innofique.com- Logo - Beoordelingen

innofique.com

84 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden84 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2023
innofique.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De lamp die ik heb gekocht is heel mooi qua design. De ventilator die op de lamp zit werkt ook heel goed en is super fijn door de verschillende standen. De hoeveelheid licht die de lamp afgaf was genoeg om iets te zien maar net te weinig om echt goed dingen te kunnen doen als schoonmaken of wat dan ook. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf en zij hebben mij fantastisch geholpen met een andere kap voor om de lamp heen. Dit hebben zij kosteloos voor mij gedaan en heb in het contact alleen maar klantvriendelijke reacties gehad. Ook was de levertijd heel erg snel dus dat is heel fijn. Kortom super bedrijf

18 jul 2023
Je bestelt een ventilator met een lamp daarin , sturen ze de lamp en de ventilator komt eind augustus . Kan je beter in een keer sturen wat moet je met een lamp het gaat om het geheel. Maar wel het hele bedrag betalen !!!

Beoordelingen voor innofique.com

Goede en fijne communicatie, snelle levering. Alles naar wens en ziet er top uit. Enige is dat het licht niet fel genoeg is op hoogste stand. Perfect voor sfeer maar onvoldoende voor echt goed kunnen kijken, bijv in spiegel.
DH
Djina H.
Oudewater
Hele leuke lampen/ventilatoren. Super blij mee. Werken perfect. Makkelijk in elkaar te zetten
JP
Jeffrey P.
Zaandijk

Plafond ventilator

Na de ventilator ontvangen te hebben, bleek de motor niet optimaal te werken, contact opgenomen en zonder enkel probleem de motor omgeruild, goed en snel contact, en ik ben zeer tevreden over het product! Werk super en het design is prachtig. Jeffrey Penning

Perfect, weinig ruimte voor en heerlijk bries. Zeer echt aanrader !

Niks aan beter, Heerlijk weinig ruimte voor en heel erg mooi en lekker bries. Echt aanrader
Zelf inelkaar zetten is duidelijk Lamp en ventilator werken super Wij zijn er blij mee Gekocht voor mn vrouw als verrassing Strak en mooi ontwerp Mvg fam hm de Graaf uit Dronten
Ik heb een bestelling gedaan op 29April van een plafondlamp met ventilator kleur zwart. Tot nu toe nog niets ontvangen!!
Antwoord van innofique.com
Beste van Huijksloot, Zoals bij het product was vermeld, ging het om een pre-order actie welke vanaf 6 mei leverbaar was. Inmiddels is het pakket naar je verzonden. Veel plezier ervan. Hartelijke groet, Gerben | Innofique
3 mei 2024
Vriendelijk en duidelijkheid.
26 apr 2024
Tot op heden nog geen afspraak/reactie gekregen.
25 apr 2024
Er zat een onderdeeltje kapot in de doos. Heb netjes, snel en gratis een nieuwe gekregen
GB
GdB B.
Dongen
23 apr 2024
Supermooie lamp, goede service, snelle reactie op vragen en snelle levering met montage. Helemaal top! Vriendelijk en erg netjes gewerkt. De lamp maakt de ruimte helemaal af.
19 apr 2024
Mooie spullen en fijn contact
16 apr 2024
14 apr 2024
14 apr 2024
Top producten, mooi design, goede kwaliteit, vlotte levering