Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Bandje paste niet terug gestuurd en helaas bandje kwijt geraakt.(zeggen ze) dus alsnog betalen!
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Hallo John, Zoals gemaild op 24 april zou het mogelijk kunnen zijn dat je geen naam / ordernummer hebt bijgevoegd in je retourzending en hierdoor je retour nog niet verwerkt kan worden. Helaas heb je op die mail nog niet gereageerd. Graag horen we van je hoe we eventueel je retourzending kunnen herkennen, zodat we daar nog even naar kunnen zoeken. Ik kijk uit naar je mail!

Bandjes voor Garmin horloge gaan los

Bandjes voor Garmin horloge passen wel, maar schieten heel snel los.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Femke, Wat vervelend dat het bandje niet goed op je Garmin blijft zitten. Ik zal zorgen dat de klantenservice snel contact met je opneemt om dit probleem eenvoudig voor je op te lossen!
Leuke prijs boor de bandjes echter zijn ze na 3 weken defect gegaan bij de sluiting waarbij de bandjes los zijn gekomen
14 apr 2024

Dat het bandje namaak is

Allereerst eerlijk zijn dat het bandje namaak is van het echte merk. Vervolgens beter maken, na 1 dag was er al iets aan stuk.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Helma, Bedankt voor je bericht. Het klopt dat wij geen originele bandjes verkopen en hier maken wij ook zeker geen geheim van! Wij vermelden dan ook op onze website dat je Third Party producten bij ons koopt, omdat wij vinden dat de originele bandjes veel goedkoper kunnen. Dat het bandje zo snel stuk is gegaan, is natuurlijk erg jammer en niet de bedoeling. Je hebt bij ons altijd 1 jaar garantie op je product, dus neem gerust contact op met onze klantenservice om je claim in te dienen. Dan ontvang je een nieuw exemplaar naar wens. We horen het graag van je!
Past niet op de Fitbit
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Stephanie, Wat vervelend dat je bandjes niet passen op je Fitbit. Heb je hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? Wellicht heb je per ongeluk een verkeerde model besteld of heb je een verkeerd artikel ontvangen. We helpen je dan ook graag verder als dat nog nodig is! Je kunt contact opnemen via: info@watchbandjes-shop.nl
Kwaliteit
Apple Watch bandjes besteld en wacht al bijna 2 weken op de bandjes . Op de site staat voor 17u besteld morgen op de bus ???
AB
Anne B.
Bonheiden
Niet zo veel email achterop sturen, het wekt ergernis op. Aflevering en product daarin tegen niks op aan te merken.

Slechte omschrijvingen

Als er leer staat in de eerste omschrijving ga ik er niet vanuit dat er bij de specificaties kunstleer staat. Nu last van uitslag door het kunstleer, weggegooid geld.
SI
Bandje was na 2 minuten alweer los (pinnetje eruit)
24 mrt 2024

Na één keer dragen al stuk!!!

Het bandje wat ik gekocht heb was na één keer dragen al stuk, dus een slechte beoordeling.
23 mrt 2024
De pinnetjes van het horloge schieten los, het horloge valt op de grond. Door het elastische bandje vliegen de pinnetjes in het rond. Totaal onbruikbaar.
19 mrt 2024
Ik heb 8 dagen geleden een bandje voor mijn Garwin Fenix 5x besteld. Normaal krijgt men een bevestiging van je bestelling en informatie geleverd van verzending. Heb tot op heden nog geen informatie van mijn bestelling ontvangen trots 2 mails die ik reeds aan de leverancier heb gestuurd. Ik denk dat ik de bestelling wel zal mogen schrappen.
17 mrt 2024
Niet de belofte doen van de verzenddatum maar de belofte doen wanneer het pakket aankomt
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Hoe graag we ook een belofte zouden doen voor een verwachte bezorgdag, is dit volledig in handen van PostNL of een andere bezorger. Omdat je nooit kunt garanderen dat iets de volgende dag bezorgd wordt (zoals je zelf hebt ervaren), is dat ook niet iets wat wij beloven op de website. Het enige wat wij zeker weten, is wanneer de zending de deur uit gaat bij ons dezelfde werkdag indien het voor 17:00u is besteld. Hopelijk heb je de bestelling inmiddels binnen gekregen. Als we nog iets kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice.
16 mrt 2024
Slechte kwaliteit, passen niet zo gelijk het originele. Ze zijn hun geld niet waard. Je kijkt tegen de rand van de horloge en dat is bij het originele niet het geval.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ine, Wat vervelend dat het bandje niet mooi aansluit op het horloge. Dit hoort wel zo te zijn, net als bij het origineel. Wellicht heb je per ongeluk een verkeerd model bandje besteld of is er een ander probleem. Graag help ik je hier mee verder indien dat nodig is. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan reageren wij dezelfde dag nog op je bericht.
Krijg last van mn pols als ik het draag. Bij de originele heb ik dat niet. Qua look goed maar zit niet lekker naar mijn mening, ook als ik het losser maak.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat je last van je pols krijg van onze bandjes. Uiteraard kun je de bandjes omwisselen voor iets dat misschien prettiger voor jou is. Wellicht dat een bandje met een andere sluiting het verschil kan maken. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor wat advies.
Bandje nu al stuk
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat het bandje stuk is gegaan! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig heb je bij ons altijd 1 jaar garantie op je producten. Ik zal zorgen dat de klantenservice even contact met je opneemt om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.