.
netjes verzorgt mooi ingepakt alleen jammer dat er geen literflessen kan bestellen zit nu met 4 van 250ml

Blijft een leuk bedrijf

Ik heb een adventkalender en een pakket in de sale gekocht. Vond het alleen jammer dat pakje 24 in de Adventkalender (het klapstuk) een flesje was dat je in de winkel naar keuze kon komen vullen met bv olie of azijn. De winkel van O & V in mijn stad is namelijk recent gesloten, dus zit met een leeg flesje…
12 jul 2023
Prima produkten, goed verpakt en snel geleverd. Vriendelijke mensen bij de klantenservice waar vragen adequaat en snel worden beantwoord en problemen worden opgelost. Website en met name puntenspaarsysteem werkt niet optimaal.
Was vlot en keurig bezorgd. Alleen jammer dat er met grote letters oil&vinegar op het pakketje staat dan is de kerstverrassing er wel vanaf als de persoon waarvoor het pakketje is bedoeld het aanpakt van de bezorger.
3 sep 2023
De bestelde producten werden netjes geleverd. Het duurde wel een aantal dagen voordat ik de verzendbevestiging ontving.
Antwoord van oilvinegar.nl
5 sep 2023
Beste klant, Wij sturen u graag een reactie via customerservice@oilvinegar.nl. Team Oil & Vinegar
Snel de spullen in huis en goed verpakt. Maar....de website is niet echt overzichtelijk. Heb echt lang moeten zoeken.
20 jun 2023
Ik heb een kadopakketje samengesteld voor iemand, en er zat iets in wat ik niet besteld had. Erg jammer!
Antwoord van oilvinegar.nl
22 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht, waarin u aangeeft dat u een artikel ontvangen heeft dat u niet besteld heeft. Graag sturen wij u een mail via customerservice@oilvinegar.nl om een en ander met u af te stemmen. Met vriendelijke groeten, Team Oil & Vinegar
21 nov 2023
Mooie kwalitatief goede producten, maar wel jammer dat er best veel verzendkosten betaald moeten worden
14 okt 2023
Would like to understand where Oil & Vinegar stands on extra virgin oil for cooking.
7 jan 2024
De dips tzatziki en aioli zijn heerlijk
Een tikje te prijzig
8 okt 2023