Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Bestelling was snel geplaatst en werdt netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke tijd van levering. Levering was goed verpakt op de pallet en de overkapping van 600X300 was schadevrij. Wel even kijken hoe alles in elkaar gezet moest worden als leek, maar uiteindelijk goed gelukt, en zelfs door een persoon uit te voeren dit ivm ziekte van de buurman die er ook een wil gaan bouwen.. ik heb een zinken dakgoot zonder solderen van Martens er aan gehangen, staat iets mooier dan kunststof.. Helemaal blij mee...

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

Hout is niet van goede kwaliteit en afmetingen. Er stond schimmel op en aan de balken zat 2 cm spinthout. Maar wat me het meeste irriteert is dat de klachten afgedaan worden met wat advies dat op de website staat, geen mogelijkheid om dit te ruilen.
Op de site staat dat je een datum kunt plannen in overleg, echter dat is niet mogelijk blijkt na de bestelling. 1 plank met andere dikte geleverd, 2m2 te weinig anti worteldoek geleverd. Hoop gedoe dus tijdens de klus. compensatie ontvangen van niet of verkeerd geleverde producten, na tig e-mails.
Lange levertijden (als op de website gecommuniceerd werd) -verkeerde artikelen geleverd -kwaliteit laat te wensen over
Op tijd leveren.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Leonie, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zijn we voor de gecoate betonpalen afhankelijk van onze leverancier, deze levering duurde langer als verwacht. Onze welgemeende excuses voor de vertraging! Desondanks wensen we u veel plezier van uw schutting. Met vriendelijke groet, Team houthandel van gelder
Ik vraag om offerte maar wordt benaderd over een annulering 😡
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Offertes worden zeer snel behandeld en doorgemaild, alleen komt het soms voor dat deze in de spam box terecht komt. Zou u dit willen nakijken? Anders kunt u altijd mailen naar info@houthandelvangelder.nl en komen we hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder.
10 feb 2024
Op site bij bestellen staat op voorraad bij leverancier 5 tot 10 werkdagen levertijd helaas wacht ik nu toch al langer ik kon m'n geld terugkrijgen maar dan ben ik nog terug bij af
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Gerjan, Onze excuses voor de teleurstellende levertijd. Soms zijn we afhankelijk van leveranciersvoorraden. Het aanbod van een terugbetaling lijkt een eerlijke oplossing, maar we begrijpen dat dit niet ideaal is, vooral als je specifiek naar het product hebt uitgekeken. We hebben u proberen te bellen maar kregen geen gehoor, u heeft inmiddels een mail van ons ontvangen en we hopen dat dit z.s.m. na tevredenheid opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
Rabatdelen niet op haaks gezaagd. Blijkbaar dat het zo hoort na mail contact. Nooit meer iets kopen hier. Ik raad niemand aan echt onprofessioneel!
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Firat, Onze excuses voor de rabatdelen die niet haaks gezaagd waren. We begrijpen je teleurstelling en nemen je feedback serieus. We zullen intern kijken hoe we onze kwaliteitscontrole kunnen verbeteren. Als je verdere vragen hebt, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
AB
arjan b.
andijk
28 jan 2024
Online hout bestellen raad ik niet aan. Planken zijn krom passen daardoor niet in elkaar. Slecht gezaagd, op sommige planken zitten kringen van het vocht en op de paal zit een soort zwart smeer voor in het zicht is dat niet echt mooi.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Arjan, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde producten! Helaas heeft onze klantenservice geen bericht van u ontvangen.. Wanneer er dingen niet naar tevredenheid zijn kunt u altijd een bericht sturen naar onze klantenservice via info@houthandelvangelder.nl ongebruikte onderdelen welke niet goed zijn worden altijd z.s.m. omgeruild. Mochten we hier alsnog iets in kunnen betekenen kunt u ons altijd even een berichtje sturen, we komen hier dan z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
5 jul 2023

