shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl
Beoordelingen:

1.099 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.561 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

de meest kritische beoordeling

9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Komen afspraken niet na

Komen afspraken mbt levering niet na. Klantenservice is niet bereikbaar.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een s gekocht.. hij past niet.. veeeel te groot.. jammer
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Foute opdruk

Heb een fout geprint T-shirt ontvangen; de gegeven afbeelding was 90 graden gedraaid geprint op het shirt. Vraag verstuurd naar Shirt-discounter.nl om contact op te nemen, maar nooit meer een reactie terug gehad.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Binnen 1-3 werkdagen bezorgd, stond er. 1 week later kwam het pas binnen. Ook erg onduidelijke mails over verzending.
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Stof niet goed. Trui in de wasmachine gedaan, droger en hangt al twee dagen uit, wordt maar niet droog
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ben meer dan een week verder. Nog niks binnen en ook geen mail dat onderweg is etc
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet geleverd en er wordt niet gereageerd als ik contact zoek.
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het zou binnen 48 uur geleverd worden, wacht al 5 dagen nu
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling te laat

Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen, is ondertussen al 2 weken onderweg. Ik begrijp dat jullie PostNL niet echt in de hand hebben maar mijn bezorger zou al een week onderweg zijn volgens de track en trace
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
26 jan 2024
Hi, Helaas, zoals u zelf al aangeeft, hebben wij geen invloed op de levering van PostNL. Mocht het pakketje nog steeds niet geleverd zijn, neem dan vooral contact met ons op. Dan gaan wij een oplossing zoeken voor u! Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb mn bestelling nog steeds niet en heb geen bevestiging gehad van verzenden en heb ook al betaald en heb daar ook een factuur van. maar verder niks te bekennen
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
12 jan 2024
Hi, Wat vervelend om te horen! Ik zie dat er inderdaad iets niet helemaal goed gaat met uw bestelling. Ik vraag u graag contact met ons op te nemen zodat wij dit spoedig kunnen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Letters te strak geplaatst

We keken enorm uit naar onze sportshirtjes voor een padeltoernooi. Helaas toen ze binnen kwamen waren de letters te strak op het shirt geplaatst. En bij het uitpakken moest ik de achterkant van het shirt lostrekken van de voorkant omdat de letters van de achterkant vast zaten aan de voorkant. Bij het passen van de shirts bleek al snel dat de letters niet goed geplaatst waren, waardoor we onze armen niet konden bewegen zonder dat de letters gingen scheuren. Enorm jammer want normaal positieve ervaringen met shirt discounter.
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik zie echter dat hier geen contact over is opgenomen door u. Wij lossen ontevredenheden altijd graag op; maar als wij niets horen kunnen wij hier ook geen oplossing voor bieden. Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij helpen graag verder. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service en foute info op de website

Ik werd totaal niet geholpen, nadat bleek dat ze foute informatie op hun website hebben staan. Op de website vond ik dat de bedrukte shirts 1 a 2 werkdagen zouden duren om te maken. Vandaar voor deze site gekozen. Nadat de shirts niet tijdig binnen waren heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Bleek dat op andere pagina’s van de website stond dat het tot 5 werkdagen kon duren. Zelfs nadat ik een screenshot heb gestuurd en heb moeten uitleggen waar op de website ik deze info gevonden had, werd ik nog steeds niet geholpen met een iets snellere verzending zodat wij ons afscheidscadeau nog konden meegeven aan onze vriendin. Aangezien we niks meer aan het shirt hadden, heb ik maar gevraagd of ik het dan kon annuleren, ook dit was niet mogelijk.
Beoordeling melden
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

De maattabel en levertijd klopt niet

De maattabel van de fabrikant kloppen niet. Daardoor twee te kleine truien ontvangen. De t-shirts zijn goed. Helaas was ons beloofd na specifiek navragen of we de deadline zouden halen, bevestigd dat dit makkelijk zou gaan. U raad het al, de deadline was niet behaald. Op de website stond vandaag voor een bepaalde tijd besteld morgen afgedrukt. In werkelijkheid is de bestelling pas een week later afgedrukt. Onze HUBBY WIFEY truien waren dan ook niet op tijd voor ons huwelijk of de huwelijksreis binnen. Nu hebben we er geen bal aan en ze passen niet eens. Zonde van het geld
Beoordeling melden
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Elke keer worden me producten verkeerd gedrukt en de druks worden gewoon bewaard terwijl je aan geef dat het verwijderd moet worden elke keer worde er een kleine zonnenbloem gezet de nederlandse vlag is verkeerd bij de vorige ook al die zonnenbloem verkeerd gedrukt ben het zo zat dat ik na deze ergens anders ga drukken dus jullie zijn een hele goede klant kwijt die elke week wel zo tien bedrukte hoodys wil hebben maar ik heb gezien hoe jullie te werk gaan en het bevalt me niet
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
1 aug 2023
Hi, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet goed is verlopen bij ons. Ik zie dat wij in de tussentijd mailcontact hebben en het probleem wordt opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet nakomen van aangeboden service

