Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Bestelling was snel geplaatst en werdt netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke tijd van levering. Levering was goed verpakt op de pallet en de overkapping van 600X300 was schadevrij. Wel even kijken hoe alles in elkaar gezet moest worden als leek, maar uiteindelijk goed gelukt, en zelfs door een persoon uit te voeren dit ivm ziekte van de buurman die er ook een wil gaan bouwen.. ik heb een zinken dakgoot zonder solderen van Martens er aan gehangen, staat iets mooier dan kunststof.. Helemaal blij mee...

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

Hallo, Ik had 10 vlonderplanken besteld waarvan 9 mooi waren en1 lelijk. Heb deze wel verwerkt want had geen zin om weer terug te gaan naar Wezep. De ze plank hadden zo gestapeld tussen de andere planken dat dit niet opviel.
JD
Jan d.
Gorredijk

Telefonisch slecht bereikbaar

Telefonisch slecht bereikbaar. De geleverde douglasmaterialen zijn niet van topkwaliteit. De bestelde materialen kwamen wel op de afgesproken tijd.
Klantvriendelijkheid op locatie is 0, communicatie per mail gaat wel goed. Reactiesnelheid is ook prima
RH
Robert H.
Blokzijl
3 weken terug een flinke bestelling gedaan. Gewacht met het regelen van bouwers zoals vermeld in de bevestiging in verband met een mogelijk langere levertijd. Vreemd want op de site stond dat alles op voorraad was. Een dag later netjes de orderbevestiging gehad waarin ook stond dat vanwege drukte de levertijd iets langer was, verwachte leverweek, week 16. Prima, bouwers dus nog niet geregeld. 2 dagen voor de levering netjes de dag en tijdframe van levering gekregen, bouwbedrijf ingeschakeld en die konden die dag ook. 1 dag voor de levering om 15.45 een telefoontje dat de helft van de levering niet voorradig was....... Reden is dat de leverancier niet geen voorraad meer had. Dus de helft van de levering wordt de volgende dag volgens afspraak geleverd en voor het restant zal ik op de hoogte worden gehouden en eventueel een alternatief bedacht. Eerst het bouwbedrijf maar eens gebeld, not amused, maar het is niet anders. Toen eens op de site gekeken en daar staat dat alle materialen nog voorradig is. Na anderhalve week maar weer eens gebeld nadat ik de site nog eens bekijk, ja hoor nog steeds voorradig. Dame aan de lijn staat mij vriendelijk te woord maar moet alles doorschuiven........Ze heeft een mail gestuurd naar een collega met de vraag of die mij terugbelt. Nu maar hopen dat dat gebeurt. Ik zou ook op de hoogte worden gehouden.....
Kwaliteit eikenhout is minder dan wat de website beloofd…😢
7 apr 2024
Dat de levering in één keer goed geleverd wordt
Geen mooi geschaafd hout en veel stukker eruit

De producten & de prijs zijn goed, de communicatie is erg slecht.

De producten & de prijs zijn goed. De communicatie echter laat absoluut te wensen over. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van levering op locatie. De chauffeur zou komen tussen 14.00 & 16.00. Tot mijn verbazing kreeg ik om 13.00 een belletje van de (erg laconiek overkomende) chauffeur met de mededeling dat hij mijn bestelling (t.v.w. maar liefst €250,-!!) maar op de stoep had neergelegd omdat er niemand thuis was. MI een kwalijke zaak! Eenmaal thuis aangekomen stond mijn bestelling pontificaal op de stoel, iedereen had deze zo mee kunnen nemen. Tevens was mijn bestelling ook niet compleet, echter was van Gelder mij 'vergeten' te informeren over de nalevering, een nalevering die ik tot heden nog steeds niet heb ontvangen. Ik zou zeker nog eens producten kopen bij houthandel van Gelder, echter zou ik dit in het vervolg afhalen & controleren op inhoudt & kwaliteit.
23 mrt 2024

Niet op tijd, niet compleet

De levering kon niet binnen de tijd die werd aangegeven in de webshop. Maar twee weken later, bij aflevering was niet alles verstuurd ,en na vraag eerst fotos opsturen. Zal vast goed komen , maar twee sterren minder dus (Ook een keer spul opgehaald en ook daar fouten. (Verkeerde voor 2mm te groot meegegeven , incomplete spullen) Scherp zijn de volgende keer . Eerlijk is eerlijk. Ik ken dit niet van ze

Beschadigde delen hout

Er zat veel hout tussen met aan de zijkanten beschadigingen zodat je niet de volle lengtes kon gebruiken.
11 feb 2024
Producten waren deels beschadigt en verkeerde maat. Moest zelf deel van de verkeerde maat ruilen om door te kunnen met bouw aangezien ik anders zou moeten wachten. Heb alles zo gemaakt dat beschadigde delen er af vielen of uit zicht. ( is wel meer puzzelen en daarmee werk) Vond het jammer dat er niet iets van een tegemoetkoming kwam, aangezien ik best veel koop voor projecten.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Ruben, Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak. We nemen je opmerkingen ter harte en zullen intern bespreken hoe we onze service kunnen verbeteren. Als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
De kwaliteit vanher geleverde hout was wel tegen de ondergrens.
Houten balken hebben nogal maatafwijking. 20 x 20 besteld, 19,5 x 19,5 geleverd. Verder telefonisch moeilijk berijkbaar voor vragen onttrent de leverdatum/tijd. Mevrouw aan de telefoon verwijst steeds naar email, deze wordt dan pas laat op de dag beantwoord.
bouwpakket voor schuur besteld maar je moet nog veel zelf doen, standaard tekeningen erbij en niet specifiek op de bestelling afgestemd. IJzerpakket onvoldoende moest extra bij bestellen.
PR
Peter R.
Brunssum centrum
De planning mag wat beter ik vraag niet op dinsdag of woensdag te leveren en ze leveren dus op dinsdag.
1 sep 2023
Levering en prijs waren prima, hoewel het niet werk neergezet op de afgesproken plaats. Product zelf viel me tegen. Maten weken meer af dan verwacht/aangegeven en meerdere planken waren krom getrokken. Ging met name om de eiken zweeds rabat van 4 meter lang die slecht waren (stuk smaller en krom). Die van 3 meter lang waren een stuk beter. Ik wilde vaart maken met de klus dus geen melding van gemaakt, achteraf wel spijt van want het was lastig te verwerken en eindresultaat met die 4 meter delen valt me tegen.
19 mei 2023

Producten goed, levering minder goed

Het bestellen en de aanbod aan materialen is goed Het leveren van de materialen kan beter. Als ik vraag om het achter in mijn tuin neer te zetten en het wordt gewoon op een parkeerplaats aan de zijkant van mijn huis neer gezet. (Of wel ik kon alle materialen gaan verslepen in de regen en het zou zo gejat kunnen worde.) Vind ik dat niet zo netjes.