shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

10 feb 2024

Top service!

Ik had een XL shirt besteld maar de maat was kleiner dan het hoorde te zijn. Na mail contact heb ik een nieuw shirt in een goede maat gekregen. Top service en vriendelijke mail contact!
17 feb 2024

Shiny opdruk.

De print is heel shiny, dat vind ik mooi. Wel zitten er kleine vouwtjes op, waardoor het lijkt alsof ‘ie te snel is opgevouwen, terwijl de print nog niet voldoende gedroogd was…
Snelle afhandeling en product ziet er goed uit. Ik had wel om een proefdruk gevraagd die heb ik niet ontvangen. Kreeg al meteen een melding dat het product verzonden was.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij maken helaas geen extra proefdrukken. Wij bedrukken datgene wat u heeft ontworpen. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
Prima service. Misschien wat meer lettertypes?
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Bedankt voor uw positieve review. Wij nemen de feedback mee naar de toekomst! Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
Snelle service, prima kwaliteit
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Graag tot de volgende order! Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
EP
Emma P.
Waalwijk
Goede service,fijne site.
Zoals ik bedoelde
de keuze in shirts
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
4 feb 2024
3 feb 2024
21 jun 2023

Goede kwaliteit sportshirts, nog betere klantenservice!

Goede kwaliteit shirts. Klantenservice is echt top! Ik vroeg wat de status was van de bestelling 1 dag voordat ze uiterlijk verzonden zouden worden, en de medewerkers van de klantenservice reageerden erg snel en pro-actief! Ondanks vertraging van het materiaal zijn onze sportshirts op tijd binnen gekomen, mede door het feit dat de klantenservice mij erop attendeerde dat de levering die ik had gekozen niet op tijd zou komen, dus ze bood zelf aan om hem om te zetten naar een levermethode die wel op tijd zou komen! Helaas miste 1 van de 8 bestelde shirts bij de levering, maar zonder problemen heb ik het bedrag van dit shirt teruggekregen.
14 jul 2023
Het zou fijn zijn om bij een eigen logo die je wil toevoegen aan een t shirt, dat er bijvoorbeeld advies/richtlijnen te zien zouden zijn wat jullie adviseren qua hoogte/breedte van logo/tekst. Dat kun je niet zien op het plaatje wat handig is. Nu zag ik bij ontvangst van de tekst dat bij het polo shirt het beter was geweest al ik hem iets meer omhoog had geplaatst(tekst hangt nu net half onder de boezem) en bij het dames shirt heb ik hem te breed zodat je de tekst voorbij de boezem nog moet lezen. Had dus beter gekund, dus mijn advies is om advieslijnen weer te geven.
20 jul 2023
Hi, Hartelijk dank voor uw feedback! Dat nemen wij mee. Een tip van ons: u kunt in de bestelnotities aangeven dat u de logo's op "normale hoogte en breedte" gedrukt wenst te hebben. Dan schaalt onze grafische afdeling uw logo's terug zodat deze mooi op uw artikel komen! Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
TZ
Tina Z.
Medemblik
12 sep 2023

Mooie combinatie geworden, shirt en print.

Print op het t-shirt was echt heel mooi. Model van het (dames)shirt ook goed. Bij twijfel raad ik aan een maatje groter te nemen. Alleen bij het uitpakken bleek dat de binnenkanten van de shirts helemaal aan elkaar zaten. Dat was best spannend om van elkaar af te halen. Je kunt het ietsje zien op de print aan de voorkant
20 okt 2023
Het was niet super duidelijk dat de bestelling gelukt was en wanneer die geleverd zou worden. Het zou misschien wel goed zijn een mail te sturen met dat de bestelling gelukt is en dat die zo snel mogelijk geleverd zal worden. Misschien met daarbij ook een datum waarop ze normaal gezien geleverd zouden moeten worden. Voorderest ben ik blij met de aankoop