Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.924 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

15 jul 2023
Wij hebben nog niets ontvangen Geen mail van bezorging gekregen
8 jul 2023
Bandje komt steeds los
7 jul 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, vandaar dat ik u slechts kan spreken over een HEEL slechte ervaring

Welke levering ?

6 jul 2023
Bestelling geplaatst op 27 juni nog steeds niets ontvangen. Steeds excuus dat Bpost aan de basis ligt het probleem!
7 jul 2023
Beste Erik, Wat vervelend dat je nog steeds niet ontvangen hebt. Bpost had vorige week een staking en heeft daardoor veel vertraging opgelopen. Hier vind je er meer informatie over: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/28/staking-bpost-pakjes-verstoord/ Echter, wil ik natuurlijk niet dat je nog veel langer op je bestelling hoeft te wachten. Neem daarom graag even contact op via info@watchbandjes-shop.nl en dan kunnen we je bestelling opnieuw naar je toesturen. Hopelijk is dan 1 van de 2 bestellingen snel bij je thuis bezorgd. Excuses voor het ongemak en voor nu een fijne dag toegewenst! Watchbandjes-shop
2 jul 2023

Nog niets ontvangen na 9 dagen

Na een week nog niets ontvangen en al mail gestuurd om er achter te vragen en ook nog geen antwoord. Dus ja, heeeeel slecht. 1 ster is al teveel…
4 jul 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten op je bestelling! Ik kan helaas geen mail van je vinden, wellicht dat je per ongeluk op een no-reply mailadres hebt gereageerd? Die mail komt namelijk niet bij ons binnen. Zou je je gegevens willen mailen naar info@watchbandjes-shop.nl ? Dan kijk ik even met je mee naar de status van je bestelling.
25 jun 2023
Nothing just refund me the money
7 jul 2023
Dear Magdi, We were recently in contact about a strap that unfortunately came in to you defectively. This is of course very annoying and we will replace it free of charge. However, I did not receive a response to my e-mail, so I do not know if I can take care of your order. I would like to hear from you and then we will solve it as soon as possible for you!
25 jun 2023
Wel betaald maar niets ontvangen.
15 jun 2023
Tot 2x toe een verkeerde maat polsband toegestuurd gekregen. Dat betekend geld terug en geen plezier van een nieuwe polsband.
5 jun 2023
Slechte kwaliteit bandjes, de koppeling met de horloge breekt zeer gemakkelijk los
5 jun 2023
Beste Klant, Wat vervelend dat je een bandje hebt ontvangen die niet voldoet aan de verwachting. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het bandje snel of gemakkelijk los raakt. Om die reden bieden wij ook altijd een jaar garantie aan op onze producten, omdat wij vinden dat ondanks de lage prijzen, je wel lang plezier moet kunnen hebben van het bandje. Ik wil dan ook graag het bandje voor je vervangen. Je mag eventueel ook een ander exemplaar uitzoeken als het vertrouwen in dit exemplaar een beetje kwijt is. Zou je je gegevens willen mailen naar de klantenservice? Dan kan ik het vanuit daar verder voor je oppakken. Excuses voor het ongemak! Je kunt mij bereiken via info@watchbandjes-shop.nl
28 mei 2023
Het bandje ging gelijk los …. Heb het terug gestuurd. Hoop nog op antwoord