esvocampingshop.com

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2022
esvocampingshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

Ik vind de beschrijving van de produkten niet overeenkomen met het produkt aangezien de afmetingen
Snelle levering maar ik kreeg een aangebroken, niet ingepakt klosje garen, en dat voor 10 euro (incl. verzending)
28 jan 2024

De verzending methiode was drama voor…

De verzending methode was drama voor het product.
JS
JWK S.
NIJVERDAL
20 mei 2023

Helaas niet in één keer goed.

Windscherm besteld en direct betaald. Helaas kregen wij niet het bestelde scherm. Na telefonisch contact werd een dag later toch het goed windscherm geleverd via PostNL.
MO
M O.
Brabant
20 jun 2023
Snelle levering, snijden van het zeil kan een stuk nauwkeuriger/ rechter.
16 jun 2023
Snellere afhandeling en dus bezorging