twee weken geleden hadden wij 4 gepersonaliseerde hemden bij jullie gehaald, waarbij we op tijd hadden aangegeven dat de achtergrond van de afbeelding verwijderd moest worden. Daarnaast hadden we ook nog dat verzoek extra onder ontwerpnotities gezet, voor het geval dat. Helaas kregen wij ze binnen met achtergrond en daar waren we niet blij mee. Een nette e-mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie. Helaas ben ik dan geneigd om deze review te schrijven.
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
20 jul 2023
Hi, Wat vervelend om te horen! Ik heb snel in de mail gekeken, maar ik zie geen mail van u terug. Wellicht dat deze niet goed is binnengekomen. Graag helpen wij u zeker verder met uw klacht! Mocht u nog open staan voor een oplossing, kunt u nogmaals contact opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
KB
kirsten b.
culemborg
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

winterjas bso maat klopt niet

Ik heb op 9 oktober 2023 besteld voor mijn bso. Ik heb eerst gemaild met shirt-discounter.nl om te vragen hoe nu precies zat met de maat. ik kreeg een korte berichtje terug dat ik van oksel tot oksel moest meten. ik heb dit gedaan en grotere maat besteld ivm met wintertrui er onder als ik met kinderen veel buiten ben. Helaas zit de jas bij de armen te strak .ik kan niks niks met deze jas jammer
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
10 nov 2023
Hi, Wat vervelend om dit verhaal te lezen! Ik zie dat wij voor uw review al tot een oplossing zijn gekomen; u heeft de jas gecrediteerd gekregen. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering en communicatie

Met name de communicatie is echt niet goed. Het pakket heeft bijna twee weken vertraging, wat in essentie niet erg zou zijn, maar er wordt helemaal niet meer op e-mails gereageerd, waardoor ik als klant niet weet waar ik aan toe ben. Inmiddels heb ik het pakket ook nog steeds niet ontvangen. Gezien bovenstaande graag het verzoek om het bedrag terug te storten.
Beoordeling melden
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Op de site word aan gegeven dat je binnen 1 tot 4 dagen je t-shirts krijgt. We zijn nu een haast 2 weken veder en heb nog geen shirts gezien. Erg jammer als je ze op tijd besteld en ze niet binnen hebt voor het moment dat je ze nodig hebt. Adverteer dan niet met iets wat je niet waar kan maken. En als je een mailtje stuurt krijg je geen reactie.
Beoordeling melden
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Maken beloftes niet waar..

Telefonisch contact op maandag (voor de zekerheid nog gebeld) waarin wordt gezegd: ‘bestel nu maar, dan heb je het zeker vrijdag, uiterlijk zaterdag…’ uiteindelijk kwam het dinsdag daarna. We hadden het zondag nodig voor een feestje erna nutteloos… maken niet waar wat ze beloven en aftersales ‘0’ want ‘niemand thuis..’
Beoordeling melden
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voldoen niet aan de leveringsvoorwaarden! Ruim op tijd besteld, geen communicatie, en gewoon te laat! In het weekend dat we ze nodig hadden, (bij de huldiging) hadden we dus geen shirts! Dinsdagochtend heel vroeg besteld, zou op vrijdag geleverd worden…… we kregen ze pas de week erna op dinsdag! Momentum is weg!
Beoordeling melden
Antwoord van shirt-discounter.nl
27 jun 2023
Hi Saskia, Wat vervelend om te horen! Ik ben even in uw order gedoken. Uw order is dinsdagochtend geplaatst en wij gaven op dat moment aan dat wij orders voor 13:30 geplaatst binnen 5 werkdagen verzenden. Dit zou betekenen dat wij uw order woensdag, donderdag, vrijdag, maandag uiterlijk dinsdag mogen verzenden. Ik zie dat uw order maandag is verzonden door ons, dit is binnen onze beloofde levertijd. Tip voor de volgende keer; vermeld even wanneer u de order nodig heeft dan kunnen wij inschatten of dit gaat lukken en er wellicht een spoed van kunnen maken! Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter