Murale.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

18 apr 2024

Vooraf foto hoe je bestelling staat op jouw wand!

Fijn om een voorbeeld te ontvangen na opsturen foto waarop schilderij moet komen je krijgt zo een super beeld voor je besteld hoe het wordt. Zeer snelle reactie op alle vragen.
20 apr 2024
Hoi Annemieke & Peter, Dank voor deze mooie review. Wat een topper is het geworden. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op Murale.nl
NJ
Nico j.
Stein (lb) niederlande

Jammer dat er een lijst beschadigd is…

Zeer tevreden met de mooie kunstwerken van Murale De service is top ,een beschadigde lijst werd na melding zonder probleem vervangen , ik kan Murale zeker aanbevelen .
contact per mail , snelle vriendelijke reactie prima. het product ziet er puik uit. Negatief: Verzendinfo niet ontvangen of T&T code. Levering binnen 5 werkdagen niet gelukt. 19 januari besteld en 29 januari pas gekregen
Antwoord van Murale.nl
Hoi Erika, Dank voor je review. Fijn dat ze er mooi bij hangt. Wat vervelend om te vernemen van de levertijd. Dit is absoluut niet wat je van ons mag verwachten natuurlijk. Toch graag tot ziens op Murale.nl
Snelle levering. Kreeg geen track & trace code. Maar 200 % tevreden met mijn schilderij.
Hoi Ineke, Wat een topper! We zien je graag terug op Murale.nl
14 okt 2023
Ik schrok een beetje van hoe het schilderij binnen kwam. Opgevouwen in een doos. Maar wanneer de lijst in elkaar zit en het doek erin gaat komt het helemaal goed! Trekt glad en is super mooi materiaal! Heel blij mee! Wij vinden de lijsten erg scherp. Mss een verbeter puntje?
21 nov 2023
Het doek en de lijst zijn prachtig. Het meegeleverde akoestisch vilt vonden wij niet passend te maken maar keurig opgelost door Murale: dikke pluim. Wat beter kan is melding over moment van levering: onaangekondigd stond de bezorger voor de deur met een enorm grote doos.
25 nov 2023
Beste, hartelijk dank voor deze mooie review. Dank voor de tip. Door de grote van het werk is deze zeer waarschijnlijk geleverd door een privé bezorgdienst. Hierbij is track & trace lastig. Maar inderdaad een puntje van aandacht! Graag tot ziens op Murale.nl
11 okt 2023
Vriendelijke persoonlijke benadering. Mooie webshop met prachtige wanddecoratie. Heel blij met ons zelf uitgezocht huwelijkskado. Helaas is levering via DPD, altijd gedoe, maar dat heeft verder niets met Murale te maken
19 jul 2023
Madame Bubble Gum krijgt bij ons een prachtig plekje op de muur. Met dank aan murale.nl. Ik kreeg een link toegestuurd om deze dame strak in te spannen, nogmaals bedankt voor jullie support.
19 jul 2023
Hoi Sharon, dank voor je review! graag tot ziens op Murale.nl
4 jun 2023
Mooie lijst en mooi doek , we hadden hem alleen meer glanzend verwacht
5 jun 2023
Hoi Mark, dank voor je review. Jammer dat ze niet 100% is van wat je verwacht had. Al onze werken zijn een beetje mat van zichzelf waardoor ze een zeer luxe uitstraling krijgen. We hopen je uiteraard snel weer te mogen begroeten op Murale.nl