Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

28 apr 2023
2 bandjes besteld identiek alleen andere kleur maar 1 van de 2 is een stuk korter waardoor ik deze niet op kan doen staat niet op de site en normaal is alles perfect op deze site
9 mei 2023
Beste Robin, Wat vervelend dat het ene bandje langer is dan de andere en nu dus niet bij je past. Ik zie dat je de witte variant wel in een maat M/L hebt besteld. Wellicht heb je per ongeluk een kleine gekregen. Ik ga dit graag even voor je uitzoeken. Zou je mij willen laten weten of je de witte variant graag in een maat groter wenst te ontvangen of dat je graag een andere oplossing zou willen zien? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
25 aug 2023
Bandje gekocht voor Garmin Venu 2. Helaas blijft het niet zitten in de gaatjes en is mijn horloge al meerdere keren op de grond gevallen. Jammer voor op zich een leuk bandje
22 sep 2023
Beste Stefan, Wat ontzettend vervelend! Ik zal zorgen dat de klantenservice zo spoedig mogelijk contact met je opneemt om dit met je op te lossen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop
6 mei 2023

Bandje niet ontvangen.

Ik heb vorige week zaterdag een bandje besteld voor mijn Fitbit. Nu zijn we een week verder en ik heb deze nog niet ontvangen en ik kan ook geen track en trace bekijken.
9 mei 2023
Beste Lindsay, Wat vervelend dat je je bestelling na een week nog niet binnen hebt gekregen. Ik zie dat je order op 1 mei is opgestuurd en dat je op 6 mei aangeeft het nog niet ontvangen te hebben. Meestal duren zendingen naar België ongeveer 3 dagen, dus ik had het inderdaad al bij je binnen verwacht. Zou je je gegevens willen mailen naar info@watchbandjes-shop.nl? Dan kan de klantenservice dit verder met je oppakken en indien nodig een nieuwe zending toesturen. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
19 okt 2023
Ik bestelde een lederen horlogebandje en kreeg een kunststof bandje. Watchbandjes beweert echter dat het deels leder is, ik heb dat lederen gedeelte nog niet gevonden.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Wim, Wat jammer dat het bandje niet bevalt en voor jou niet overeenkomt met de informatie die wordt verschaft. Wil je het bandje anders omruilen voor iets anders? Indien gewenst, kan ik je wat adviezen geven over de verschillende leer materialen die wij aanbieden. Je kunt contact opnemen via info@watchbandjes-shop.nl Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
RG
12 aug 2023
Zeer slecht bandje imitaties niet orgineel, schroefjes komen niet overeen met de orgeneel, slecht product. Zorgen dat er een beter product komt wat wel past.
16 jul 2023

bestelling nooit aangekomen

Ik heb een bestelling geplaatst, maar die is nooit aangekomen. Nu hebben ze hem weer opgestuurd zonder trackingsnummer. Ik betwijfel of deze wel aankomt.
21 sep 2023
Bandje komt regelmatig los aan het horloge. Het bandje is niet geschikt voor een Garmin Venu 2 horloge. Beschrijving product is dus niet correct.
22 sep 2023
Beste Gert, Wat vervelend dat het bandje niet goed blijft zitten. Ik zie dat je een 22mm bandje hebt besteld, die ook geschikt zou moeten zijn voor de Garmin Venu 2. Wellicht dat nieuwe pinnetjes helpen om het bandje beter te bevestigen. De klantenservice neemt spoedig contact met je op om dit verder op te pakken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
2 jul 2023

Nog niets ontvangen na 9 dagen

Na een week nog niets ontvangen en al mail gestuurd om er achter te vragen en ook nog geen antwoord. Dus ja, heeeeel slecht. 1 ster is al teveel…
4 jul 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten op je bestelling! Ik kan helaas geen mail van je vinden, wellicht dat je per ongeluk op een no-reply mailadres hebt gereageerd? Die mail komt namelijk niet bij ons binnen. Zou je je gegevens willen mailen naar info@watchbandjes-shop.nl ? Dan kijk ik even met je mee naar de status van je bestelling.
15 jul 2023
Bevestigen bandje lukte niet: past niet. Wordt verkocht als leren bandje, maar is plastic. Wel snel geld terug, daar dus tevreden over.
15 aug 2023

