esvocampingshop.com

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2022
esvocampingshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

Snelle levering maar…

Snelle levering. Bij het plaatsen van bestelling er is iets fout gegaan en hiervoor de bestelling was aan de ene kant goed en die ander niet. Als gevolg hiervan krijg ik een automatisch bericht dat de levering wordt geannuleerd terwijl de betaling was afgerond.
18 apr 2024
Bij mijn vraag welk produkt ik best bestelde kreeg ik snel en duidelijk antwoord
telefonische ervaring goede uitleg van het product !
18 apr 2024

Andere functie voor windscherm.

Had wel fijn gevonden dat er bij het contact erbij was verteld dat beide vleugels niet dezelfde afmeting hebben.
23 mrt 2024
Altijd keurig geholpen
Snel
MB
Rappe levering hoewel ik alle tijd heb, degelijk materiaal, goede verpakking.
10 feb 2024

Super

Bestellen, betalen en binnen 1 dag geleverd. Beter kan niet!
PS
peter s.
Zuid-Sharwoude
ik snap de maat van de ringen die ik bestelde niet
Alles netjes geleverd
Alles goed ontvangen
21 jan 2024
EV
E v.
Apeldoorn
5 sep 2023
Ruime keuze en bij vragen deskundig advies. Product zoals omschreven alleen de doorlooptijd tot ik het thuis had was de reden geen 5 * te geven

Gewoon een prima winkel

Website: ok, bestelling: verloopt goed, product (lichtgewicht tarpstokken): conform beschrijving en de verhouding prijs/kwaliteit: prima.
15 nov 2023
Snel en goed! Alleen industriële naalden ipv huishoudelijke naalden. Staat niet bij de naalden vermeld….
12 mei 2023

Knuttengaas besteld.

Knuttengaas besteld wat keurig werd geleverd en een stuk goedkoper dan bij diverse wederverkopers
duidelijke webshop, goed assortiment met redelijke prijzen, maar hoge verzendkosten