shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

14 jan 2024
Keurige print op het shirt en snelle levering Als puntje voor de toekomst misschien keus van print soort toevoegen? De transfer print die op het shirt zit mag niet in de wasdroger en kan niet tegen strijken. Als je direct op het shirt print, is het iets beter bestand tegen wassen is mijn ervaring.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Bedankt voor uw beoordeling! Bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij voor kleinere oplages enkel de druktechniek DTF beschikbaar. Wij zullen het echter wel meenemen naar de toekomst. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
Bedrukking en de tshirt is zeker mooie kwaliteit. Maar helaas valt de kinder shirt veel kleiner uit dan de maat. Het past gelukkig net wel. Maar 98 valt als een 80/92. Verder ook telefonisch contact gehad en ze hebben me snel geholpen met een aanpassing op mijn ontwerp.
13 okt 2023

TOP

Als je uitgevogeld hebt hoe je een ontwerp kunt maken is het heel makkelijk en in het echt ziet het er ook precies zo uit! TOP! Snelle levering. Ook heel fijn dat er ook nog een vakje is waar je je wensen nog kwijt kunt en telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar.
24 jul 2023

Prima shirts, snelle levering

Prima intuïtieve site en veel mogelijkheden. Snelle levering. Houd wel rekening met de vermelde mogelijke afwijking van de maatvoering. De t-shirts die ik besteld heb waren precies 2,5% kleiner dan de tabel en zitten dus een beetje krapjes. Lekker snel geleverd.
28 sep 2023
Een eerlijke website met een snelle levering. Drukwerk is goed. Waarom het geen 5 sterren zijn? Kleuren komen niet altijd overeen. De kleur van het shirt op de foto had een mooiere kleur dan het shirt in de werkelijkheid. Toch is het een goed bedrijf!
9 aug 2023
Fantastische persoonlijke service als er iets niet helemaal gaat zoals het zou moeten. Problemen worden snel en plezierig opgelost! Het enige minpuntje vind ik dat grotere prints soms plastickeriger zijn dan anders. Maar mooie kleuren, mooie shirts!
24 aug 2023
Hi, Bedankt voor uw fijne review. Goed om te horen dat u snel en efficiënt bent geholpen door onze collega's. Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
6 sep 2023

Positief verrast over kwaliteit

De sportshirts die ik had besteld met daarop mijn bedrijfslogo, was van goede kwaliteit. Echt super tevreden! Qua bestelling en levering duurde het een week voordat ik de shirts in huis had. Het was prettig geweest om dit van tevoren te weten.
4 sep 2023
Tevreden over de kwaliteit van de kleding, de print is mooi en netjes gedrukt. Levertijd duurde langer dan op de site is aangegeven maar dat komt waarschijnlijk omdat het vakantie periode is. Ik ben zeer tevreden en kom zeker nog eens terug.
23 jul 2023
Prima kwaliteit polo's voor het geld. Heb de mijne laten bedrukken wat er ook prima uitziet! Duur van bestellen tot ontvangst zou eventueel ook wat sneller mogen maar omdat er in het bedrukken ook tijd gaat zitten is dit te begrijpen
24 jun 2023

Supermooi, maar iets te late levering

Het shirt is supermooi, mooie pasvorm, kwaliteit en kleur. Alleen de levering was ondanks twee keer contact met de klantenservice net te laat voor de gelegenheid waarvoor het was bedoeld. Maar alsnog gaat het shirt gedragen worden.
Prima service, goede kwaliteit drukwerk en shirt past en zit prima. Alleen is het shirt wel erg dun en dus doorschijnend. Niet echt "A-kwaliteit", mss handig om dat op de site te vermelden bij de shirts waar dit van toepassing is.
Antwoord van shirt-discounter.nl
Hi, Bedankt voor uw review. De diktes van de stoffen staan altijd per artikel vermeld op onze site. Het door u gekozen shirt is dan ook het dunste shirt wat wij hebben. Met vriendelijke groet, Meghan Shirt-Discounter
het ontwerp was mooi de kleuren perfect alleen de soepelheid is niet goed voor zo een groot ontwerp ik ben op zoek hoe ik het ontwerp erop kan laten zetten op een t shirt dat ook soepel en kwalitatief is dat niet scheurt of afblot
15 aug 2023
Goede website, werkt fijn, snelle verzending en duidelijke communicatie. Fijn dat het een grote maat is, maar jammer dat deze niet in zoveel kleuren leverbaar zijn als de normale t-shirts (reactie op vorige review).
24 aug 2023
Hi, Bedankt voor deze fijne review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en communicatie! Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
28 aug 2023
Kwaliteit is goed, foto's op de shirts ook, enige kleine dingetje is dat ze een aantal dagen later klaar waren dan ze op de site aangeven, gelukkig op tijd besteld, dus dat maakt niet veel uit verder.
21 aug 2023

Prima kwaliteit

De snelle levering, de bedrukking en kwaliteit zijn goed. De prijs van het bedrukken is in verhouding vrij prijzig. Shirt is €3,95 en met de opdruk erbij kwam Ik uiteindelijk nog uit boven de €30,-
24 aug 2023
Hi, Hartelijk dank voor uw review en feedback! Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
4 aug 2023
Mooie Tshirts en goed bij prijs Jammer dat de levering niet overeen kwam met de info op de website. In het weekend besteld en niet ontvangen op donderdag maar pas de week nadien op maandag.
4 aug 2023
Hi, Dank voor uw review! Wij zeggen helaas niets over de levering, maar over de verzending. Dit betekend dat wij enkel aangeven wanneer wij het kunnen verzenden, want als de post er langer over doet, hebben wij daar geen grip op helaas. Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter
JM
Jurre M.
Boxtel
28 jun 2023

Helemaal prima

Ik heb bij Shirt-Discounter.nl een shirtje laten bedrukken met tekst. Dit is netjes gebeurd en op tijd geleverd. Het shirtje viel een tikkeltje breder uit dan verwacht maar paste prima.
17 jun 2023

netjes opgelost

Er was een foutje gemaakt waardoor de voorkant niet bedrukt was en de achterkant wel. Netjes opgelost door de klantenservice waardoor ik het shirt alsnog op tijd had!
13 jul 2023

Perfecte print van het design!

De print van het design was meesterlijk! Enkel de sweater zelf was wat korter dan aangegeven. Snelle levering, goede communicatie, ik bestel zeker nog eens!
3 aug 2023

Goede communicatie.

Goede communicatie, aangeleverde bestand was niet te printen. Via mail gecorrespondeerd en opnieuw aangeleverd. Pasvorm prima, kwaliteit lijkt goed te zijn.
4 aug 2023
Hi, Hartelijk dank voor uw review. De bedrukkingen zijn van een hoge kwaliteit, waardoor deze jaren zullen meegaan! ;) Met vriendelijke groet, Team Shirt-Discounter