Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

1 jan 2024
Jullie vragen al een beoordeling, terwijl ik mijn bestelde producten nog niet gekregen heb!!
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
SLECHT. DE BANDJE PASSEN NIET. ZE ZIJN TE BREED. MOEST 22MM ZIJN IN PLAATS VAN 26MM.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Bart, Ik zie dat je 3 bandjes hebt besteld voor de Garmin Fenix 7X en 6X. Deze hebben inderdaad een aansluiting van 26mm. Het lijkt erop dat je per ongeluk de verkeerde maat hebt besteld. Ik zorg ervoor dat de klantenservice even contact met je opneemt om te kijken of we het voor je kunnen omruilen. Geen zorgen, we gaan het voor je oplossen!
Bestelling zou 28 dec binnen komen maar helaas nog niets ontvangen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste klant, Ik zie dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst en hebt gekozen voor de standaard levering (zonder T&T). Helaas is het rondom de feestdagen erg druk geweest bij PostNL en kan het zijn dat zendingen langer onderweg zijn. Hopelijk heb je het inmiddels ontvangen en geniet je van een mooi bandje om je pols!
20 jan 2024
Bandje van slechte kwaliteit. Deze komt steeds los van horloge.

Heb nog steeds geen bandjes ontvangen.

Heb nog steeds geen bandjes ontvangen.
Slechte kwaliteit, hij gaat steeds stuk
1 jan 2024
Ik heb dit nooit ontvangen
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Bruno, Wat vervelend dat de beoordelingsmail eerder bij je binnen is gekomen dan de bestelling. Ik zal zorgen dat de klantenservice direct contact met je opneemt!
30 dec 2023
Slechte kwaliteit
31 dec 2023
31 dec 2023
6 jul 2023

Welke levering ?

Op 13 oktober besteld en betaald. Een week later nog steeds niks bezorgd. Gemaild - nadat ik mijn mail meerdere keren terug kreeg omdat het e-mailadres van de klantenservice op de site niet werkt - eindelijk een reactie nadat ik mailde via het algemene e-mailadres. De medewerker zou de bestelling nogmaals verzenden. Vijf dagen later nog steeds niks in huis. Gemaild en gevraagd om mijn geld terug - mail ontvangen dat ze een onderzoek gingen instellen. Na een week niks meer gehoord te hebben gevraagd waar mijn geld blijft - geen reactie. Gewoonweg prut!
Ik heb op de website een bandje besteld op vrijdag. Er wordt vermeld dat het dezelfde dag wordt verzonden. Een week later mail ik met de klantendienst. Een levering zou drie tot vijf werkdagen kunnen duren. Op het moment van mijn mail waren de 5 werkdagen voorbij. Nu zijn we 11 dagen (7 werkdagen) verder en heb geen bandje ontvangen. Ik krijg wel een mailtje om de bestelling te beoordelen.

Nooit iets ontvangen

Ik heb helaas mijn bestelling na 2,5 weken nog steeds niet ontvangen. Ik heb intussen wel al 3 mails gekregen om mijn product te reviewen en een mail met bijpassende accessoires voor mijn bestelling. Ik krijg ook geen antwoord op mails en messenger berichten om te vragen waar mijn bestelling is.
16 dec 2023
De tool die werd bijgeleverd, om het metalen bandje op maat te maken door schakels te verwijderen is van extreem slechte kwaliteit. Het tooltje ging al direct kapot waardoor ik 1.5 uur bezit was om de band alsnog op maat te maken.
8 mei 2023

Bandje is zeer slechte kwaliteit !!!

Mijn zoon had het bandje 2 dagen aan en is zijn garmin vivofit jr 3 al kwijt. Het bandje is helemaal niet stevig en is nu zijn horloge kwijt. Dus kan een nieuwe kopen. Bandje is dus 0 van kwaliteit. NIET kopen !!!
9 mei 2023
Beste klant, Allereerst wat ontzettend vervelend dat er sprake is van verlies van de Garmin Vivofit jr 3 watch. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice hierover, klopt dat? Graag ontvangen wij meer informatie waarin u kan aantonen dat het bandje de oorzaak is geweest van het verlies, zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Verder is deze situatie nog nooit eerder voorgekomen door het gebruik van dit bandje, maar wil ik wel dat u weet dat wij dit uiterst serieus nemen en graag op onderzoek uit gaan hoe dit heeft kunnen gebeuren als inderdaad blijkt dat het verlies de oorzaak is geweest van een niet deugdelijk bandje. Wij zien verdere informatie graag tegemoet en mag u mailen naar info@watchbandjes-shop.nl Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
slecht kopie. Kwaliteit bandje is niet denderend de sluiting is fel gebogen tov het origineel waardoor ik een wondje krijg. en magneet sluiting is te zwak deze gaat heel vaak open als het niet de bedoeling is.
16 sep 2023
Bandjes zijn allebei troep, pennetje is veel te dun, je hoort hem krassen in het gat, hij buigt door en het bandje schiet los van je dure horloge. Klantenservice reageert niet. Hier nooit weer.
22 sep 2023
Beste Joost, Wat ontzettend vervelend dat je een slechte ervaring hebt met je aankoop. Helaas hebben wij geen enkel bericht van je mogen ontvangen. Wellicht dat er iets mis is gegaan bij het versturen van je mail. Ik zal onze klantenservice contact met je laten opnemen om dit verder met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
8 aug 2023
De kwaliteit van de sluiting is zeer slecht klikt niet stevig vast op de garmin hr 3 waardoor het bandje continu volledig los springt en vervolgend je horloge op de grond gelanceerd wordt.