Lucardi Juwelier Zwolle

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

Top en een kleine twijfel. Ik was gauw klaar met passen van mn dochters ring👍🏾 Er was orde genoeg personeel en vriendelijk 👍🏾 Ga zo door Ik vond het wel erg druk voor zn krappe winkel en vroeg me toch wel even af voor de losse dingen die gepast konden worden Of daar wel genoeg oog op was of beveiligd is in deze dure tijden.
14 apr 2024
Jullie waren erg vriendelijk, en behulpzaam. Zeker omdat ik niet erg snel kan handelen.

Mooie collectie

Veel leuke oorbellen en een erg leuke kidscollectie.
17 mrt 2024
Snelle hulp bij uitzoeken ketting.
We werden goed geholpen. Verkoopster nam de tijd voor ons. We zijn blij met d oorbellen
Vriendelijk, service goed. Meedenken
Vriendelijk personeel.
Ik werd netjes en geduldig geholpen. Een ring die ik aan het passen was kreeg ik er niet goed af en de mevrouw die mij aan het helpen was haalde een crème op om zo de ring er makkelijker af te krijgen.
Het was zeer druk in de winkel, jammer dat er maar 1 medewerker aanwezig was, andere had pauze. Wachttijd duurde even. Verder goed geholpen, ben zeer blij met mijn aankoop
13 jan 2024
Het was goed!. We vinden snel wat we wilde en het werd netjes ingepakt!
6 jan 2024
Gaatjes schieten ging heel makkelijk
Vriendelijke verkoopsters!
23 mei 2023

klantvriendelijkheid

Het zijn hele mooie artikelen en je wordt heel fijn door de medewerkers geholpen met alle vragen die je hebt. Als je zelf even geen keuze kan maken dan helpen ze je ook een beetje door advies te geven over bijvoorbeeld wat jou heel goed staat en wat minder staat
1 okt 2023

Mooi armbandje gekocht

De eerste keer liep er weinig personeel en duurde het lang voordat we geholpen werden. De tweede keer werden we wel rustig en behulpzaam te woord te staan met nog wat advies erbij.
29 jun 2023

Verschil

Ondanks het verschil van mening over mijn ring.. ( beide verkoopsters hielden er een andere mening op na) ben ik toch goed geholpen.
10 nov 2023
Leuk inpakken! Zorgen dat er kado papier aanwezig is! Op de website staat dat je korting krijgt en in de winkel betaal je volle pond