Lucardi Juwelier Zwolle

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

Goede sevice
Goede service en leuk personeel!
Super geholpen. Medewerkers namen direct het initiatief om te vragen of ze konden helpen en de medewerker die ons hielp gaf haar eerlijke mening en was erg aardig.

Horloge band werft door Prettig en attent personeel

Prettig en attent personeel. Vriendelijke en behulpzaam en meedenkend personeel. Alle tijd voor je en uitleg
Fijn geholpen.

Heel positief

Ik vond de medewerkers heel erg vriendelijk en prachtige sieraden voor een mooie prijs
Top en een kleine twijfel. Ik was gauw klaar met passen van mn dochters ring👍🏾 Er was orde genoeg personeel en vriendelijk 👍🏾 Ga zo door Ik vond het wel erg druk voor zn krappe winkel en vroeg me toch wel even af voor de losse dingen die gepast konden worden Of daar wel genoeg oog op was of beveiligd is in deze dure tijden.
Goed geholpen en mooie horloge voor mijn dochter gekocht.
Ik ben goed geholpen. Ik zou zo eerst niet een verbeterpunt weten.
Vriendelijke verkoopster en ze begreep meteen waar de bedoeling was. Nam rustig de tijd
16 apr 2024
Behulpzaam personeel
14 apr 2024
14 apr 2024
Vriendelijk personeel, snelle services
13 apr 2024
Prettige winkel mooie producten en prettig personeel.
7 apr 2024

Zeer vriendelijk geholpen

Mooie oorbelletjes voor m’n dochter en goed advies gekregen van de zeer vriendelijke verkoopster
7 apr 2024
Super goed kwaliteit en heel mooi sieraad!!!