Geleverde kwaliteit van het hout teleurstellend

Geleverde kwaliteit van het hout is wel teleurstellend: helft van de geleverde regels is erg krom of getordeerd en geschaafd douglashout is niet maatvast (afwijking tussen twee balken van zelfde netto kopmaat is soms wel 1 cm!). Na hierover contact te hebben opgenomen met de klantenservice werd er aangegeven dat dit normaal is en er niks aan gedaan wordt. Jammer, maar volgende keer bestel ik mijn hout weer bij de lokale kwaliteits houthandel…
26 mei 2023
Komen afspraken niet na, beloftes qua levertijd halen ze niet. 6 dakplaten 6 windveren en 2 doosjes schroeven besteld, de schroeven heb nu eindelijk als laatste ontvangen! 5 werkdagen levertijd is uiteindelijk een maand geworden.Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar. Voor de zekerheid zijn de schroeven 2 x verstuurd volgens een medewerker, jaja haha. 6 platen + 6 windveren en 2 doosjes schroeven, je zou verwachten dat ze dat in 1 x versturen en niet in 3 losse leveringen met dus 3 x verzendkosten voor het bedrijf. Is voor het bedrijf ook kostenbesparend om gewoon alles op één pallet te zetten en versturen, en voor de klant minder frustrerend!
7 jul 2023
Het product is zeer slecht gemaakt. Alle spijkers zijn verroest. De latten laten los. 1 is er al afgevallen. Aan de bovenkant van het plateau zitten verroeste nietjes. Je kan er dus zonder schoenen niet op staan. Ik ben heel erg teleurgesteld over de kwaliteit en afwerking van het product. Het plateau was erg duur en de bezorgkosten waren nog 2 x de waarde van het product.

slecht hout en mist artikelen

doordat niet alles er bij zit kan er beter gecontroleerd worden door af vink lijsten. Het eikenhout leek wel alsof het voor pallets gebruikt werd. zoveel zwarte strepen en vlekken erop . Het is ziet er echt slecht uit en het gaat niet om 1 deel maar bij na al het hout.
31 mei 2023
Beste Serge, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat de levering niet soepel is verlopen, onze excuses hiervoor. We gaan dit intern oppakken zodat we dit voor een volgende keer kunnen voorkomen. Met betrekking tot het eiken, één van de eigenschappen van eiken is dat het looizuur bevat. Looizuur reageert op aanraking met staal. Hierdoor ontstaan zwarte plekken en strepen. Deze verdwijnen vanzelf door weersinvloeden. Eventueel kunt u dit zelf verwijderen met ontweringswater of oxaalzuur. Deze vlekken hebben geen invloed op de kwaliteit van het hout. We hopen toch dat u kunt genieten van uw project en zult zien dat deze eigenschappen van eiken vanzelf zullen bijtrekken. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
11 sep 2023
Bestelling is niet goed gedaan, zelf contact opgenomen. Beloofd te herstellen en weer wachten en weer fout gegaan. Toen de bestelling maar gehaald in de winkel en bij thuiskomst klopte het nog niet. 2 x op en neer rijden terwijl het zou worden bezorgd.
15 jun 2023
Lange levertijd van bijna 5 weken van product dat op voorraad is. Bij levering geconstateerd dat het Douglas hout vol noesten en scheuren zit. Dit is 1 keer en nooit weer bij van Gelder.
27 sep 2023
Ik heb 4 stukken hout in mijn bestelling die grote scheuren vertonen. Toen ik de klacht verzond, werd deze niet ontvangen onder het voorwendsel dat de e-mailbox vol was.
28 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zowel telefonisch als per mail (info@houthandelvangelder.nl) gewoon bereikbaar, wellicht heeft u een verkeerd mail adres gebruikt? U kunt alsnog even bellen of mailen, dan komen wij er z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
27 okt 2023
Had 5 platen besteld. Na betaling bevestigingsmail gekregen waarin stond 7 werkdagen levertijd. (Al meer dan eerst aangegeven) Na 7 dagen nog niks en bleek dat het door extern bedrijf eerst moest worden opgehaald en dan werd ik pas ingepland voor levering. Dus had mijn bestelling maar geannuleerd
10 nov 2023

Difficult to deal with, Poor Quality

Talking with the Supplier was difficult, not willing to slove problems. The PLANED Oak that was delivered to me was in terriblle condition and covered in Tree Bark and ink. Very disappointed.
10 nov 2023
Good afternoon, Thank you for your review. We see in our system that you have not sent an email after delivery, is it possible to still forward this to info@houthandelvangelder.nl? We would like to find out what went wrong. Kind regards, Team Houthandel van Gelder
23 aug 2023

Prima producten, weinig klantgericht

Late reactie, niet klantgericht en starre en niet flexibele houding richting de klant.
23 aug 2023
Beste Jasper Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel vervelend dat u dit zo ziet. Wij hebben bij u een bestelling afgeleverd waarbij u zelf dingen bent vergeten toe te voegen. Hier opvolgend heeft u ons gevraagd of deze zonder transportkosten na-geleverd konden worden. Hier kunnen wij helaas niet altijd in mee gaan omdat transport een behoorlijke grote kostenpost is. We hebben dit allemaal netjes met u gecommuniceerd en gevraagd wat de anders konden doen, helaas hebben we hier geen reactie meer op mogen ontvangen. Ondanks uw ervaring vinden we het wel fijn dat de producten goed bevallen zijn en wensen we u veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
13 mei 2023
Eerlijk zijn over de geleverde producten en fouten toegeven met een evt. Vergoeding.