Stanno.com/nlBeoordelingen

Stanno.com/nl - Sportkleding, accessoires en teamlijnen

Stanno is een allround sportmerk met een focus op teamsport. Naast een breed assortiment sportkleding biedt Stanno een complete collectie accessoires, sokken en keepershandschoenen. Vanuit de twee kernwaarden ‘Product is king’ en ‘Sport is our passion’, is Stanno een onderscheidende speler op de internationale markt.
Sport Direct B.V.
Bergweidedijk 52
7418AA Deventer
Ruben Dissel

Beoordelingen voor Stanno.com/nl

4.56/5.00

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over Stanno.com/nl

We zijn echt al dagen verder en ik heb nog niks gehad. Het zou de volgende werkdag geleverd worden. 1 of 2 dagen later kan ik nog begrijpen maar nu duurt het wel heel lang. Ik snap dat het lang kan duren door black friday en sinterklaas maar laat dat dan even weten. Nu ook nog want nu hoor ik namelijk niks.
Antwoord van Stanno.com/nl
Hi Dion, ik snap je frustratie volkomen, dit ligt helaas bij DHL. Daar is je pakketje kwijtgeraakt en daar hebben wij ook geen melding van ontvangen. We hebben vandaag meteen een nieuw pakketje verzonden, dat morgen zou moeten arriveren! Laat het weten als dat niet zo is, ok? Excuses! Groeten van Sam - Stanno NL
Pakket niet ontvangen. Ik moet er zelf achter vragen en pas een week later wordt dit nog eens onvolledig opgestuurd. Geen respect voor levertermijn en geen alternatief voor betere levering. Belofte bij herverzending niet nagekomen want zit weer vast in het depot
Antwoord van Stanno.com/nl
Hi Christophe, ai, dit klinkt als een heel vervelende stapeling van dingen die zelden misgaan... Ik durf het bijna niet te vragen maar: is je pakketje inmiddels bezorgd? Zo niet, neem gerust contact op, dan proberen we het vandaag opnieuw! Excuses voor het ongemak, heel vervelend :| Groeten van Sam, Stanno NL
IK HEB HET PRODUCT NIET ONTVANGEN zelfs niet na een week dat het moest worden bezorgd, super slecht
Antwoord van Stanno.com/nl
Beste klant, ai, dat klinkt niet goed! Ik ga er meteen even achteraan en stuur je een update zodra ik weet wat er is misgegaan. Excuus! Groeten van Sam - Stanno NL