Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.831 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

2 aug 2023

Jammer

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Mijn laatste mail van jullie is de factuur geweest.
1 okt 2023
Was niet leverbaar. Na 14 dagen zelf contact gezorgt, terwijl in post app verzonden stond
8 okt 2023
Tot op heden niets ontvangen. Kan niet beoordelen over iets wat ik niet heb gekregen.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Bart, Wat vervelend dat je nog niets ontvangen hebt! Ik zal zorgen dat de klantenservice spoedig contact met je opneemt, dan kunnen we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk de bestelling thuis ontvangt. Met vriendelijke groet, Watchbandjes-shop.nl
8 aug 2023
Het terugsturen is echt veel slechter dan bij andere handelaars. Ik koop er nooit meer
17 dec 2023

bandje nooit ontvangen

Ik heb het bandje nog steeds niet ontvangen, maar krijg wel de evaluatie toegestuurd
5 jun 2023
Slechte kwaliteit bandjes, de koppeling met de horloge breekt zeer gemakkelijk los
5 jun 2023
Beste Klant, Wat vervelend dat je een bandje hebt ontvangen die niet voldoet aan de verwachting. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het bandje snel of gemakkelijk los raakt. Om die reden bieden wij ook altijd een jaar garantie aan op onze producten, omdat wij vinden dat ondanks de lage prijzen, je wel lang plezier moet kunnen hebben van het bandje. Ik wil dan ook graag het bandje voor je vervangen. Je mag eventueel ook een ander exemplaar uitzoeken als het vertrouwen in dit exemplaar een beetje kwijt is. Zou je je gegevens willen mailen naar de klantenservice? Dan kan ik het vanuit daar verder voor je oppakken. Excuses voor het ongemak! Je kunt mij bereiken via info@watchbandjes-shop.nl
5 mei 2023
product niet geleverd, geen respons en niet bereikbaar bij zoeken naar informatie
28 mei 2023
Het bandje ging gelijk los …. Heb het terug gestuurd. Hoop nog op antwoord
4 weken geleden retour gestuurd en geen bevestiging ontvangen/geld terug.
28 okt 2023

Geen levering

Helaas, ik kan geen feedback geven. Heb tot op heden niks ontvangen!
15 jul 2023
Wij hebben nog niets ontvangen Geen mail van bezorging gekregen
23 jul 2023
Nog steeds niets ontvangen. Geen correspondentieadres gevonden
25 dec 2023
Bandjes paste niet op de Fitbit. Klantenservice ook niet goed.
30 jul 2023
Al meer dan een week besteld en nog steeds niets ontvangen !
27 jul 2023
Ongewenst veel mail en beoordingsverzoeken. Hou op!!!
27 jul 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 😭😭😭😭💔💔💔💔💔

Waar is mijn product?

Ik heb mijn product nog niet mogen ontvangen.
16 jul 2023
Het siloconenbandje was binnen 3 dagen stuk
1 mei 2023
Retour beleid en onruil beleid verbeteren
1 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat je een algehele negatieve ervaring hebt met onze webshop in verband met het retourbeleid. Zou je kunnen aangeven wat je precies verbeterd zou willen zien? Je hebt bij ons 30 dagen de tijd om iets terug te sturen en om te ruilen. Je kunt dit gemakkelijk aanmelden op de website door het opgeven van je ordernummer en bijna alle bestellingen kunnen met de briefpost teruggestuurd worden. Geheel kosteloos komt er dan weer een nieuw product jouw kant op als je wenst te ruilen. Mochten er misschien nog onduidelijkheden zijn of als je verder nog vragen hierover hebt, stel ze dan gerust aan onze klantenservice en dan helpen ze je graag verder!
24 sep 2023
Het bandje is al 2 maal losgeschoten.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marian, Wat ontzettend vervelend! De klantenservice neemt contact met je op om dit met je op te lossen. We kunnen een nieuwe bandje of nieuwe pinnetjes nasturen om het probleem te verhelpen. Excuses voor het ongemak!