Lange levertijd

Zit veel tijd tussen bestelling en levering. Nu 10 dagen en de bestelling is nog niet binnen. Tussentijdse statusupdate zou fijn zijn.
16 aug 2023
Beste klant, Ik zie dat je bestelling in backorder staat, omdat je een bandje hebt besteld dat niet uit voorraad leverbaar is. Ik zie dat hier een bericht over is gestuurd op dezelfde dag van je bestelling, heb je deze niet mogen ontvangen? Ik heb 'm voor het gemak even opnieuw verstuurd, zodat je de levertijd in de gaten kan houden. Mocht je iets willen wijzigen aan je bestelling, neem dan even contact op met onze klantenservice. Fijne dag!
3 dec 2023

Garmin epix 2 leder bandje

Band moest leder zijn. Was gewoon plastic Super slecht product. Meteen de prullenbak ingegooid. Bestel hier niks is mijn advies
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste meneer Joosten, Het artikel is gemaakt van Kunstleer, zoals staat aangegeven in de beschrijving. Ik had u graag willen aanbieden het artikel kosteloos om te ruilen, maar u geeft aan het al weggegooid te hebben. Mocht u toch gebruik willen maken van het aanbod, zou u dan contact kunnen opnemen met de klantenservice hierover? Dan helpen zij u graag verder!
15 jun 2023
Tot 2x toe een verkeerde maat polsband toegestuurd gekregen. Dat betekend geld terug en geen plezier van een nieuwe polsband.
22 sep 2023
Ik had de kleur champagne besteld ervan uitgaande dat dat dezelfde kleur zou zijn als de watch. WaS een totaal andere kleur
6 jul 2023
Bestelling geplaatst op 27 juni nog steeds niets ontvangen. Steeds excuus dat Bpost aan de basis ligt het probleem!
7 jul 2023
Beste Erik, Wat vervelend dat je nog steeds niet ontvangen hebt. Bpost had vorige week een staking en heeft daardoor veel vertraging opgelopen. Hier vind je er meer informatie over: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/28/staking-bpost-pakjes-verstoord/ Echter, wil ik natuurlijk niet dat je nog veel langer op je bestelling hoeft te wachten. Neem daarom graag even contact op via info@watchbandjes-shop.nl en dan kunnen we je bestelling opnieuw naar je toesturen. Hopelijk is dan 1 van de 2 bestellingen snel bij je thuis bezorgd. Excuses voor het ongemak en voor nu een fijne dag toegewenst! Watchbandjes-shop
Geen eerlijke beschrijving van materialen product op product pagina. Leer= leer en geen plastic van AliExpress
7 jul 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, vandaar dat ik u slechts kan spreken over een HEEL slechte ervaring
18 okt 2023
3 weken gewacht op een bandje in foute kleur. Gemaild nr klantendienst, 3 dagen later geen reactie.
26 okt 2023
Beste Julie, Op 17 oktober heb je ons een mail gestuurd met het bericht dat je een verkeerde kleur ontvangen hebt. 19 oktober hebben wij jou een reactie gestuurd met de vraag of je een foto kon sturen van wat je gekregen hebt, maar hier hebben wij helaas niets meer van gehoord. Ik ben bang dat misschien het mail verkeer niet helemaal soepel verloopt en daarom hoop ik dat je misschien telefonisch contact met ons wil opnemen? Dan kunnen we het gelijk voor je oplossen! Ik hoor het graag en voor nu een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop
22 aug 2023
Gaat steeds los.Sluit niet goed aan met het horloge.Waardeloos Horloge bijna verloren hierdoor!!!
24 aug 2023
Goedemorgen, Wat ontzettend vervelend! Dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Ik vermoed dat het probleem wellicht ligt bij de ontvangen pinnetjes. Indien gewenst, kan ik deze voor je vervangen. Uiteraard mag je ook op onze kosten de zending annuleren en dat wij de order terugbetalen. Zou je contact met ons willen opnemen hierover met de klantenservice? Je kunt mailen op info@watchbandjes-shop.nl en dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op.
26 dec 2023
ik zou deze graag terugsturen en ruilen voor smallere bandjes, mijn fitbit is kleiner. Zie foto
2 aug 2023

Jammer

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Mijn laatste mail van jullie is de factuur geweest.