esvocampingshop.com

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2022
esvocampingshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

Pakket is nog steeds niet bezorgd...
16 apr 2024
Ik heb niets ontvangen
17 mrt 2024
Foute maat fout product
Bezorging duurt veel te lang

Ze doen verkoop met misleidende advertentie

Ze doen verkoop met misleidend advertentie,s kijk uit bij deze zaak is mijn waarschuwing. zie marktplaats
21 okt 2023
Dubbele verzendingskosten moeten betalen door verkeerd adres ingave on hun systeem
14 aug 2023
Artikel terug gestuurd ..de maat die op de site stond 50mm was 58mm...
13 jun 2023
Niets ontvangen Volgens Post NL 5 dagen geleden afgeleverd.
20 sep 2023
Nog niets gekregen