shirt-discounter.nl- Logo - Beoordelingen

shirt-discounter.nl

1.099 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2022
shirt-discounter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 nov 2023
Natuurlijk nog net nieuw, dus weet niet hoe lang de print mee gaat. Maar tot nu toe zeer tevreden. Kwaliteit van trui en t-shirt lijkt prima. Hoge score vooral te danken aan meedenken. Na opdracht geven toch besloten dat de print op de achterzijde to-much zou zijn. Hoewel in de voorwaarden staat dat het wijzigen van een opdracht na opdrachtverstrekking in principe niet mogelijk is werd direct meegedacht, de verwerking was nog niet begonnen dus wijzigen was geen probleem. Omdat ik zelf de fout had gemaakt heb ik kenbaar gemaakt dat het wijzigen van de opdracht belangrijker was dan het feit dat ik nu te veel betaald zou hebben en het reeds betaalde bedrag prima was. Ondanks dat lag er binnen een uur een kredit nota voor het bedrag van de rugprints. Heel netjes en attent meegewerkt!!

9 sep 2023
Een paar shirts met opdruk besteld voor een speciale gelegenheid: een fijne website en zowel het ontwerp- als het bestelproces verloopt prima. Maar dan begint de ellende. Na productie van de shirts wordt gecommuniceerd dat Trunkrs de bezorging zal verzorgen. Een mail van Trunkrs volgt, met een dag en (ruime) bezorgtijd. Deze wordt aangescherpt gedurende de bewuste dag, maar helaas dezelfde dag nog gewijzigd in “levering volgt de volgende werkdag”. Dit gebeurt nog een keer, en nog een keer en de medewerker van de klantenservice van Trunkrs (alleen via chat bereikbaar) meldt meermaals dat het “de volgende dag” echt goed komt. De medewerkster van de klantenservice van Shirt-discounter meldt dat Trunkrs verantwoordelijk is en dat zij niets voor ons kan doen, maar dat het wel goed zal komen… De volgende dag volgt opnieuw een mail met een bezorgtijd. Volgens het inmiddels bekende proces wordt dit tijdstip gedurende de dag aangescherpt, en nu lijkt het toch echt te gaan gebeuren. (Fijn, want de datum waarop ik de shirts nodig heb, nadert snel.) Het tijdstip van levering schuift nog wat, maar wordt gedurende de avond steeds verder aangescherpt, tot… Tot Trunkrs doodleuk meldt dat de chauffeur het pakket niet heeft kunnen afleveren, omdat ik niet thuis zou zijn. Vierkant gelogen! Ik ben er zelfs speciaal voor thuisgebleven. Ook mijn buren zouden niet thuis zijn geweest volgens Trunkrs. Wat een geklets. Er is nooit een chauffeur geweest, er heeft niemand aangebeld, laat staan bij de buren. (Het bewijs is te zien - of beter: niet te zien - op mijn camerabeelden: geen pakketbezorger, geen enkele persoon aan de deur, geen Trunkrs.) “De volgende werkdag” dus maar weer. Maar ook dat blijkt niet te lukken. Eerst weer een tijdstip voor aflevering doorgekregen: fijn, zou je denken, maar in de loop van de dag meldt Trunkrs vertraging bij de sortering (?). Ophalen kan of mag niet. Alle medewerkers van de klanten”service” blijven zeggen dat het goed komt, maar inmiddels lukt het al meer dan een week niet om mijn pakket met een chauffeur mee te geven. Contact met de webshop levert na een aantal vergeefse pogingen contact te krijgen een verrassende wending op: de eigenaar zelf neemt de telefoon op en geeft aan in te grijpen. Dank daarvoor. Hij annuleert de opdracht naar Trunkrs, schakelt postnl in en het pakket wordt de volgende dag keurig geleverd. Wat een amateurisme bij Trunkrs en zonde dat dit dan ook zo afstraalt op shirt-discounter.

Beoordelingen voor shirt-discounter.nl

Kwaliteit 👌🏼 Bedrukken 👌🏼 Pasvorm 👌🏼 Levering 👌🏼 Prijs 👌🏼 Ik heb diverse shirts, polo's en hoodies ook laten bedrukken. Wanneer er bv iets met mijn gemaakte combinatie was dat niet ok was kreeg ik een email van ze...zodat ik daarop kon reageren !!! Inmiddels heb ik alle producten binnen en gedragen en gewassen !! Ben zeer tevreden met dit bedrijf... Gewoon goed en de software die er achter zit werkt meer dan prima !!! Ben erg blij dat ik eindelijk een proffesioneel bedrijf heb gevonden waar ik alles kan bij laten maken, kwaliteit en zoveel keuze in het assortiment! ..maat tabel klopt ook !!! Bij deze nogmaals bedankt!! Groet Jozef🌀

Prima!!

Ondanks dat de levertijd van de voorbeeld effen t-shirts iets tegenviel is de "echte" bestelling met bedrukking super snel en correct geleverd! De klantenservice reageerde ook prima op mijn vragen die ik per mail stelde. Kortom: de volgende keer bestel ik weer bij shirt-discounter.

Bestelling wit t shirt

Ik heb een wit t shirt besteld met bedrukking wat ik via google had gevonden (het plaatje) Hij is echt perfect geworden. Ik had niet verwacht dat het echt zoo mooi zou worden. Neefje blij gemaakt. En zeker komt er binnenkort weer een nieuwe bestelling.
Levering zoals gevraagd optijd, slechts 5 werkdagen incl zending. Print van goede kwaliteit en goede grootte. Mooie prijs/kwaliteitsverhouding

Leuk schort

Bestellen was makkelijk en snel. Het eindresultaat zag er top uit. Onze (afscheid nemende) collega was er erg blij mee.
Netjes en op tijd geleverd zeker een aanrader de shirtjes zijn van goede kwaliteit en de bedrukking staat er strak op
De kwaliteit van de tshirts is echt top! We zijn heel tevreden hiervan alsook van de kwaliteit van de prints.

Blij met het resultaat

Het shirt is geworden wat ik ervan verwachten. Maat is goed en opdruk is zoals bedoeld. Heel blij mee.
Het meedenken en snelle communicatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Regelmatig aanbiedingen
Er was een klein drukfoutje, dit gemeld en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Hele goede service!
correcte snelle service- prijs/ kwaliteit top telefonisch bereikbaar: vriendelijk en hulpvaardig
Snelle reactie op de mail en toen er een item kapot was kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd
Top kwaliteit en je krijgt waar je om vraagt. Absoluut een aanrader! Snelle levering ook.

Dik in orde!

Scherpe prijzen, veel keuze, snelle levering, mooi resultaat en ook aandacht voor nazorg.
Goede kwaliteit, eenvoudig om te bestellen. Levertijd ietsjes langer dan verwacht.
Product zoals ontworpen en snelle levering. Contact met klantenservice ook fijn.
Perfect gedrukt, super snelle levering en snel antwoord op je vragen. Topservice
Ik wist niet hoe lang het maken ging duren , maar was verbazingwekkend snel af

Top shirt

Zit lekker opdruk blijft nog goed zitten na 5 keer wassen. Ben er blij mee 💪🏽
Snelle levering. Mooie kwaliteit van de kleding. Goeie afdruk van het logo.