Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Bestelling was snel geplaatst en werdt netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke tijd van levering. Levering was goed verpakt op de pallet en de overkapping van 600X300 was schadevrij. Wel even kijken hoe alles in elkaar gezet moest worden als leek, maar uiteindelijk goed gelukt, en zelfs door een persoon uit te voeren dit ivm ziekte van de buurman die er ook een wil gaan bouwen.. ik heb een zinken dakgoot zonder solderen van Martens er aan gehangen, staat iets mooier dan kunststof.. Helemaal blij mee...

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

Tegenvallende communicatie omtrent leveringen.

Vanuit het verleden heb ik positieve ervaringen met Houthandel van Gelder. Nu ben ik echter bijna een maand aan het wachten op mijn bestelling, en heb deze tot op heden nog niet ontvangen. Ik moet zelf navraag doen of een levering nog komt en hoor pas een avond van te voren dat een levering niet doorgaat. Jammer dat dit niet pro-actief vanuit de organisatie gemeld wordt. Daarbij is nog niet aangegeven wanneer de levering dan wel geleverd zal gaan worden, dus moet hier zelf weer achterheen. In de tussentijd alweer een 2e bestelling gedaan. Hoop dat deze niet ook zo'n vertraging heeft, laat ze me eens weer positief verassen. Over de geleverde materialen kan ik nog géén beoordeling achterlaten omdat er simpelweg, na een maand nog niets geleverd is.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Frank, Dank voor je feedback. We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering van de sleufpalen en planken. We zijn momenteel afhankelijk van onze leverancier voor deze specifieke producten, wat de vertraging veroorzaakt heeft. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met een alternatief productvoorstel, in de hoop dat we snel tot levering kunnen overgaan. Wat betreft je tweede bestelling: deze staat gepland voor levering op het afgesproken moment, aangezien deze producten wel op voorraad zijn bij ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar info@houthandelvangelder.nl. We komen zo snel mogelijk bij je terug. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
18 apr 2024
Transportkosten zijn veel te hoog. Voor een relatief kleine zending wordt standaard een oplegger ingezet die niet bij onze woning kan komen. Een kleiner transportmiddel, bakwagen of busje, is aanzienlijk duurder.
levering volgt pas na twee weken, ondanks verzendkosten
Te lang wachten op volledige levering.
5 mei 2023
Vlonder planken, door jullie de planken laat klaar leggen. Helaas moest ik meer dan 60% omwisselen omdat er beschadigingen (niet natuurlijk) op zaten. Daar werd tevens niet moeilijk gedaan. Door alles vaak in de hand hebben gehad toch nog wat lelijke planken meegenomen. Vond dit zeer jammer. Terwijl ik oke, goeie berichten over jullie hoorde. Ik twijfel of ik mijn volgende project, overkapping bij jullie ga halen.
11 aug 2023

Matige kwaliteit

Veel dakplaten waren beschadigd, de dakliggers zijn zo getordeerd dat niks echt mooi aansluit, geen gebruiksaanwijzing, de rubbers in de alluminium strips waren kapot omdat ze verkeerd gesealed waren en letterlijk al het hout moest om maat gemaakt worden. Waarom bestel je dan een pakket met bepaalde maten?
11 aug 2023
Beste Jeroen, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hebben u voor bestellen geïnformeerd over dit materialen pakket. wij hebben u ook een optie aangeboden om het geheel te maken als bouwpakket, maar helaas is uw keuze hier niet naar uit gegaan. Onze handleidingen staan bij elk product online in de productinformatie. Waarom heeft u ons niet gemaild over de gebreken? Onze klantenservice staat paraat om klachten zo snel mogelijk op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
22 nov 2023

Fijnbezaagd Douglas besteld maar...

Fijnbezaagd Douglas besteld. Kreeg hout met de schoepen van een cirkelzaag erin en hout met heel grove splinters.
13 aug 2023

Bij de Tuindeco Stormankerset zouden de vermelde slotboutjes moeten zitten i.p.v zeskantboutjes

Bij de Tuindeco Stormankerset zouden slotboutjes moeten zitten, maar er zaten gewone zeskantboutjes bij, die je natuurlijk zo het hout intrekt (ook geen ringetjes bijgesloten). Zelf aanvullend aangeschaft maar kwaliteit van de levering hiermee direct omlaag. Jammer......
24 jun 2023

Matig tevreden

Bestelling later geleverd dan vooraf mede gedeeld en incompleet. 3 stuks douglas geschaafde balken besteld van 14x14cm met een lengte van 2,5m en dan worden ze geleverd met 3 verschillende lengtes: 2,505m 2,495m 2,490m Waardoor ik twee keer extra moest zagen.
27 jul 2023

Hulpvaardig

De bestelling wordt naast de aanhanger neergezet en daarna moet je jezelf redden. Men had met de heftruck de bestelling ook boven de aanhanger draaien, dan hadden we het zo op de aanhanger kunnen schuiven. Niet erg klantvriendelijk.
29 jul 2023

Douglas planken

Had Douglas planken, 16x140x400, besteld zouden volgens de site gedroogd zijn. Waren echter door en door nat, met waterkringen en modder. Is voor zichtwerk niet fijn. Liggen nu nog te drogen.!
5 mei 2023
Als 1e klopte de levertijd die is aangegeven bij het product niet met de daadwerkelijke levertijd en ik vind de kwaliteit erg teleurstellend.. De bezorging was wel heel goed.
17 aug 2023
15 potdeksel planken besteld. 4 daarvan waren niet recht aan de bovenkant en dus niet bruikbaar. Jammer, al met al kosten de planken toch 20 euro per stuk
18 jun 2023

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. En heb verder geen informatie gekregen om de rest van mijn bestelling te verwachten
20 aug 2023

Douglas planken veel gaten in rand

Douglas planken besteld. Enek meer ontvangen dan besteld maar veel planken waar stukken uit zijn (moesten)
Ik had een balk van 15 bij 15 besteld en die was niet eens in de buurt van haaks
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Wij geven bij al onze eiken producten aan dat het geleverd wordt met een overlengte en dat dit in het werk haaks afgekort dient te worden. Dit wordt ook gedaan om eventuele kopse scheuren weg te kunnen zagen. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat deze eiken balk niet aan uw verwachting voldoet, mochten we hier iets in kunnen betekenen kunt u altijd een mail sturen naar info@houthandelvangelder.nl. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
10 nov 2023
Slechte communicatie met wannner de materialen binnen zijn
10 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u zojuist een mailtje gestuurd met de vraag wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren, we zouden dit graag voor u en voor toekomstige klanten willen voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
11 sep 2023
Recht hout verzenden ook bij versturen
19 aug 2023
Levertermijn voor zaken die voorradig zijn is buiten proportioneel lang.
29 sep 2023
Afmetingen van ballen komen niet overeen met wat is besteld