Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com
Beoordelingen:

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden995 beoordelingen in totaal  

4,75
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Vogelhuisje.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, goede kwaliteit vogelvoer en zeer goed verpakt; beschermingsmateriaal in de doos en "breekbaar" tape aan buitenkant. Was ook geen overbodige luxe, want bezorgdienst DPD heeft er een handje van om dozen zeer beschadigd of kapot af te leveren..... helaas.

de meest kritische beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg een heel andere huisje als wat ik besteld heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Vogelhuisje.com
9 apr 2024
Beste Ellen, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop van het Birdfeeder Raamvoederhuisje van Born in Sweden en dat je een ander huisje hebt ontvangen dan wat je had besteld. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat je hebt. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit direct onderzoeken en ervoor zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. We begrijpen dat dit teleurstellend voor je is en we willen graag een passende oplossing bieden. Als je wilt, kunnen we een retourlabel voor je regelen, zodat je het verkeerde product kunt retourneren en een terugbetaling of omruiling kunt ontvangen. Normaal gesproken is het sneller geregeld als je rechtstreeks contact met ons opneemt. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we zullen er alles aan doen om dit recht te zetten. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en je kunnen helpen met je retourzending. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om dit goed te maken. Met vriendelijke groet, Het team van Vogelhuisje.com