shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.099 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

Prijs / kwaliteit verhouding is prima, helaas kun je je ontwerp niet bewaren mocht je op een later moment shirts bij willen drukken met dezelfde afbeelding in dezelfde ratio en positie.
De shirts en truien waren van top kwaliteit. De hoodie had een mooie bedrukking maar was bij een paar naden los en viel een beetje raar! voor de rest was alles super
Ik had de bestelling wat sneller verwacht, maar ik snap uiteraard dat het even tijd kost. Ik was verder erg blij met de kwaliteit en het resultaat.
Mooie kwaliteit van het drukwerk en ook heldere kleuren kleding. Valt wel mega groot! Volgende keer een maatje kleiner bestellen!
Makkelijk ontwerpen en alles ziet er netjes uit
prima service
FS