Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Bandje nu al stuk
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat het bandje stuk is gegaan! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig heb je bij ons altijd 1 jaar garantie op je producten. Ik zal zorgen dat de klantenservice even contact met je opneemt om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Slechte ruilservice en klantonvriendelijk.

Omwille van een vergissing bij mijn bestelling, heb ik twee bandjes terug gestuurd om ze te ruilen. Ondanks meerdere telefoons en het bewijs van retourzending (op eigen kosten) heb ik geen andere bandjes ontvangen. De telefonische beloften werden niet nagekomen en de daaropvolgende mails waren niet klantvriendelijk.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marie-Jo, Zoals je in de Track & Trace van je retourzending kunt zien, is deze nog onderweg naar ons. Aangezien deze vandaag in det depot is aangekomen, ga ik er vanuit dat het binnen enkele werkdagen wel bij ons bezorgd zal worden en uiteraard wordt je retourzending alsnog afgehandeld. Geen zorgen, het gaat uiteindelijk helemaal goed komen!

kapot bandje maar moet zelf de retour kosten betalen

Er werd een bandje geleverd dat niet functioneel was. Het pinnetje is te kort waardoor dit niet vast blijft hangen aan het horloge. Als ik dit wil retourneren moet ik zelf de kosten betalen voor de retour maar dit is bijna evenveel als het bandje zelf heeft gekost.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Tosca, Ik zal zorgen dat de klantenservice contact met je opneemt om je een retourlabel op te sturen. Geen zorgen, dit wordt zeker voor je opgelost!
Bandjes passen niet, al een tijdje geleden retour gestuurd. Nog steeds geen terugbetaling ontvanngen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hallo, Je retourzending is dit weekend bij ons aangekomen en vandaag meteen afgehandeld. De terugbetaling is aangemaakt en zal binnen 3 werkdagen weer op je rekening verschijnen.
De pennetjes in het bandje zijn te klein, hierdoor verlies je je smartwatch. Geen aanrader dus.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hi! Wat vervelend dat de pinnetjes niet goed blijven zitten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we lossen dit probleem graag voor je op. Ik zal zorgen dat de klantenservice spoedig contact met je opneemt om nieuwe pinnetjes na te sturen. Fijne dag!

bandje is enkele milimeters te groot…

bandje is enkele millimeters te groot waardoor het niet kan gebruikt worden.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Christian, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat het bandje enkele maten te groot is. Waarschijnlijk heb je een ander model nodig dan dat je hebt besteld. Ik zal ervoor zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt om advies te geven.
Heel slecht het verf laat. Dus gewoon slecht kwaliteit.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Johan, Wat vervelend dat de verf van het bandje niet mooi blijft zitten. Ik zal zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt om te kijken hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak!
mij niet meer vragen om een beoordeling
Wacht al 14 dagen op bestelling 😮
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Robert, Ik zie dat je een bandje had besteld dat niet uit voorraad leverbaar was. Je bestelling is uiteindelijk op 6 februari verstuurd en het duurt dan enkele werkdagen voordat het bij je binnen is. Hopelijk draag je het bandje inmiddels met veel plezier!
18 feb 2024

Betere producten lebere

Betere producten leveren
Bandje besteld via watchband. Levering snel en correct. Kwaliteit van het bandje is helaas ondermaats. 24u gedragen, 3 x losgeklikt uit de aanhechting met horloge. Waardoor horloge los komt van je pols en op de grond gevallen is (yes dat is weer een kras bij) maar ook gewoon gevaarlijk dat dit gebeurd zonder je het merkt en je bent je horloge kwijt. Bandje bij het merk van het horloge aankopen is duurder maar je weet ook ineens waarom. Dit bandje gaat retour en daarna nooit meer.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Siemon, Wat een vervelende situatie! Ik zal zorgen dat de klantenservice contact met je opneemt. Ik zie namelijk dat je zelf nog geen contact hebt opgenomen en dat het bandje ook nog niet geretourneerd is. Hopelijk kunnen we alsnog tot een oplossing komen. Geen zorgen, we gaan dit probleem zo spoedig mogelijk voor je verhelpen!
Kijk uit met dit bedrijf!!! Geven optie om de dag na bestelling te leveren door bij te betalen. Door voor transport te werken met onbetrouwbare partners kwam de bestelling niet op de geplande dag. Heb alle bewijzen van het mislopen doorgestuurd maar ik kreeg mijn extra fee niet terug. Ze wilden na een aantal mails de helft terugbetalen. In plaats van hun transporteur het bedrag terug te vragen, neen, de klant is de dupe. Voor mij nooit meer.
18 jan 2024
Beste Geert, Wat jammer te lezen dat je niet zo'n positieve ervaring hebt gehad met de bezorging van PostNL. Ik zie dat er een onderzoek is geweest naar deze zending en dat ook de T&T aangeeft dat de bezorger wel bij je aan de deur is geweest de volgende werkdag, maar dat het niet gelukt is om het pakket bij u af te leveren. De GPS van de bezorger laat ook zien dat hij voor u deur heeft gestaan. Het pakket is daarom mee teruggenomen door de bezorger en heeft hij het de volgende dag opnieuw geprobeerd, waarin het wel gelukt is bij u te bezorgen. Omdat de chauffeur het wel heeft geprobeerd af te leveren de volgende dag, maar toch niet door u ontvangen is, hebben wij de oplossing geboden om u toch nog enigszins tegemoet te komen door de extra betaalde verzendkosten deels terug te betalen. Ook omdat de zending vooralsnog met T&T is verstuurd, zoals door u gekozen als verzendmethode, leek ons dit een gepaste oplossing. Echter gaf u zelf daarna aan dat u geen gebruik wilde maken van onze oplossing en geen enkele terugbetaling meer wenste te ontvangen. De case is daarna gesloten. Met het ontvangen van deze review heb ik het idee dat u wellicht toch nog gebruik wil maken van deze terugbetaling. Neem dus gerust contact met ons op en dan handelen we deze kwestie alsnog verder met u af.

Niet aan te bevelen

De bevestiging tussen het bandje en het horloge zelf (in mijn geval: Garmin Venu 2 Plus) zijn te smal. Hierdoor gaat het verbindingsstuk uit de hier voor voorgediende bevestiging waardoor ik mijn horloge 3x op een dag ben kwijtgeraakt (gelukkig thuis). Ik ben erg ontevreden over deze slechte kwaliteit en heb mijn bandjes daarom ook meteen retour gestuurd. Het geld heb ik nog niet terug ontvangen! Absoluut niet aan te bevelen!
18 jan 2024
Beste klant, Wat vervelend dat het bandje steeds los kwam van je watch. Heel begrijpelijk dat je op deze manier niet blij bent met je aankoop. Ik zie dat je van ons een retourlabel hebt gekregen om het kosteloos retour te sturen. Je retourzending is inmiddels ontvangen, verwerkt en terugbetaald. We zien dat je inderdaad vanuit de leverancier erg zwakke pinnetjes hebt meegekregen. Normaal gesproken zitten er andere pinnetjes bij wat het probleem zou moeten verhelpen. Mocht je dus toch nog op zoek zijn naar een vervangend bandje, zal het dus goed moeten komen met andere pinnetjes. Mocht je er nog vragen over hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Nooit aangekomen

Een afbeelding toevoegen van een product dat nooit is gearriveerd, dat lijkt me nogal dom. Ik vermoed echter wel dat mijn centen niet zomaar in de ijle lucht zijn verdwenen, of wel soms? Houden jullie überhaupt zélf enige tracking bij, of is het voor jullie gewoon ontvangen? Heel jammer, want ik had er graag iemand mee blij gemaakt.
De fitbit bandjes zijn veel te stug. Niet te vergelijken met de soepele originele bandjes. Moeilijk om aan de pols te brengen. Zwaar ontgoocheld en absoluut ontevreden
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat je geen positieve ervaring hebt met je aankoop! Dat is natuurlijk niet de kwaliteit die wij voor ogen hebben. Het bandje hoort echter wel soepel en zacht aan te voelen, omdat het van heel zacht siliconen is gemaakt. Wellicht heb jij net een verkeerde productie binnen gekregen of is er een ander probleem. Graag kijken we met je mee naar een oplossing, zodat je je Watch met plezier kunt dragen met een van onze bandjes. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@watchbandjes-shop.nl en dan kijken we samen naar een gepaste oplossing voor jou.
30 dec 2023
Ik heb jullie een mail gestuurd omdat het pinnetje in het bandje te kort is en dus niet vast blijft zitten. Ik heb hierop nog steeds geen reactie ontvangen.
Aangekochten applewatch bandje sluit niet goed en de andere is al uit elkaar gevallen zonder er iets vreemds mee te hebben gedaan.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marion, Bedankt voor je review en wat vervelend dat het bandje niet goed sluit. Dit kan te maken hebben met dat de sluiting niet op de goede plek is aangesloten. Op de achterkant van het bandje vind je hele kleine gleufjes waar het slotje precies vast geklemd moet worden. als dat net niet goed zit, zorgt dit ervoor dat de spanning op het bandje te hoog wordt en het bandje openspringt. Zou je even willen kijken of dat de oplossing is? Anders zou ik je willen vragen contact op te nemen met de klantenservice via info@watchbandjes-shop.nl en dan zorgen we ervoor dat je een vervangend exemplaar binnen krijgt!
31 dec 2023
Levering na meer dan een week nog steeds niet terecht. Geen reactie op vraag op levering maar wel vraag tot beoordeling
Ik heb niet ontvangen toto nu toe,en heb probeer email maar ook niet ,dat is vrustrerend,als niet zo breed heb
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Lucy, Gelukkig is je bestelling inmiddels binnen gekomen en uiteraard excuses dat het wat langer heeft geduurd bij de postbezorgers. Wellicht is het aan je aandacht ontsnapt, maar je review is nog steeds zichtbaar ondanks dat je deze wel wilde aanpassen. Misschien dat mijn mailtjes niet goed bij je binnen gekomen zijn de afgelopen weken. Vandaar dat ik via deze nog even contact met je opneem en hopelijk ben je bereid je review aan te passen. Mocht je vragen hebben, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via: info@watchbandjes-shop.nl Alvast bedankt!
31 dec 2023
Ik heb mijn bestelling van 21-12-2023 Fitbit charge 5 nijlonbandje bordeauxrood niet ontvangen. Wel betaald.